بازدید 4927
۵

مشتری ۱۰میلیاردتومانی لیگ ایران برای کی روش استنلی

کد خبر: ۹۰۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 03 July 2019

امیر قلعه نویی مدعی شد یکی از تیمهای ایرانی پیشنهاد ۱۰میلیاردتومانی به کی روش استنلی داده است! به نظر می رسد تنها تراکتور می تواند چنین پولی برای یک بازیکن پرداخت کند و حتی از توان استقلال و پرسپولیس هم خارج است!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان در رادیو گفت: در هفته دوم تمرینات هستیم سه بازیکن حاضر نیستند. ما 9 خروجی داشتیم اما سه ورودی داشتیم و بقیه آن را در تیم پایه در حال کار هستیم. باشگاه همچنان در حال تلاش است و دو بازیکن یکی از آنها کی روش و دیگری کومان است. متاسفانه یکی از باشگاه‌های داخلی به کی روش 900 هزار دلار پیشنهاد داده و بهرحال ایشان هم جوابی که باید به ما نداده است. اگر نتوانیم ایشان را بگیریم قطعا با دیگر گزینه ها صحبت خواهیم کرد. تمرینات خوبی را انجام می دهیم و یک سری جوانان جویای نام آوردیم تا نقاط ضعف فصل گذشته را جبران کنیم.

قلعه نویی درباره حضور استراماچونی و ویلموتس و کالدرون گفت: این رفت و آمدها قطعا به فوتبال ما کمک می کند. نه فوتبال که تصور کنید یک پزشک متخصص. مربیانی که آمدند مربیان بزرگی هستند و از جایی آمدند که صاحب سبک هستند. اما بحث خروجی است و آیا ما از این سرمایه می توانیم به خوبی استفاده کنیم. اگر خروجی خوبی داشته باشد این رفت و آمدها یقینا می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تو خوبی . علی کجایی ؟؟؟
جای شبهه وجود داره ... مالک ... این پولها رو از کجا میاره ... قطعا کارخانه ی ت..... که اینقدر درآمد نداره ... خود تیم هم که اساسا هیچ برگشت سرمایه ای نداره ... مگر اینکه پای ... وسط باشه که هست ...
کی معلوم می شه ... وقتی همه فهمیدند به جز اونایی که باید بفهمند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
شک و شبه چرا برای تیم های دولتی استقلال و پرسپولیس نیست فقط برای تراکتور که خصوصی هست شبه ایجاد شده ،چه پول های کثیفی از ÷ول بیت المال خرج دو تیم درباری میشه ،از جیب بیتالمال بر می دارن اینا شبه هستن نه مالک تراکتور ،
تابی جان نظرات را گزینشی نشر نده همه نظرات رو انتشار کن
از توان استقلال و پرسپوليس خارج است!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار