بازدید 13392
۲
خبر

یک ملی‌پوش سرشناس ورزش ایران دوپینگی درآمد

رییس فدراسیون پیش از این گفته بود از ورزشکاران اعزامی این رشته سفته و وثیقه برای تعهد عدم استفاده از داروهای نیروزا گرفته می شود اما حالا مشخص نیست از سهرابی هم همین تعهدات اخذ شده است یا خیر؟
کد خبر: ۹۰۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 04 July 2019

تست دوپینگ رکابزن با سابقه تیم ملی ایران و صاحب چندین عنوان آسیایی مثبت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آزمایش دوپینگ دوچرخه سوار با سابقه ایران از سوی اتحادیه جهانی مثبت اعلام شد تا این رکابزن پرافتخار منتظر حکم محرومیت سنگینی باشد.
در جدیدترین فهرست آزمایش‌های دوپینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، تست دوپینگ مهدی سهرابی، رکابزن با سابقه ایران به دلیل استفاده از مواد نیروزا مثبت اعلام شد. تاریخ گرفتن تست دوپینگ اعلام نشده، اما به احتمال زیاد به مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شد باز می‌گردد.

دوچه خره سواری ایران در سراشیبی سقوط و بی تدبیری مدیران غوطه ور است و مشخص نیست چرا عزم تغییر و اصلاحات در آن از سوی وزارت ورزش وجود ندارد؟! رییس فدراسیون پیش از این گفته بود از ورزشکاران اعزامی این رشته سفته و وثیقه برای تعهد عدم استفاده از داروهای نیروزا گرفته می شود اما حالا مشخص نیست از سهرابی هم همین تعهدات اخذ شده است یا خیر؟

یک ملی پوش سرشناس ورزش ایران دوپینگی درآمد

مثبت شدن تعداد قابل توجهی از نمونه‌های دوپینگ دوچرخه سواران در سال ۹۵ از جمله رحیم امامی نفر سوم رنکینگ آسیا، علیرضا حقی و ابراهیم حاجی زاده ملی پوشان کشورمان و همین طور محرومیت یک ماهه پیشگامان کویر یزد، باشگاه رده اول آسیا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ دو رکابزنش در کمتر از یک فصل، مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری را بر آن داشته تا اینگونه نسبت به کنترل مسئله دوپینگ سختگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
60 میلیون ایرانی دویپنگ می کنند تا زنده بمانند
دوچه خره سواری ایران؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل