بازدید 4201
با افزایش نرخ ارز و افزایش هزینه های اعزام؛

کاروان ایران در پارالمپیک توکیو کوچک می شود

کد خبر: ۹۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 04 July 2019

هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملاک اعزام تعداد ورزشکاران زیاد نیست، بلکه هدف اصلی ما کسب مدال بیشتر در پارالمپیک توکیو است.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی رضایی، در خصوص شرایط ورزشکاران جانباز و معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوب است و تیم‌های مختلف تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند. خوشبختانه در رشته‌هایی مثل والیبال نشسته، وزنه‌برداری، تیراندازی و تیروکمان سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورده‌ایم و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی هم مهیای حضور در مسابقات گزینشی پارالمپیک توکیو هستند تا بتوانند سهمیه کسب کنند.

وی در مورد اینکه در کدام رشته‌های ورزشی شانس بیشتری برای کسب مدال در پارالمپیک توکیو داریم، گفت: ما قصد داریم سه شناگرمان را که از شانس زیادی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو برخوردارند به مسابقات جهانی لندن اعزام کنیم تا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شوند. تیراندازان ایران هم قرار است راهی مسابقات استرالیا شود، هر چند که برخی از این تیراندازان سهمیه کسب کرده‌اند. البته در بعضی از رشته‌ها ممکن است نتوانیم سهمیه‌ای کسب کنیم. با توجه به این مسائل، برنامه‌ریزی و هدف ما در پارالمپیک توکیو این است که یک حضور کیفی داشته باشیم تا بتوانیم مدال‌های زیادی به خودمان اختصاص دهیم. ملاک اعزام ما به صورت کیفی است.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص زهرا نعمتی تصریح کرد: ما به توانمندی نعمتی ایمان و اعتماد داریم هر چند که خود او باید تصمیم‌گیرنده نهایی باشد و تمرکزش را روی یک چیز بگذارد. او در رشته تیراندازی موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشده و باید در مسابقات گزینشی شرکت کند. می‌دانیم حضور در المپیک برای هر ورزشکاری یک افتخار بزرگ است.
وی در مورد اینکه آیا می‌توانیم نسبت به پارالمپیک توکیو ورزشکاران بیشتری اعزام کنیم یا خیر، اظهار داشت: ملاک اعزام تعداد زیاد ورزشکاران نیست، بلکه هدف اصلی ما کسب مدال بیشتر در توکیو خواهد بود. ممکن است با نفرات کمتری نسبت به ریو در توکیو ظاهر شویم و برآورد ما کسب ۳۲ مدال در توکیو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی