بازدید 5106

موافقت منچستریونایتد با انتقال پوگبا با یک شرط

کد خبر: ۹۱۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 07 July 2019

موضع باشگاه منچستریونایتد در خصوص آینده هافبک فرانسوی این تیم تغییر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه مارکا، در حالی که تا چند روز پیش منچستریونایتد شدیداً مخالف فروش پل پوگبا بود و تنها شرط موافقت با انتقالش را دریافت ۱۵۰ میلیون پوند اعلام کرده بود، اکنون موضع این باشگاه تغییر کرده و ظاهراً حاضر شده راه خروج او از اولدترافورد را هموار کند.

با وجود مخالفت اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد با انتقال پوگبا، این بازیکن فرانسوی برای جدایی از شاگردان اولگنار سولسشایر اصرار ورزیده و سرانجام به خواسته‌اش رسیده است. او به هم‌تیمی‌هایش گفته است که انتظار دارد در آینده‌ای نزدیک آن‌ها را ترک کند و محتمل‌ترین مقصدش هم رئال مادرید خواهد بود اگرچه تیم سابقش یوونتوس هم برای خرید او تمایل نشان داده است.

یوونتوس امیدوار است که به لطف قوانین مالیاتی جدید در ایتالیا، پوگبا ترغیب شود که به تورین برگردد به خصوص که حالا شیاطین سرخ هم در‌های خروج را برای او باز گذاشته‌اند. با این حال باشگاه منچستریونایتد به پوگبا گفته است زمانی می‌تواند این تیم را ترک کند که باشگاه برای او یک جانشین پیدا کند و ظاهراً گزینه باشگاه، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیوست، اما باشگاه لاتزیو برای فروش هافبک خود ۱۲۰ میلیون یورو می‌خواهد که به نظر شیاطین سرخ رقم بالایی است و آن‌ها خیال پرداخت چنین رقمی را ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر