بازدید 6998

خونه به خونه فروخته شد و از مازندران بیرون رفت

کد خبر: ۹۰۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 25 June 2019

شجاعی استاندار خراسان شمالی در مذاکراتی که با قاسم حسن زاده مالک تیم خونه به خونه داشت، موفق شد امتیاز این باشگاه را برای خراسان شمالی در اختیار بگیرد. قرار است شرکت آلومینیوم جاجرم خراسان شمالی مالکیت و اسپانسری این باشگاه لیگ یکی را در اختیار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم خونه به خونه دو فصل پیش و در پی عدم صعود به لیگ برتر در هفته پایانی که به یک جنجالربزرگ تبدیل شد،  سرمایه گذاری در فوتبال را کم کرد و فصل گذشته هم به زحمت در رقابت های فوتبال دسته اول کشور باقی ماند. تیم خونه به خونه که پیش تر با خرید امتیاز تیم کارا شیراز وارد بازی های لیگ یک شده بود در دو سه فصل اخیر شور و شوق خوبی را در بین مردم بابل ایجاد کرده بود و همان طور که قبلا اشاره شد با هزینه های نجومی هم نتوانست صعود کند. شاید همان مخارج و ولخرجی های بی مورد کار این تیم خصوصی را به انحلال و فروش امتیاز کشاند. بهرحال مالکان متمول این تیم هم چند صباحی با فوتبال به شهرت رسانه ای رسیدند و حالا فقط در پی دریافت پول ناشی از فروش تیم هستند چون با این روال به لیگ دسته ۲ سقوط می کردند.

آنها عدم حمایت نهادهای دولتی از تیم خصوصی و پرهزینه خونه به خونه را موجب دلسردی مالکان تیم دانستند و در نهایت حسن زاده تصمیم به فروش امتیاز تیم خود گرفت و از آنجایی که در استان مشتری برای تیم پیدا نشد بالاجبار و بر خلاف میل باطنی امتیاز تیم را به خراسان شمالی واگذار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس