بازدید 8326
۲

واکنش بازیکن مازاد استقلال که به تراکتور پیوست

تیموری که با نظر مساعد مصطفی دنیزلی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شد، زود در تمرینات این تیم شرکت کرد. پیش از این فرشاد محمدی‌مهر نیز به همین شکل از استقلال جدا شد و به پدیده شهر خودرو پیوست.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 01 July 2019

بازیکن مازاد استقلال تهران که به جمع تراکتوری ها پیوست، روحیه بالایی بعد از یک فصل نیمکت نشینی دارد. مدافع - هافبک جدید تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد که این تیم در فصل پیش رو قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیموری که با نظر مساعد مصطفی دنیزلی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شد، زود در تمرینات این تیم شرکت کرد. پیش از این فرشاد محمدی‌مهر نیز به همین شکل از استقلال جدا شد و به پدیده شهر خودرو پیوست.

میثم تیموری با ابراز خرسندی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: این بهترین انتخاب برای من بود و خوشحالم که قرار است در یکی از بهترین و محبوب‌ترین تیم‌های ایران فوتبال بازی کنم. تبریز هم یکی از بهترین شهر‌های ایران است و مردم این شهر عاشقانه تراکتورسازی را دوست دارند و این تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند. در این چند روز مردم و هواداران تراکتورسازی مرا با حمایت‌های‌شان خجالت‌زده کردند و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در لیگ فصل آینده قهرمان شود؟»، عنوان کرد: تراکتورسازی با این تیم قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن را دارد و مهم این است که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقبال آن‌ها از تمرین و مسابقات فوق‌العاده است و امیدوارم امسال قهرمان شویم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

مدافع - هافبک جدید تراکتورسازی در مورد حضور مصطفی دنیزلی در این تیم نیز تصریح کرد: این مربی با تیم‌های مطرح ترکیه قهرمان شده و یک مربی باکلاس و کارنامه‌دار است. دنیزلی اصلاً نیازی به تعریف ندارد. تراکتورسازی برای قهرمان شدن، یک مربی کاربلد و بازیکنانی باکیفیت دارد و مسئولان باشگاه هم به خوبی تیم را حمایت می‌کنند. تراکتورسازی بهترین انتخابی بود که انجام دادم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تیموری عزیز اگر با تعصب به لباسی پرچم‌ مقدس تراکتور بازی بکنی بدان که هم خودت را به فوتبال دنیا معرفی می‌کنی و هم از فسیل شدن در استقلال نجات پیدا می کنی ولی اگر بدون تعصب بازی کنی باید مقصد خودت را دوباره به طرف استقلال تغییر بدهی
یاشاسون تیموری
یاشاسون تراختور آذربایجان
به تراکتور خوش آمدی و اگر با تعصب بازی کنی از اینجا میروی تیم ملی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی