بازدید 6469
۴
وزیر صمت:

مشکل لاینحلی در حوزه تولید و صنعت نداریم

کد خبر: ۹۰۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 29 June 2019

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،  رضا رحمانی دیشب در نشستی صمیمی با فعالان بخش خصوصی شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهداست و بخش دولتی و خصوصی در بستر امنیت، مشغول تلاش برای رفع مشکلات جامعه و خدمت به مردم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه با تمام مشکلات تولیدکنندگان، آشنا بوده و با آن ها زندگی می کنم اظهار کرد: هیچ مشکل لاینحلی در حوزه تولید و صنعت نداریم و به استثنای کمبود در برخی امکانات زیرساختی، تمام مدیران استانی، مکلف به همکاری با تمام واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.

وی در همین راستا با اشاره به وضعیت مناسب زیرساخت های مورد نیاز برای تولیدکنندگان و صنعتگران در نواحی و شهرک های صنعتی استان افزود: در کنار تلاش برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود برای تثبیت و تقویت تولید در کشور، باید نگرش خود را نیز نسبت به برخی مسائل تغییر داده و به سمت داشتن صنعتی مولد همچون کشورهای توسعه یافته حرکت کنیم.

وزیر صمت در ادامه، توجه ویژه به تولید را راهکار و راهبرد اصلی کشور دانست و گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.

رحمانی با بیان اینکه رفع مشکلات فعلی کشور، نیازمند همدلی و هم عهدی تمامی مسئولان و اقشار مختلف است ابراز کرد: تا زمانی که به حل مشکلات، باور نداشته باشیم، راه به جایی نخواهیم برد و باید در حوزه تولید و صنعت نیز نهایت تلاش خود را برای بسیج تمامی امکانات کشور نسبت به تقویت تولید ملی به کار گیریم.

وی با تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان آذربایجان شرقی با وزارت صمت برای حل مشکلات استان تصریح کرد: خیلی از مشکلات داخلی ما در حوزه صنایع و معادن در سایه تعامل، قابل حل است.

رحمانی خاطرنشان کرد: راهبرد حل بسیاری از مشکلات داخلی در سایه تغییر نگرش و ایجاد این باور است که زیربنای توسعه، تولید مولد در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن خواهد بود.

وی گفت: باید از فرصت طلایی جایگاه استراتژیک آذربایجان شرقی برای توسعه ارتباطات اقتصادی با قفقاز، ترکیه و عراق استفاده کرد.

گفتنی است امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی، عملیات احداث ناحیه صنعتی علیشاه در شهرستان شبستر آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
بزرگترین مشکل در تولید و صنعت بانکهای ربا خور هستنند.
مشکلی ندارییییم؟؟؟؟؟ جک می گی یا قصه؟؟ جناب وزیر!!! یکم واقع بین باشید و از دروغ پرهیز کنید،،،
تمامی مسوولین می گویند مشکلی نداریم.پس اینهمه مشکل . گرانی و بدبختی مردم .برای چیست. لطفا یک نفر یک جواب محکمه پسند بدهد. مشکل که ندارید . پس مشکل کجاست.
مشکل فقط مدیران نالایق هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل