بازدید 11185
۱
گزارش

شرط غیرپولی مدافع ملی‌پوش برای انتقال به پرسپولیس

او اعلام کرده در صورتی به پرسپولیس خواهد رفت که تضمین فیکس بودن داشته باشد و بسیار بعید است که هر مربی علاقه‌ای به نیمکت نشین کردن شجاع و سیدجلال داشته باشد و به این ترتیب باید منتظر تیم بعدی این بازیکن بود.
کد خبر: ۹۰۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 25 June 2019

محمد حسین کنعانی زادگان یکی از مدافعان باکیفیت فوتبال ایران در فصل گذشته بود که مدتی است به تیم ملی فوتبال هم دعوت می‌شود و مقابل کره جنوبی هم به میدان رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، کنعانی زادگان بازیکن آزاد است و قرارداد او با تیم تبریزی ماشین سازی به پایان رسیده و به چند پیشنهاد درجه یک و نقدی تیم های لیگ برتری هم پاسخ مثبت نداده است. او گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است و خودش هم به شدت علاقمند به پوشیدن پیراهن قرمز است و در این راه حتی ارقام پایین تر را هم قبول می کند اما یک مشکل و مانع وجود دارد که بعید به نظر می‌رسد این قرارداد نهایی شود.

شرط غیرپولی مدافع ملی‌پوش برای انتقال به پرسپولیس

او اعلام کرده که مبالغ پایین تر قرمزها مشکلی ندارد اما در صورتی به پرسپولیس خواهد رفت که تضمین فیکس بودن داشته باشد و بسیار بعید است که هر مربی علاقه‌ای به نیمکت نشین کردن شجاع و سیدجلال داشته باشد و به این ترتیب باید منتظر تیم بعدی این بازیکن بود. پرسپولیس در تابستان به جذب یک مدافع میانی نیاز دارد و برانکو هم کنعانی زاده گان را در فهرست خرید‌های تابستانی خود قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برانکو؟!؟!:))))
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل