بازدید 6331

واکنش جالب شاهین‌طبع به انتقاد اوشین ساهاکیان

کد خبر: ۹۰۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 30 June 2019

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در واکنش به انتقاد‌های ملی‌پوش سابق تیم ملی از او گفت: خدا من را ببخشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) نهم تیر ماه تیم ملی درباره شرایط بازیکنان در اردو‌ها گفت: در حال حاضر سه هفته‌ای است که با ملی‌پوشان کار می‌کنیم. فعلاً به فرم ایده‌آل و مطلوبی که مد نظرمان است نرسیده‌ایم، اما می‌بینم که بازیکنان در تمرینات تلاش خود را انجام می‌دهند و تا حدودی شرایط بهتر از زمان آغاز اردو‌ها شده است.

او درباره تغییرات احتمالی در جمع ملی‌پوشان دعوت شده به اردو‌ها نیز گفت: ما فعلاً با همین نفرات ادامه می‌دهیم و برای بازی‌های تدارکاتی که پیش رو داریم احتمالاً تعداد بازیکنان کم‌تر خواهد شد و در اردو‌ها ریزش خواهیم داشت.

تیم ملی بسکتبال اوشین ساهاکیان مهران شاهین‌طبع

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: ما برای انتخاب تیم‌ها و بازی‌های تدارکاتی جمیع شرایط را در نظر گرفتیم و وقتی همه مسائل را بررسی می‌کنم با توجه به همه محدودیت‌ها از نظر من مسابقات تدارکاتی خوبی خواهیم داشت. او در مورد شرایط آمادگی حامد حدادی نیز گفت؛ همه بازیکنان زحمت خود را می کشند و من امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود.

شاهین‌طبع درباره انتقادات اوشین ساهاکیان ملی‌پوش سابق تیم ملی بسکتبال از او که معتقد است شاهین‌طبع باعث خداحافظی زود هنگام او از تیم ملی شده است، نیز به ایسنا گفت: صحبتی در این مورد ندارم و امیدوارم خدا من را ببخشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس