بازدید 3650

آذری:درباره شکاری با روبین کازان دعوا داریم نه با پرسپولیس

کد خبر: ۹۰۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 07 July 2019

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: من از روس‌ها می‌ترسم چرا که آن‌ها ساختار فوق‌العاده پیچیده‌ای دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری در خصوص شرایط فعلی ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر مانند همه سال‌ها توانستیم در یک محیط معتدل و مبتنی بر استراتژی‌هایی که هیأت مدیره باشگاه مشخص کرده بود یک فضای خوب و آرام برای تیم ایجاد کنیم. ما به جز سه بازیکن که واقعاً توان مالی حفظ آن‌ها را نداشتیم، خدا را شکر تمام بازیکنان لیست‌مان را جذب کردیم، سه بازیکن زبده دیگر به جای آن‌ها جذب خواهند شد. منصوریان و کادرش نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه دارند و مطمئن باشید از پایه‌های ذوب‌آهن بازیکنان جدیدی به عنوان سربازان جدید ذوب‌آهن به تیم ملحق خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اظهارات صادق درودگر مبنی بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن بیشترین درآمد را از تبلیغات محیطی داشته است، گفت: این به حساب آقای درودگر است، اما حساب ما این را نشان نمی‌دهد. من حساب نکردم و حسابش دست آقای درودگر است! ولی‌ای کاش ایشان این را هم می‌گفت که باشگاه ذوب‌آهن کمترین بدهی را داشت، ۹۵ درصد باشگاه‌های ما بدهکار بودند و شاید به خاطر همین درآمد کمتری داشتند. سازمان لیگ قرارداد‌ها را به حساب طلبکاری باشگاه‌ها نمی‌گذارد. ذوب‌آهن کمترین بدهی را داشت. ما روی حساب خودمان این طور فکر نمی‌کنیم، اما شاید روی حساب صادق درودگر این طور باشد! البته من باید خودم صحبت‌های درودگر را بخوانم و ببینم چه گفته است. نمی‌خواهم با عجله بگویم که او اشتباه کرده است. ممکن است درودگر تهرانی حساب کرده باشد و من اصفهانی حساب کنم شاید کمتر گرفته باشیم!

آذری در مورد مسئله انتقال رضا شکاری به تیم پرسپولیس گفت: روز گذشته من یک گفت‌وگوی خوب و سازنده با جناب نبی و رغبتی داشتم، نبی با توجه به اشرافی که روی مسائل بین‌المللی دارد متوجه می‌شود که من چه می‌گویم. من از روس‌ها می‌ترسم، آن‌ها ساختار فوق‌العاده پیچیده‌ای دارند، به نبی هشدار دادم و از رغبتی هم خواستم که استعلام‌های لازم را بگیرد و با شکاری هم صحبت کند. چرا که نمی‌خواهم یک باشگاه روسی هم ذوب‌آهن هم پرسپولیس و هم شکاری را دور بزند.

وی در ادامه افزود: کنار گذاشتن شکاری و فسخ قرارداد او خیلی بودار است، روس‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که رأی را به ذوب‌آهن می‌بازند و برای اینکه جریمه می‌شوند، می‌خواهند کاری کنند که بعداً این جریمه را از پرسپولیس بگیرند. من همه این‌ها را به نبی گفتم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفتگو با برنامه تهران ورزشی عنوان کرد: می‌خواهم خطاب به هواداران پرسپولیس و آن‌هایی که به خودم و خانواده‌ام توهین ناموسی کردند بگویم، عزیزان اگر آذری حرفی می‌زند، نه نیاز به شکاری دارد و نه به دنبال حق رشد اوست من حق رشد شکاری را از روس‌ها می‌گیرم، اما شما بدون مطالعه و فقط روی صحبت‌های فردی که می‌خواهد در تلویزیون معروف شود قضاوت نکنید. این آقا دوره قبلی هم در مورد فروزان اظهارنظر کرد.

آذری در ادامه گفت: جهت آگاهی هواداران پرسپولیس می‌گویم آذری به دنبال حق رشد شکاری نیست اگر پنجره پرسپولیس آن سال بسته نمی‌شد این تیم می‌توانست قهرمان آسیا شود. ما خودمان پرسپولیس را در ایران نابود کردیم. من موظفم وقتی این تجربه را دارم به همکارانم منتقل کنم. صحبت‌های من صرفا برای اطلاع‌رسانی بوده، پرسپولیس هیچ منعی برای عقد قرارداد با شکاری ندارد، متأسفم که فردی که اطلاعات ندارد در تلویزیون صحبت می‌کند، ITC فوتبالیست را اگر باشگاه گیرنده از باشگاه دارنده بازیکن درخواست کند و ظرف یک ماه این ITC صادر نشود فیفا می‌تواند آن را صادر کند، اما تبعات انضباطی آن بر عهده باشگاه گیرنده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه گفت: پرسپولیسی‌ها شکاری مبارکشان باشد، من همیشه با هواداران تیم‌ها با احترام برخورد کردم، آن‌هایی که به خانواده‌ام توهین ناموسی کردند را به خدا واگذار می‌کنم و بدانند که آذری حرف‌هایی که می‌زند، حرف حق است، آدم‌هایی که این توهین‌ها را کردند حتماً خانواده خودشان لایق این توهین‌ها است.

آذری در پایان گفت: من رضا را دوست دارم می‌توانید از خودش بپرسید. به او گفتم روس‌ها آن طور که فکر می‌کنی نیستند وضعیت تو با سردار آزمون و حتی سعید عزت‌الهی متفاوت است تو پارامتر‌های موفقیت آزمون را نداری، اما متأسفانه او مدیر برنامه‌هایی دارد که گمراهش می‌کند. به نبی هم گفتم مراقب این شخص باشید. ما همین جا با نمایندگان باشگاه آتلتیکو مادرید صحبت کردیم که برود رضا را ببیند و اکنون هم از رضا می‌خواهم مصاحبه نکند و اجازه بدهد مدیران این مسئله را حل کنند. مصاحبه او احساسات هواداران را برانگیخته می‌کند. اگر در آینده مشکل انضباطی به وجود بیاید همین هواداران تجمع می‌کنند و خواستار مطالبات‌شان می‌شوند. پیوستن شکاری به پرسپولیس مشکلی ندارد، اما باید تبعات انضباطی آن را خودش بپذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار