بازدید 8695
۳
گزارش

سندی که درباره بدهی میلیاردی استقلال فاش شد

کد خبر: ۹۰۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 26 June 2019

پرونده پروپئیچ و استقلال که آبی ها را در دام بدهی سنگین مالی انداخته است، زوایای عجیبی هم دارد که کسی سراغش نمی‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، اینجا و آنجا نوشته شد که استقلال اگر در فلان مقطع ۳۰ هزار دلار می‌پرداخت، این پرونده به یک بدهی حدود ۳۷۰ هزار دلاری تبدیل نمی‌شد، اما واقعیت این است که پروپژیچ و مدیر برنامه‌هایش هرگز با ۳۰ هزار دلار راضی به فسخ نمی‌شدند.

Image result for ‫پروپئیچ‬‎

باقی‌مانده حقوق پروپژیچ در فصل اول قراردادش حدود ۱۲۰ هزار دلار بوده و دلیل موجهی برای اینکه پروپژیچ به جای ۱۲۰ هزار دلار، با ۳۰ هزار دلار فسخ می‌کرد وجود ندارد. قرارداد فصل بعد او هم حدود ۲۵۰ هزار دلار بود و حالا پروپژیچ از استقلال ۳۷۰ هزار دلار طلبکار است.

به این نامه دقت کنیم، شاید زوایای دیگری از پرونده را روشن کند. در این نامه باشگاه استقلال ۸ جون ۲۰۱۶ به مدیربرنامه‌های پروپژیچ اطلاع داده که در تمرینات شرکت کند و درباره قرارداد آینده مذاکره کنند. مدیربرنامه‌های ایرانی پروپژیچ تایید کرده که نامه را دریافت کرده و به بازیکنش اطلاع می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همه. جای جهان پول باشگاه و هوا دارها می‌پردازند و درایران بعصی ها الکی مسئله سیاسی رو پیش می‌کشند و برای دولت هزینه می‌تراشند. البته داخلشان برید می‌بینید چند نفری سود می‌کنند. الان باید باشگاه پرسپولیس و استقلال باید برای خودشون استادیوم داشته باشند
اینم از میدیران نا لیاق وزیر
حاج فتح الله کجایی یادت بخیر
...و البته نامه ای با غلطهای املایی و گرامری از جانب وکیل این فوتبالیست...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل