بازدید 8958

۵ هتل لوکس و برتر تهران و مشهد با امکانات تفریحی و ورزشی

با رزرو در این هتل ها می توانید از امکانات عالی مانند استراحت در اتاق های مدرن و آرام، استخر و جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی مجهز به جدیدترین دستگاه های ورزشی، سنگ درمانی، خدمات تخصصی ماساژ برای ورزشکاران و عموم مردم سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات، استخر و رستوران های متعدد در تمام بخش های آن بهره مند شوید.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 25 June 2019

مشهد و تهران دو شهر مهم کشورمان هستند که به ترتیب عنوان پایتخت معنوی و سیاسی ایران را به خود اختصاص داده اند. به همین خاطر در تمام روزهای سال مسافران و گردشگران زیادی وارد این شهرها می گردند و در مقابل امکانات رفاهی و تفریحی و ورزشی در آنها با پیشرفت زیادی روبرو بوده است. به طوریکه برای رزرو هتل مشهد و تهران می توانید نمونه های بسیار لوکس و مدرنی را انتخاب کنید.

لوکس ترین هتل های مشهد

برای سفر به شهری مانند مشهد، رزرو هتل یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید در کنار سایر مقدمات سفر به آن توجه ویژه داشت. تنوع بسیار بالا در بین هتل ها و نزدیک یا دور بودن آنها به حرم امام رضا (ع) و امکانات موجود در هر یک، همگی در انتخاب گزینه های بهتر موثر هستند. برای اینکه بتوانید سفر بسیار عالی و با کیفیتی را به این شهر تجربه کنید، هتل های لوکس مشهد می توانند انتخابی عالی باشند. از معروف ترین هتل های 5 ستاره و مدرن و مجلل این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۵ هتل لوکس و برتر تهران و مشهد با امکانات تفریحی و ورزشی

هتل قصر طلایی

از دیگر گزینه های منحصر به فرد برای رزرو هتل در مشهد می توان به هتل 5 ستاره قصر طلایی اشاره نمود. این هتل که در مجموع 357 اتاق بسیار لوکس و مجهز دارد، با قرار گرفتن در خیابان امام رضا و داشتن فاصله ی کوتاه تا حرم توانسته است در لیست بهترین هتل های ایران قرار گیرد. با رزرو هتل قصر طلایی می توانید از امکانات عالی مانند استراحت در اتاق های مدرن و آرام، استخر و جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات، استخر، رستوران های متعدد و چایخانه سنتی، اینترنت بی سیم رایگان در تمام بخش های آن بهره مند شوید.

هتل درویشی

به جرأت می توان گفت یکی از مجلل ترین هتل هایی که در سفر به مشهد می توانید انتخاب کنید، هتل درویشی خواهد بود. این هتل با داشتن اتاق های متنوع در 25 طبقه و قرار گرفتن در فاصله ی بسیار کوتاه با حرم و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی عالی به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد شناخته شده است. از جمله امکاناتی که با رزرو هتل درویشی مشهد در اختیارتان قرار میگیرد می توان به اتاق های لوکس با طراحی های منحصر به فرد، خدمات ماساژ، جکوزی، سونای خشک و بخار، استخر، سالن بدنسازی و سنگ درمانی، حمام ترکی، فروشگاه های خرید سوغات، ترانسفر فرودگاهی رایگان، آتلیه عکاسی و رستوران و کافی شاپ های متنوع با منوی غذایی ایرانی و بین المللی اشاره نمود.

۵ هتل لوکس و برتر تهران و مشهد با امکانات تفریحی و ورزشی

 هتل قصر الضیافه

از جمله فاکتورهای مهم در رزرو هتل مشهد می توان به موقعیت مکانی آن و میزان فاصله تا حرم امام رضا (ع) اشاره نمود و هر چه این فاصله کمتر باشد، در نتیجه طرفداران بیشتری خواهد داشت. شاید برایتان جالب باشد که هتل قصر الضیافه مشهد در داخل یکی از صحن های آن قرار گرفته است! این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره به شمار می رود، در صحن هدایت حرم واقع شده و با داشتن امکانات عالی و اتاق های بسیار آرام و لوکس انتخابی عالی برای داشتن سفری به یادماندنی خواهد بود.

از دیگر گزینه های عالی برای رزرو هتل مشهد می توان به هتل الماس 2، هتل مدینه الرضا، هتل هما2، هتل بین المللی قصر و هتل پردیسان اشاره نمود.

لوکس ترین هتل های تهران

برگزاری رویدادهای مهم ورزشی، علمی، فرهنگی، سیاسی و همچنین نمایشگاه های بین المللی در تهران نیاز به فراهم شدن امکانات رفاهی مناسب در این شهر را دارد. به همین خاطر هتل های بسیار لوکس و مجهزی در مناطق مختلف شهر به چشم می خورند. از جمله گزینه های مناسب برای رزرو هتل در تهران می توان موارد زیر اشاره نمود:

هتل استقلال تهران

هتل 5 ستاره استقلال تهران، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های ایران می باشد که از سال 1341 تا امروز توانسته است شرایط ایده آلی را برای مسافران این شهر فراهم نماید. با رزرو هتل استقلال (رویال هیلتون سابق) می توانید از اتاق های مجهز، امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سالن های کنفرانس با استانداردهای روز دنیا و تجربه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در هر یک از 9 رستوران این مجموعه استفاده نمایید. این هتل در مجموع از دو برج و 552 اتاق و سوئیت های بسیار مجلل و لوکس تشکیل شده است.

۵ هتل لوکس و برتر تهران و مشهد با امکانات تفریحی و ورزشی

هتل اسپیناس پالاس

برای رزرو هتل در منطقه ای خوش آب و هوا با شرایط ایده آل و مناسب برای سپری کردن روزها و ثبت لحظات خاطره انگیز در تهران، هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در کنار اتاق های عالی و منحصر به فرد این مجموعه، می توان برای سفرهای خانوادگی از سوئیت های رویال و پرزیدنتال آن استفاده کنید و زندگی لوکس را تجربه نمایید. این هتل میزبان تیم های بزرگ ورزشی دنیا که میهمان کشورمان در فدراسیون ها و باشگاه های مختلف هستند، بارها شایستگی خود را نشان داده است. همچنین شخصیت های بین المللی و سیاسی دیگر کشورها بارها در آن اسکان داشته اند.

از دیگر هتل های لوکس تهران می توان به هتل آزادی، هتل هما، نووتل و هتل لاله اشاره نمود.

اقامت24 به عنوان اولین سامانه رزرو هتل های داخلی امکان رزرو اینترنتی انواع هتل و اقامتگاه را با راحت ترین شیوه ممکن فراهم نموده است. برای رزرو هتل تهران، مشهد و سایر شهرهای ایران می توانید وارد سامانه اقامت 24 شوید و بعد از جستجو و مقایسه هتل های مختلف بر اساس امکانات و ویژگی های آنها در نهایت گزینه ای منحصر به فرد و مناسب را انتخاب و رزرو نمایید.

۵ هتل لوکس و برتر تهران و مشهد با امکانات تفریحی و ورزشی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل