بازدید 9475
۲

افزایش ستاره‌های کیفی محصولات ایران خودرو

کد خبر: ۹۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 03 July 2019

بنابر نتایج ارزیابی خردادماه ۹۸ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ستاره‌های کیفی محصولات پژو پارس اتوماتیک کرمانشاه از دو به سه ستاره افزایش یافته و محصول ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در نخستین ارزیابی، واجد دریافت چهار ستاره کیفیت شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس، هدف گذاری و نظارت مستمر کیفی در زنجیره تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، شناسایی نقاط بهبود و تعریف برنامه بهبود، منجربه افزایش ستاره‌های کیفیت محصولات ایران خودرو به ویژه در ماه‌های اخیر شده است.

برمبنای این گزارش، علاوه بر کنترل کیفیت روزانه محصولات تولیدی، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان سازمان نظارتی، در بازه زمانی یک ماهه، کیفیت خودرو‌ها را ارزیابی می‌کند که نتایج آن نزدیک و منطبق بر نتایج ارزیابی‌های داخلی در ایران خودرو است.

نتایج ارزیابی‌های داخلی در مسیر بهبود کیفیت محصولات و تعریف برنامه بهبود راهگشا بوده و دستیابی به اهداف کیفی را تسهیل می‌کند. ستاد عالی کیفیت محصولات ایران خودرو با حضور مدیران ارشد کیفیت در حوزه‌های مختلف تامین، تولید و خدمات پس از فروش به صورت هفتگی میزان پیشرفت و اجرای پروژه‌های بهبود را رصد می‌کند. نظارت بر کیفیت قطعات و محصولات در شرایط خاص تحریم با حساسیت بالاتری انجام می‌شود تا علاوه بر حفظ کیفیت، اهداف ارتقای کیفیت نیز محقق شود.

برهمین اساس، در نتایج ارزیابی خردادماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول پارس اتوماتیک تولیدی سایت کرمانشاه از دو ستاره به جمع سه ستاره‌ها پیوست و همچنین ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در نخستین ارزیابی در گروه چهار ستاره‌ها قرار گرفت. این دستاورد‌ها حاصل توجه و حمایت‌های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش جمعی مدیران و کارکنان خانواده بزرگ این گروه صنعتی است.

درحال حاضر نخستین محصول دارنده ۵ ستاره کیفیت پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو بوده و بیش از ۶۰ درصد از محصولات این خودروساز در گروه کیفیت سه ستاره و بالاتر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
تعریف از خود بدون طرف دیگر!!!!!!!!
ستاره هاشو از دریا جمع کرده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل