بازدید 10418
۴
خبر

استقلال‌وپرسپولیس ازنقل‌وانتقالات محروم‌شدند+سند

کد خبر: ۹۰۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 30 June 2019

فدراسیون فوتبال با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان ممنوعیت ثبت قرارداد‌های ۱۴ باشگاه لیگ برتری، باشگاه‌های دسته‌های پایین‌تر همچنین لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنا بر اعلام کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ صورت گرفته به هیات‌های فوتبال استان‌ها در سراسر کشور ۱۴ باشگاه لیگ برتری به همراه ۴۹ باشگاه از دسته‌های اول، دوم و سوم همچنین ۶ باشگاه لیگ برتر فوتسال تا پیش از تسویه بدهی‌های قطعی خود در این کمیته حق ثبت قرارداد در فصل نقل و انتقالات را نخواهند داشت.
بر اساس ابلاغ صورت گرفته ثبت هرگونه قرارداد استخدام بازیکن، کادر فنی، کادر پزشکی پیش از تسویه کامل دیون باشگاه و اعلام گواهی توسط کمیته وضعیت امکان پذیر نخواهد بود. فهرست باشگاه‌های بدهکار بر اساس اعلام کمیته وضعیت در لیگ‌های فوتبال و فوتسال به این شرح می‌باشد:

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اصلا معلوم نیست بر چه مداری این باشگاه ها میچرخند . آخر اگر بدهکاری خرج اهسته تر کن ؟؟؟؟ پول برانکو را نمیدهند .مربی جدید وارد میکنند . مربی بیرون میکنند مربی خوش تیپ ایتالیلیی وارد میکنند . پول فوتبلیست ها رونمیدهند قرارداد جدید با بازیکن جدید میبندد . ظاهرا این وسط یه چیز شیرین وجود داره که مسائلی چون . شفاف سازی دخل خرج . بودجه ریزی و کنترل بودجه . منابع و مصارف . و از همه مهم تر اعتبار و نام این باشگاه ها و سرنوشت آن و احساسات هواداران بکلی فراموش شده . عجب مدیران لایق و با تدبیری ؟؟؟؟؟
از این شعر ها فصل قبل که پرسپولیس محروم بود هم گفتن اما همه تیم ها بازیکن خریدن
همیشه این لیست اعلام می کنند. الان نماینده های مجلس مربوطه می دوند برای دور زدن و وساطت.
خیالتان راحت باشه پرس پولیس هیچ.قت مشکل پیدا نمی کنه پرس پولیسسس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار