بازدید 6922
۶
شاهکار در دیویس کاپ ۲۰۱۹ با سال‌ها ثبات مدیریت در فدراسیون

هشتم بین ۸تیم و سقوط به دسته چهار مبارک تنیس

در تیم اعزامی نام شاهین خالدان به چشم می‌خورد. بازیکنی که ساکن آمریکاست و می‌گوید بیش از یکسال است رییس فدراسیون را ندیده است. آیا به این ترتیب می‌شود انتظاری جز شکست برای تنیس داشت؟
کد خبر: ۹۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 29 June 2019

تیم تنیس جام دیویس ایران با شکست مقابل کلیه رقبایش در سنگاپور ، به دسته چهارم این رقابت‌ها سقوط کرد.

تنیس ایران که روزگاری در آسیا آقایی می‌کرد و حتی داعیه جهانی شدن داشت در بدترین شرایط دوران خود است، اما هوش و حواس متولیان ورزش به سرخابی هاست! این رشته با سال‌ها ثبات در مدیریت و اصرار بی مورد و جهت دار به ادامه این روند به قهقرا رفت.

گویا تنیس جزیره خودمختار ورزش ماست و کسی نه آن را می‌بیند و نه جرات دخالت در آن را دارد. درست همان روز‌هایی که والیبال ما در عرصه نفسگیر جهانی عرض اندام می‌کند، تنیس ایران کیسه بوکس همه رقبا از جمله سوریه جنگ زده است.
مدیریت ناکارآمد اما قدرتمند در پس پرده هر بلایی می‌خواهد سر تنیس می‌آورد و نه خودش خسته می‌شود و نه اجازه نفس کشیدن به کسی می‌دهد.

Related image
قصد کرده بودیم دیگر در این باره ننویسیم، چون قبل از همه، اهالی تنیس در این باره مقصرند. همان‌هایی که موقع انتخابات صاحب رای هستند و ادامه این مدیریت را تایید می‌کنند. اما با نگاهی گذرا در می‌یابیم که به جز چند صاحب رای معلوم الحال بقیه اهالی این رشته بسیار مظلومند که دست شان به جایی بند نیست.
بدون اغراق تنیس یکی از پنج رشته ورزشی پرطرفدار در ایران است، اما از این توان عظیم بهره گرفته نمی‌شود. این رشته به امان خدا رها شده و چون طفل سرراهی به کسی سپرده شده که توان اداره اش را ندارد.
در تیم اعزامی نام شاهین خالدان به چشم می‌خورد. بازیکنی که ساکن آمریکاست و می‌گوید بیش از یکسال است رییس فدراسیون را ندیده است. آیا به این ترتیب می‌شود انتظاری جز شکست برای تنیس داشت؟
سالهاست ادعای توجه به رده های پایه داریم، اما کیست که نداند هنوز شاهقلی و شکوفی و همین خالدان بهترین‌های تنیس ما هستند که به ترتیب و نوبتی پیراهن ملی می‌پوشند و کسی به گرد پای شان نمی‌رسد.
صرفا جهت اطلاع؛ ایران با ترکیب شاهین خالدان، مهدی و کیارش سوری و حسام یزدی با مربیگری سعید احمدوند به تیم‌های سوریه و مالزی و قطر باخت تا برای کسب مقام هفتم و هشتم با سنگاپور بازی کند که این بازی را هم دو بر یک واگذار کرد و هشتم شد. البته گویا تغییراتی در نوع برگزاری رقابت‌ها ایجاد شده است که جزییات آن مطلب جداگانه‌ای می‌طلبد.
در سایت دیویس کاپ نوشته شده احتمالاً دو تیم آسیایی از دسته سه سقوط می‌کنند که در این صورت ایران هم به دسته چهارم سقوط می‌کند.

نویسنده: بهمن اسدی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه اشکالی داره؟ اگر بین 8 تیم ؛ نهم می شدند خوب بود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
یاد یه تیم فوتبال افتادم بین چهارتا تیم پنجم شد
چه زیبا نوشتین. مدیریت با قدرتی که از نفوذش برای حفظ خودش استفاده میکند و اصلا کاری با خود تنیس ندارد
اقا ما تنیس و مسابقه جهانی اش را نخواهیم کی را باید ببینیم؟من فکر می کنم ما فقط باید در چند رشته که امکان رشد داریم و مورد علاقه عموم است تیم به خارج اعزام کنبم
خوشمزه
واقعا چقدرررررخوشحالم که این مرداب و گنداب بالاخره بوش دراومد،این چارتا بازیکن دنیا ندیده فک کردن چون به واسطه باندبازی عضو تیم ملی شدن ،جایی خبریه،نه عزیزم! تا زمانیکه این مافیا بازی تو فدراسیون و 3،4تا بازیکن داغون باشه اوضاع همینه و روز به روز بدتر میشه،بخوام خیلی راحت بگم،اصلا تنیس مال ما ایرانیا نیست،یه ورزش پاک و پویا و مفرحه که متاسفانه ما با همش بیگانه ایم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان