بازدید 1993

مشعل: معامله قرن رشوه‌ای به منطقه با پول عرب‌ها است

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پیامی به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی مخالفت قاطع این جنبش با معامله قرن و کنفرانس اقتصادی بحرین را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 26 June 2019

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پیامی به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی مخالفت قاطع این جنبش با معامله قرن و کنفرانس اقتصادی بحرین را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، خالد مشعل، رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که معامله قرن طرحی مشکوک و توطئه آمیز برای نابودی مسئله فلسطین است و ملت فلسطین قاطعانه با آن مخالف است و اجازه اجرایی شدن آن را نخواهد داد.

مشعل افزود که معامله قرن نتیجه‌ای نخواهد داشت و به یاری خداوند محکوم به شکست است و ملت فلسطین خطوط قرمز و اصول ثابتی دارد که هرگز بر سر آن معامله نمی‌کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در ادامه خاطرنشان کرد که تلاش برای حل و فصل مسئله فلسطین از طریق حیله بازی و یا رشوه اقتصادی به کشورهای عربی برای فروختن مسئله فلسطین، اقدامی مردود و باطل است و موفقیت آمیز نخواهد بود.

وی تاکید کرد که معامله قرن رشوه‌ای به منطقه با پول‌ عرب‌ها است تا مساله خود که همان فلسطین و قدس است، بفروشند.

خالد مشعل تاکید کرد: تمامی کشورهای عربی باید کنفرانس بحرین را تحریم کنند، زیرا این کنفرانس هیچ خیر و برکتی در پی ندارد و ما صراحتا می گوییم آنانکه مشکلات داخلی دارند و دنبال برنامه های ویژه خود هستند و می‌خواهند فلسطین را برای کسب رضایت آمریکا قربانی کنند، مجرم هستند و هرکس می‌خواهد دست به ماجراجویی بزند، باید با آنچه که خود دارد چنین کاری انجام دهد.

مشعل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه بخشی از راه حل نیست و در منطقه جایی ندارد، بلکه دشمن ما و سراسر امت است.

وی اشاره کرد که ملت فلسطین قادر است عزم و اراده خود را پیش برده و رژیم اشغالگر را از این سرزمین بیرون براند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها