بازدید 10654
گزارش مضحک سایت یورو اسپورت عربستان:

برانکو باید ۱۴ بار به ایران سفرکند تاپولش را بگیرد!

نکته اصلی حضور ایوانکوویچ در تهران برای امضای سند دریافت مطالبات و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس است و برای انتقال این پول قطعا می توان از چند نفر و یا یک وکیل بهره برد و داستان سرایی نویسنده مطلب به شکل خنده آوری از خیال بافی او حکایت دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 27 June 2019

نسخه عربستانی سایت یورو اسپورت در گزارشی عجیب و با محاسبات نادرست از داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری طلب برانکو نوشت و دلیل اصلی جدایی او از پرسپولیس را تحریم های آمریکا عنوان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از یورو اسپورت، برانکو ایوانکوویچ با وجود آنکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما سرانجام تصمیم گرفت که از سرخ پوشان جدا شود. برانکو الاهلی عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و رسماً با این تیم قرارداد امضا کرد. 

یورو اسپورت نسخه عربستان نوشت: دلیل اصلی جدایی برانکو پرداخت نکردن مطالبات مالی او از سوی پرسپولیس است. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع بزرگی در پرداخت مطالبات برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. برانکو ۷۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد. این مربی کروات باید برای دریافت طلب خود به ایران برگردد و این رقم را با یک چمدان از ایران خارج کند، اما او با یک مشکل بزرگ دیگر مواجه شده و آن اینکه قوانین ایران اجازه خروج بیش از ۵۰ هزار دلار را نمی‌دهد و این یعنی برانکو باید برای دریافت رقم بار‌ها به تهران سفر کند!!

در ادامه این گزارش مضحک آمده است که: به نظر می‌رسد که طلب او به باد خواهد رفت! البته نباید فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس از الاهلی به فیفا شکایت کرده و بر این باور است که پیوستن این مربی به الاهلی غیر قانونی است.

برانکو باید ۱۴ بار به ایران سفرکند تاپولش را بگیرد!

هوش نویسنده این گزارش، آنقدر ضعیف و پایین بوده که در داستان بافی خود به یک نکته ساده توجه نکرده است که در صورت لزوم دریافت طلب بصورت حضوری، برانکو می تواند با یکبار سفر به تهران این پول را از باشگاه دریاقت کرده و حتی اگر مجبور باشد در اقساط 50هزاردلاری از کشور حارج کند می تواند وکالت این کار را به افراد مختلف یا یک نفر بدهد تا خودش مجبور نباشد طبق ادعا 14مرتیه به تهران برود! در واقع نکته اصلی حضور ایوانکوویچ در تهران برای امضای سند دریافت مطالبات و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس است و برای انتقال این پول قطعا مشکلی نیست و داستان سرایی نویسنده مطلب به شکل خنده آوری از خیال بافی او حکایت دارد.

سمپاشی و جوسازی رسانه های سعودی علیه ایران تمامی ندارد و آنها که حالا باید منتظر شکایت رسمی پرسپولیس به فیفا باشند ، مدام روی تاثیر تحریم های آمریکا مانور می دهند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
می دهد صراف به راحتی براش معاوضه می کند
انشاالله در دادگاه محكوم مي شن ؛ اونوقت مي فهمن كه با يك ايراني نبايد اينطوري حرف زد .
همه خرن فقط ما خوبیم!
البته میتونه راحت با صرافی بریزه تو حسابی تو ترکیه و از اونجا هم با کردیت کارد به هرجای دنیا ببره
پول نقد ۵۰۰۰ دلار میشه خارج کرد نه ۵۰۰۰۰
آب که سربالا بره قورباقه ابوعطا میخونه.؟!
یک زمانی عربها دوست داشتن که ایرانی باشند.؟
اما حالا بروزی افتاده ایم که .؟؟؟!!!
باشه که همین مورد برای پرسپولیس بحران حادی ایجاد کنه
نظرتون چیه به کفاشیان یا تاج وکالت بده؟
لطفا اصلاح کنید، عرعرستان!! درسته
اوضاع اسفناک فعلی کاری کرده که حتی مدیرات فوتبالی کشورهای دیگه هم ما رو مسخره میکنن . همینطوری پیش بریم خوبه برادران نگران نباشید مسئولین همه حالشون خوبه وضعشون هم عالی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار