بازدید 12469

در ایران به روش جهانی خودرو بخرید

کد خبر: ۹۰۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 25 June 2019

روش‌های خرید خودرو در کشورهای پیشرفته جهان روز به ‌روز در حال تغییر بوده و این کشورها با بهره‌گیری از تکنولوژی، روش‌های بهتر و راحت‌تری را برای خرید خودرو در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در این روش‌‌ها دیگر نیازی به حضور خریدار در بازارهای خودرو، صرف وقت و جستجو در سایت‌های مختلف برای یافتن آگهی خرید خودرو نیست. مشتریان تنها با یک تماس و ثبت سفارش خرید خودرو؛ ادامه مراحل خرید خودرو را به مشاوران مربوطه سپرده و مشاوران تنها در صورت یافتن خودرویی که با شرایط مدنظر خریدار مطابقت داشته باشد با وی تماس گرفته و ادامه فرایند خرید را در بهینه‌ترین حالت ممکن طی می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ویرلن، این روش‌های جالب که طرفداران بسیاری در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد، چند سالیست که توسط شرکت‌هایی همچون همراه مکانیک در داخل کشور ارائه شده و خرید خودرو را برای مشتریان بسیار آسان، بی دغدغه و دلچسب کرده است. برای آشنایی با روش جدید خرید خودرو در کشور پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

نسل جدید خدمات خرید خودرو در کشور

با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های خرید خودرو نیز از روش‌های قدیمی همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی خرید خودرو فاصله گرفته و به روش‌های آنلاین که بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند تبدیل شده‌اند. برای ارائه این خدمات شرکت‌های متعددی همچون کارسنس، شیفت، ترد و ... توسعه یافته‌اند که با استفاده از ابزارهای مختلفی همچون کارشناسی خودرو، سیستم‌های مشاوره و فروش آنلاین و ... در سریعترین زمان ممکن اقدام به خرید خودرو می‌کنند. در این روش، خرید خودرو به این ترتیب است که:

  1. خریدار تنها یکبار با شرکت‌ مربوطه تماس گرفته و تمامی ویژگی‌های خودرو مدنظر خود شامل کارکرد، رنگ، حدود قیمتی و ... را ثبت کرده و ادامه فرایند خرید خودرو را به مشاوران مربوطه می‌سپارد.
  2. مشاوران این شرکت‌ها تمامی مراحل خرید خودرو شامل پیدا کردن خودرو، مذاکره با فروشندگان، چک کردن سلامت فنی، بدنه و ... را طی کرده و تنها در صورت یافتن خودرویی که با شرایط مدنظر خریدار مطابقت داشته باشد برای هماهنگی بازدید از خودرو با وی تماس می‌گیرد.
  3. در ادامه، کارشناسان خودروهای انتخابی را به محل مدنظر خریدار برده و اجازه تست کامل و رانندگی با خودرو را به وی می‌دهند.
  4. در این روش نیازی به حضور خریدار در محل شرکت نبوده و کارشناسان تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو را درب منزل، محل کار و یا هرجایی که خریدار تعیین کند برده تا از این طریق خرید مطمئن و راحتی را برای مشتریان فراهم کنند.

این خدمات تنها به کشورهای پیشرفته جهان محدود نشده و در داخل کشور نیز کسب و کار موفقی مثل همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده مشغول به فعالیت است. برای مشاهده خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک کافیست به آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ مراجعه کنید. البته این خدمت در حال حاضر تنها در شهر تهران ارائه می شود.

همراه مکانیک، نمونه ایرانی خدمات خرید خودرو سفارشی

فرایند خرید خودرو در همراه مکانیک در قالب خدمات زیر صورت می‌گیرد:

  • خدمت خرید خودرو سفارشی: با کارشناسان خرید خودرو همراه مکانیک تماس گرفته و پس از اعلام مشخصات خودرو مدنظر، کارشناسان مربوطه جستجو برای یافتن خودرو مدنظر خریدار را آغاز کرده و پس از یافتن خودرو مطابق با خواست خریدار با وی تماس گرفته و ادامه فرایند بازدید از خودرو و عقد قرارداد را طی می‌کنند.
  • خرید خودرو از نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک: تمامی خودروهای موجود در این نمایشگاه فرایند کارشناسی 209 نقطه‌ای فنی، بدنه و آپشن را پشت سر گذاشته و گزارش کامل کارشناسی به همراه عکس خودرو در سایت همراه مکانیک موجود است.
  • گارانتی خودروهای کارشناسی شده: از آنجا که معمولا چندین روز پس از استفاده خودروهای دست دوم ایرادات آن مشخص می شود، اگر در بازه زمانی 7 روز پس از خرید خودرو دست دوم، ایرادی در خودرو نمایان شد که با مندرجات گزارش کارشناسی متفاوت بود، همراه مکانیک خسارت رنگ خوردگی بدنه و یا هزینه تعمیر خودرو را پرداخت خواهد کرد.
  • خدمات حقوقی و عقد قولنامه محضری به صورت رایگان: شرکت همراه مکانیک با حضور مشاور حقوقی اقدام به نوشتن قولنامه رسمی می‌کند که همه شرایط خودرو اعم از فنی و بدنه در قولنامه ثبت می‌شود. در این صورت اگر بعد از خرید مشخص شود که خودرو دارای ایراداتی بوده، خریدار قادر به شکایت در مراجع قانونی و دریافت خسارت است.

برای خرید مطمئن خودرو و از بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده کلیک کنید

همچنین برای دریافت مشاوره خرید خودرو از کارشناسان همراه مکانیک کافیست با شماره تماس 910707000-021 داخلی 166 فقط در شهر تهران تماس بگیرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار