بازدید 11162
۷

واکنش فرمانده ناجا به حادثه پارک پلیس

کد خبر: ۹۰۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 27 June 2019
صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت‌ها حمایت کرد.

به گزارش فارس، صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت‌ها حمایت کرد.

در متن درج شده در این صفحه آمئده است: "پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌ها و طبق قانون ماموریت خود را انجام می‌دهد، نیروی انتظامی از کارکنان خدوم و متعهد خود که بر مبنای قانون ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند حمایت کرده و خواهد کرد".
 
 
گفتنی است حادثه پلیس با هنجارشکنان در پارک پلیس تهرانپارس وحواشی ایجاد شده در مورد دستگیری یکی از زنان هنجارشکن چند روزی است که در فضای رسانه‌ای به آن پرداخته می‌شود؛ جوسازی‌های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر آن دامن زده تا جایی که پلیس را در حادثه مذکور متهم کرده‌اند و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در اولین اقدام خبر از بازداشت و عزل ماموران حاضر در آن صحنه کرد که البته ساعاتی بعد منتفی و اعلام شد که دستور عزل و بازداشت جانشین کلانتری و مامور پلیس حاضر در پارک پلیس تهرانپارس تا اعلام نتایج از سوی بازرسی فاتب به تعویق خواهد افتاد.

در اولین اظهار نظر رسمی، سخنگوی ناجا امروز صبح اعلام کرد که پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه در مواجهه با جرائم مشهود می‌تواند قبل از دستور قضایی، مجرمان را بازداشت کند و برخورد پلیس با متهمان در جرائم مشهود فارغ از جنسیت آنهاست.

سردار نوریان تصریح کرد: پلیس فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه بر خود فرض می‌داند با هر گونه عمل خلاف قانون که امنیت عمومی را مخدوش می‌کند در چارچوب قانون برخورد کند و اجازه ندهد عده‌ای هنجارشکن برخلاف ارزش‌های رسمی، امنیت روانی و سلامت اخلاقی جامعه را بر هم زند.

معاون اجتماعی ناجا تاکید کرد: ماموران پلیس در چارچوب وظایف عمل کرده و قطعا از حمایت قانونی و قضایی برخوردار هستند.

گفتنی است عصر روز یکشنبه یکم تیر ماه طی تماس شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتار‌های نامتعارف چند نفر در پارک پلیس تهران پارس عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی‌ها مشخص شده سه پسر و دو دختر با حالت غیرطبیعی اقدام به رفتار‌های ناهنجار می‌کنند که ماموران ابتدا آن‌ها را به آرامش دعوت کردند، اما هنجارشکنان اقدام به فحاشی و تعرض کرده و در نهایت این افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۷
کل مشکلات و حل کردی با این رفتارتون .
كدام قانون به مامور مرد اجازه داده دخترمردم بغل بگيرد؟
زنده باد پلیس. هیچ کس حق نداره به پلیس فحاشی کنه. مخصوصا اگه بچه 15 ساله باشه که دیگه باید ادبش کرد خانواده اش ادب یادش ندادن.
احسنت بالاخره بعد از چند روز بلاتکلیفی و اظهارات ضد و نقیض ناشی از غافل گیر شدن و فقدان راهبرد و برنامه شفاف برای مواجهه با فضای تبلیغی برنامه ریزی شده در این موارد موضع قاطع و روشن نیروی انتظامی اعلام شد .
یه بار یه دزدی ماشین مارو زده بود بعدم اعتراض کردیم اومد درگیر شد زنگ زدیم یکساعت طول کشید پلیس بیاد ولی به محض اینکه بگی دوتا دختر دارن آب بازی می کنن سریع میاد بغلشون میکنه میزاره داخل ماشین می بره!! من بعد تصمیم گرفتم درگیری شد زنگ بزنم همچین گزارش هایی بدم تا زودتر پلیس بیاد!!
اگر در آمریکا یک مرد پلیس یک زن مسلمان رو بازرسی و برخورد میکرد، جنایت بود و چه ها.....
با سلام
امروز یورو نیوز در در خبری اعلام کرد در فرانسه مردم به صورت کاملا برهنه در اعتراض به چند زن که در استخر با لباس شنا کردند به استخر ها رفتند و در اینجا همه چیز وارونه است سوال اینجاست آیا راه حل میانه تری در جهان برای این موضوع برای احترام به عقاید و آزادی همه مردم وجود ندارد.
در ضمن سوال بعدی این است که آیا اگر من اسلحه و تریبون داشته باشم هرچه بگویم صحیح است بهتر نیست خبرنگار یک گزارش از زبان متهمان نیز بدون سانسور پخش نماید. هدفم حمایت و یا کوبیدن هیچ یک از طرفین نیست بلکه به جهت رعایت عدل و انصاف می باشد. این برخورد ها به شدت به خلقیات و اعتقادات خاص و سلیقه هر یک از مامورین بر می گردد و تابع ضابطه خاصی نیست . روزگاری در آگاهی شیراز در سال های دور سرباز نیروی انتظامی بودم در مراجعات تابلویی نصب شده بود که پوشش را برای خانم ها چادر و مانتو معرفی می نمود. در آن روز یک خانم وکیل با مانتو ها و مقنعه های دهه هفتادی برای ملاقات با متهم مراجعه نمود فرمانده آنجا از ورود وی که کاملا متناسب با عکس نمونه نصب شده بود ممانعت نمود . به وی می گفت برو چادر بیار. در آنجا افسر نگهبان وقت که از سلیقه فرمانده و قانون شکنی وی ناراحت شده بود ناچار شد چادر مشکی خانم جوانی را که در زیر چادر تنها یک شلوار لی و پیراهن داشت راقرض بگیرد و خانم وکیل بدهد البته اتاق افسر نگهبان را به خانم جوان دادیم. از این برخورد های سلیقه ای زیاد دیده می شود. چیزی که ما فهمیدیم و امیدواریم مسولین نیروی انتظامی و کسانی که فرهنگ جامعه در دست انهاست ببخشید اصلاح می کنم پول های و بودجه فرهنگی دست انهاست (و هر از گاهی مانوری برای توجیه دریافت بودجه می نمایند)این است که مسایل اجتماعی به زور سرنیزه حل نمی شود راهش ساده است بودجه تمام بخش های به اصطلاح فرهنگی باید قطع و به آموزش و پرورش و آموزش عالی و تربیت استاد و معلم و دانش آموز با فرهنگ بالای اجتماعی ,اخلاقی و ... اختصاص یابد.خلاص. اما....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار