بازدید 14365
۱
گزارش «بورس تابناک» از فرابورس؛

آیفکس در ارتفاع ۳۲۰۱ واحدی/ دلیل صف خرید ۲۰ میلیونی یک شرکت

وهور در حالی با صف خرید ۲۰ میلیونی پس از سهم عرضه اولیه‌ای هفته گذشته بیشترین حجم تقاضا را داشت که طی روز‌های آتی این شرکت بورسی دو واحد بخار در نیروگاه جهرم را بهره برداری می‌کند، خبری که انتشار آن صف خرید سنگین این سهم فرابورسی را در معاملات امروز رقم زد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 07 July 2019
تابناک اقتصادیوهور در حالی با صف خرید ۲۰ میلیونی پس از سهم عرضه اولیه‌ای هفته گذشته بیشترین حجم تقاضا را داشت که طی روز‌های آتی این شرکت بورسی دو واحد بخار در نیروگاه جهرم را بهره برداری می‌کند، خبری که انتشار آن صف خرید سنگین این سهم فرابورسی را در معاملات امروز رقم زد.

به گزارش بورس تابناک، امروز شاخص کل فرابورس با رشد ۸.۵ درصدی در ارتفاع ۳ هزار و ۲۰۱ واحدی قرار گرفت. بر این اساس ارزش کل معاملات بیش از ۶۹۹.۸ میلیارد تومان بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۱۸۶ برگه سهم طی ۱۸۳ هزار و ۴۶ نوبت معاملاتی بود.
 
آیفکس در ارتفاع ۳۲۰۱ واحدی/ دلیل صف خرید ۲۰ میلیونی یک شرکت

در معاملات امروز نماد شرکت‌های پالایش نفت شیراز (شراز)، نفت پاسارگاد (شپاس)، کشتیرانی دریای خزر (حخزر)، بانک دی (دی) و مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های سنگ آهن گهرزمین (کگهر) و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) بیشترین تاثیر کاهنده را بر شاخص کل داشتند.

امروز برترین تقاضا‌های فرابورس در اختیار دو نماد درهآور و دکپسول بود که هر دو از عرضه اولیه‌های سال جاری هستند و علی رغم کوچکی شگفت سهمیه اختصاص داده شده به هر کد معاملاتی تا بدین جا بازدهی خوبی را برای سهامداران داشته اند

بدین ترتیب درهآور با صف خرید ۵۸ میلیونی و پس از آن وهور با صف خرید ۲۰ میلیونی بیشترین حجم تقاضا را داشته اند، طی روز‌های آتی این شرکت بورسی (وهور) دو واحد بخار در نیروگاه جهرم را بهره برداری می‌کند، خبری که انتشار آن صف خرید سنگین این سهم فرابورسی را در معاملات امروز رقم زد.

در کنار این دو سهم ثعمرا با صف خرید ۱۹.۸ میلیونی و غشهداب با صف خرید ۱۰.۹ میلیونی و آکورد با تقاضای ۱.۹ میلیونی بیشترین خریدار را در معاملات امروز داشتند.

برترین عرضه‌ها در نماد‌های افاد ۱، آکورد، اوصتا، اخزا ۷۰۵، سبزوا و آسامید و اخزا ۶۲۴ رقم خورد.

رفت و آمد‌های بازار

در معاملات امروز نماد معاملاتی (وبرق ۱) و (ولراز ۱) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۶۰ درصد در نماد اصلی به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشر و ریل پرداز سیر (حریل ۱) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، سیمان ممتازان کرمان (سمتاز ۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) متوقف شد.

در مقابل نماد‌های معاملاتی شرکت کشت و دام قیام اصفهان (زقیام ۱) و شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا ۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، سیمان لار سبزوار (سبزوا ۱) پس از افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف، مبین وان کیش (اوان ۱) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و اعمال آن در سامانه معاملات؛ فرآورده‌های غذایی، بیمه حافظ (وحافظ ۱) و قند تربت جام (قجام ۱)، پلی اکریل ایران (شپلی ۱)، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان (حپارسا ۱) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام، بیمه دی (ودی ۱) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام و افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب، شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد (بمیلا ۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک (دبالک ۱) و مبین وان کیش (اوان ۱) پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و اعمال آن در سامانه معاملات، صنایع فولاد آلیاژی یزد (فولای ۱) پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بازگشایی شدند.

همچنین با توجه به وجود ابهام با اهمیت در اطلاعات منتشر شده توسط ناشر، تعلیق نماد معاملاتی (پلوله ۱) حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم ایران باید وارد بورس شوند و مستقیم در شرکت های سوده سرمایه گذاری کنند هم قدرت پوشان حفظ می شود و هم سود می برند فقط نکته کلید آگاهی برای خرید سهام شرکت ها در قیمت مناسب هست که نیاز به مطالعه و وقت گذاشتن دارد
برای موفقیت در بورس باید بتوانید هیجان خود را کنترل کنید و در قیمت مناسب سهام شرکت مورد نظر را خریداری کنید و صبر داشته باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار