بازدید 7689
بازتاب

اولین مصاحبه کالدرون در فرودگاه امام: فقط حمله و قهرمانی

قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت‌تر می‌شود و هر قدر بالاتر برویم کار سخت‌تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شد و من آمده ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول کرده‌ام.ما به دنبال بازی و فوتبال خوبیم که من، هواداران ، آرژانتین و کل فوتبال دنیا آن را دوست دارند
کد خبر: ۹۰۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 30 June 2019

گابریل کالدرون که در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال نمایندگان باشگاه قرار گرفت، بعد از اطلاع از سوابق مدیر تیم از حضور وی در کنار تیم ابراز شادمانی کرد و بعد از توضیحات وی درباره اشتیاق هواداران پرسپولیس، خوشحالی خود از شور و شوق آن‌ها را ابراز نمود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون پس از ورود به فرودگاه در مدت زمان انجام امور گذرنامه در CIP فرودگاه مستقر شد و به پرس و جو درباره تیم پرداخت. در این میان پس از آن که امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، سوابق بازیگری محسن خلیلی را در معرفی وی تشریح کرد، مربی آرژانتینی ضمن تحسین، از حضور وی در کنار تیم ابراز شادمانی نمود.

در ادامه محسن خلیلی به تشریح شرایط تیم پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود به شور و شوق هواداران پرسپولیس نسبت به تیم و انتظار آن‌ها برای معرفی سرمربی جدید پرداخت. کالدرون در واکنش به این صحبت‌ها اعلام کرد؛ نسبت به هواداران پرسپولیس و شور و اشتیاقی که نسبت به فوتبال و تیم خودشان دارند آشنایی دارد و تاکید کرد این مساله باعث خوشحالی او است و حمایت چنین هوادارانی را از ابزار‌های موفقیت برای تیم‌های پرطرفدار خواند.

اولین مصاحبه کالدرون در فرودگاه امام: فقط حمله و قهرمانی

مربی آرژانتینی در اولین مصاحبه خود درباره پرسپولیس و در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: من خیلی خوشحال هستم که کارم را با تیم بزرگی، چون پرسپولیس آغاز خواهم کرد. تیمی که خیل عظیمی از هواداران را در کنار خود دارد. پرسپولیس در آسیا و بلکه در دنیا، بهترین هواداران را دارد. سه بار پیاپی قهرمان شده است. نایب قهرمان آسیا است و در حال حاضر بهترین تیم ایرانی است. من هم آمده‌ام تا این راه را ادامه بدهم.

وی ادامه داد: قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت‌تر می‌شود و هر قدر بالاتر برویم کار سخت‌تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شد و من آمده ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول کرده‌ام. انگیزه خیلی زیادی دارم، چون در باشگاه بزرگی هستم. تیم خوبی دارم و بهترین طرفداران هم کنار ما هستند. من قول می‌دهم بهترین تلاش خود را خواهم کرد و پرسپولیس نمایش تحسین برانگیزی خواهد داشت.

کالدرون درباره اهداف خود در پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من برای پرسپولیس ممکن است که کیفیت بازی خود را مقداری بالاتر ببرد. من می‌خواهم که این کار را انجام بدهیم و باور دارم با پرسپولیس از عهده انجام این کار بر می‌آییم. ما به دنبال بازی و فوتبال خوب هستیم که در ادامه‌اش قهرمانی هم باشد. فوتبالی که من، هواداران پرسپولیس، فوتبال آرژانتین و در کل فوتبال دنیا آن را دوست داشته باشیم. من اطمینان دارم هواداران از اجرای من و آنچه با تیم انجام خواهیم داد، خوشحال خواهند شد.

خوشحالی کالدرون از شور و اشتیاق هواداران پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر