بازدید 91518

گزارش انتقادی از مانتو جلوباز و شلوار ۹۰ سانتی

کد خبر: ۹۰۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 24 June 2019

این روز‌ها وضعیت پوشش برخی زنان و دختران به حدی رسیده که دیگر نمی‌توان از آن به عنوان بدحجابی یاد کرد، شلوار‌های قد ۹۰، بلوز‌های بالای ناف، مانتو‌های جلوباز و نازک و روسری‌هایی که دیگر روی سر نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سال‌های قبل تنها عقب رفتن روسری‌ها حجاب‌ها را کمرنگ می‌کرد، اما امروزه برخی افراد با هنجارشکنی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف جامعه موجب شکسته شدن حرمت حجاب شده‌اند که اصلا زیبنده بانوان این سرزمین نیست.

بدحجابی به مسائل مختلفی برمی‌گردد، اما شاید مهمترین مسئله در این میان تولیدکنندگان پوشاک باشند که باید به فرهنگ ایرانی آ. اسلامی برگشته و الگوگیری از غرب را کنار بگذارند، زیرا هر چقدر هم که ظاهر غربی به خود بگیریم ما انسان‌هایی از تبار ایرانیم.

اگر تولیدکنندگان پوشاکی متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تولید کنند و بازار از وجود این لباس‌ها اشباع شود، خود به خود تقاضا نیز متناسب با عرضه می‌شود و این هنجارشکنی‌ها را شاهد نخواهیم بود.

۹۹ درصد البسه واردات خارج از استان است

رئیس اتحادیه پوشاک همدان در گفتگو با فارس اظهار کرد: طبق قوانین به صورت مکرر و سالانه هم از سوی اتحادیه و هم اداره اماکن به فروشندگان برای عدم عرضه البسه نامناسب گوشزد می‌شود.

حجت ناصری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به واحد‌های صنفی هم به صورت لسانی و هم پیامکی صورت گرفته است افزود: مانتو‌های جلوباز که اکنون در فروشگاه‌ها زیاد شده، ۹۰ درصد از تهران وارد می‌شود و در همدان تولیدی نداریم.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد البسه واردات خارج از استان است گفت: اطلاع‌رسانی برای عدم عرضه البسه نامناسب صورت گرفته و با متخلفان از سوی اماکن و سازمان بازرسی برخورد می‌شود. رئیس اتحادیه پوشاک همدان دلیل رواج این لباس‌ها را مدگرایی دانست و افزود: مد گریبان‌گیر صنف لباس‌فروشان شده و باعث شده تا اقدام به فروش چنین لباس‌هایی کنند.

وی با بیان اینکه سال قبل «مانتو‌های روزنامه‌ای» جمع شد، اما دستفروشان آن‌ها را فروختند گفت: تولیدی‌های اهمدان اکثرا یا شلوار مردانه و یا مانتو‌های مدارس می‌دوزند و اکنون نیز درگیر دوخت مانتو‌های مدارس هستند.

ناصری ورود فرهنگ غربی را عامل دیگری در رواج مانتو‌ها و البسه نامناسب دانست و گفت: اگر گزارشی از عرضه البسه نامناسب از واحد‌های صنفی شود، برخورد خواهیم کرد.

تولیدکنندگان پوشاک در ترویج بی‌حجابی دخیل هستند

در ادامه مسوول امور زنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در گفتگو با فارس اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های زیادی در سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب برگزار شده و در آینده نیز برگزار می‌شود.

فاطمه ستاری با اشاره به ۳۱ تیرماه با عنوان روز ملی «عفاف و حجاب» بیان کرد: در این روز اجتماع مردمی با عنوان «حافظان حریم خانواده» برگزار خواهد شد. وی با اشاره به اینکه در طول سال نشست‌هایی با موضوع حجاب و عفاف در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود افزود: سرگروه‌های پایگاه‌های بسیج به فراخور زمان و مناسبت‌های مذهبی برنامه دارند و کارگاه‌های آموزشی نیز در زمینه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

مسوول امور زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه در خصوص بدحجابی و پوشش نامناسب تصریح کرد: برخی از بی‌حجابی‌ها به باور‌های افراد برمی‌گردد که اگر باور دینی قوی باشد چنین رفتاری را در بیرون از منزل نخواهند داشت.

وی تولیدکنندگان پوشاک را نیز در ترویج بدحجابی دخیل دانست و گفت: مطالبه ما از نیروی انتظامی این است که نه به صورت سلبی بلکه متذکرانه در این زمینه ورود کند تا علاوه بر امر به معروف بتوان ناهنجاری‌های جامعه را کنترل کرد.

ستاری یادآور شد: در همدان بانوان باحجاب نیز کم نداریم که زیاد در معرض عموم نیستند بنابراین بانوان باحجاب نیز باید در مناسبت‌های مختلف در جامعه حضور داشته و با حجاب خود زیبندگی با پوشش مناسب را به رخ بکشند.

وی تاکید کرد: طراحان لباس باید در طراحی پوشاک به نحوی عمل کنند که اگر کسی چادر نیز سرنکرد، پوشش اسلامی داشته باشد نه اینکه مانتو‌های بدون دکمه که خود اصل بی‌حجابی است را تولید کنند.

برخورد قاطعانه با بدحجاب

رئیس حوزه علمیه استان همدان نیز با بیان اینکه بدحجابی به عنوان نقطه سیاهی روز به روز گسترده‌تر می‌شود تأکید کرد: آزادی به معنای بی‌حجابی نیست.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه خود مردم برای مقابله با بدحجابی به صورت آگاهانه در جامعه حضور یابند گفت: نیروی انتظامی نیرو‌های ارزشی بسیاری دارد که خدمات بسیار زیادی نیز ارائه کرده‌اند، اما در برابر بدحجابی و بی‌حجابی باید از اهرم‌های بهتری استفاده کند.

وی افزود: توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید دینی است و باید مد نظر همگان باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بخشی از توجه به این فریضه نیز به قوه قضاییه برمی‌گردد تصریح کرد: باید با بدحجاب‌ها قاطعانه برخورد شود. وی با اشاره به اینکه ادارات و مدیران کل ما نیز در امر ترویج حجاب مسوول هستند گفت: مدیران نسبت به وضعیت پوشش پرسنل زیردست خود اشراف داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی با وضعیت نامناسب حجاب و لباس‌های محرک در خیابان‌ها حاضر می‌شوند بیان کرد: فروشگاه‌هایی نیز وجود دارد که نسبت به عرضه لباس‌های نامناسب اقدام می‌کنند که باید این وضعیت مدیریت شود.

موسوی‌اصفهانی با تأکید بر اینکه متاسفانه در برخی از مراکز علمی مانند دانشگاه‌ها نیز رعایت حجاب صورت نمی‌گیرد افزود: ابتدا دولتمردان ما مسوول هستند و در ادامه نیز باید تذکر لسانی از سوی همگان داده شود.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف باید گزارشی از توجه به این مسئله ارائه کند که طی سال گذشته چه اقداماتی انجام داده و چه میزان بازدید از ادارات داشتند افزود: به عنوان نماینده مجلس خبرگان از رسانه‌های گروهی مطالبه می‌کنیم که مفاسد بدحجابی را پیگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۳۰۷
ماشالا خوب چشماتون کار میکنه
شماها ناراحتین خودتونو اصلاح کنید
کله جامعه رو بکنید تو گونی برای اینکه یه وقت گناه نکنید؟
واقعا ایمانتون سسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
از هر دری که فقر وارد شود از همان در ایمان خارج خواهد شد. فقر اقتصادی، فقر فرهنگی و فقر عاطفی و فقر ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بعله به خاطر گونی نرفتن غرب جونتون است که بالاترین فسادهای اخلاقی را دارند
حتما چشمان شما خوب کار می کند!!!!!!
پیمان
| United States of America |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اون نوجون 15 ساله هم که تو اوج شهوته باید خودش رو اصلاح کنه به اون زن 30 ساله بدحجاب نظر بد نداشته باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مگر نمی گویید که اروپا و امریکا پولدار هستند چرا ان وقت لباساشون اب رفته؟
توجهیات شما رنگی ندارد عمو جان
خطاب به۱۲:۵۹
حاج نصرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
افراد اینچنینی رو باید به دریا بریزن
وضعیت اسف باری درجامعه بوجود میارن و باعث گمراهی جوانان و مردها میشن
شدیدا باید تنبیه و بلکه زندان بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
پسران 15 ساله در کل دنیا چکار می کنند جناب پیمان خان ؟؟
صبح تا شب به زنان حمله می کنند ؟
چرا شماها فکر می کنید با کل دنیا فرق دارین ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خطاب به دوست محترم - 15.47توی امریکاش هم رییس جمهورگرفته تا مربی وکارگردان به هر زنی دست درازی میکنن پانزده ساله ها که ...اگه هدف همون جامعه هست راه شما درسته
محجبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
وقتی قیمت چادر ومانتوهای پوششی خیلی بالاست وگران هستند و قیمت مانتوهای جلوباز وساق شلوار قیمتشان ارزان هست ویا کشورهای غربی برایشان سوبسید میدهد تا بوفور در کشور مصرف شوند ,باتوجه به تورم بالای کالاهای اساسی ناخودآگاه بسمت کالای ارزان میروند. دولت بویژه وزارت فرهنگ وارشاد در مناسبتهای مختلف وبویژه در ادارات با قیمت ارزان چادر مشکی ومانتو حجابی عرضه کند به مرور حجاب جایگاه ارزشی خود را پیدا میکند .مانتوهای جلوباز بیشتر بخاطر ارزانقیمت بودن مورد استفاده میباشد.
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فکر می کنید چی میشه وقتی عفت و حجاب از دست رفت میشه مثل خارج اذیت و آزار گسترده زن ها و دخترها و یک بغض در گلو و گریه های شبانه در تنهایی و دیگر هیچ کس پاسخگو نیست . دختران و زنان سرزمینم مثل عروسک و لبخند بر لب اما از درون داغون .
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بدحجابی نتیجه سستی در مقابله ی با آن است که همه بزهکاری ها و تجاوز ها و روابط خارج از خانواده ووو از آن نشأت میگیرد و ایران و غیر ایران هم نمیشناسد
خدا رو شکرتمام مشکلات مملکت حل شده و دغدغه مردم فقط همین مانتو جلوباز است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مشکلات را نمی شود فله ای و یکجا حل کرد یکی یکی و یکی از این مشکلات بی ججابی است که زیبنده جامعه ای که خود را مسلمان و شیعه ابا عبدا.. می داند نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
وجود مشکلات دیگر باعث مجاز شدن سایر مشکلات یا تخلفات نمی شود
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قابل توجه ناشناس 13:21
منظور آقای نریمانی اهم و فی الاهم است.آخ همون چشمی که این باز بودن مانتو را میبینه برای دیدن بیکاری و فقر و فساد یا نیاز به عصا داره یا کلا کور میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
جناب ناشناس 13:20، خیلی چیزای مهمتر هست که زیبنده جامعه مسلمون نیست. بهتر نیست اول اونارو درست کنید.؟
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
به نظرم مبارزه با بد حجابی چون راحت تر است و هزینه کمتری دارد سریع انجام می شود ولی برخورد با مابقی مفاسد چون سخت تر است و تبعات بیشتری دارد (برخورد با خودی ها و ژن های خوب) به کندی صورت می گیرد و در نهایت موجب بسط اسلام ظاهر می شود یعنی جامعه اسلامی که فقط ظاهر اسلامی دارد و باطنش از غرب هم غربی تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مسوول امور زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان!!!!!!!!!!!!!!! یه نفر توضیح بده ایشان دقیقا چه کاری انجام می دهند و چه نفعی تا کنون به جامعه رساندن. حتما چندین میلیون هم حقوق می گیرند
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
به نظر من که نون خیلیا تو همین مساله کش و قوسهای حجاب و بدحجابیحسابی چرب و تامین میشه. واسه خودش صنعتی شده . از یه طرف مافیای مد و پوشاک و واردات گسترده کالاهای نامتناسب راه میندازن و پول به جیب میزنند و از طرف دیگه بودجه های کلان به اسم مبارزه با بد حجابی تزریق میکنن. دیگه چی از این بهتر می خوان.دو طیف مردم ااینجوری راضی میکنند که یعنی ما حواسمون هست و داریم تلاش می کنیم.
خدارو شکرکه بیکاری جوانان ، فقر ، بی پولی و مشکلات اقتصادی همه حل شده و فقط مشکل جامعه بد حجابی بانوان هست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تکرار حرف های تفرقه افکنانه خبرگزاری های خارجی
چشم کف پات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
در پاسخ به 13:21
تو خوب وقت میکنی این همه خبرهای تفرقه افکنانه خارجی را میبینی .یکم سرت را از زندگی اونها بیار بیرون و یه نظری هم به داخل بیاندازتافهم حقایق کنی و یهویی یه چیزی اونم با شکم ناشتا نپرونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
قطعا مشکل فقط این نیست ولی اینم مشکل کوچکی نیس.اگر واقعا به دنبال استدلالید نه جو دادن الکی
پیشنهاد میکنم یه کم تاریخ آندلس رو مطالعه کنین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
زندگی آزار جنسی سه پنجم زنان را میگوی
ضمن تشکر از درج این گزارش انتقادی جهت بهتر شدن آن پیشنهاد میشه که با استفاده کنندگان و بانوانی که این نوع پوشش را انتتخاب می کنند مصاحبه شود و بدون درج اسم و مشخصات آنها در گزارش ذکر گردد تا انگیزه این طیف برای خواننده مشخص گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خوابی یا بیدار آمیز مهدی خان؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دلیلش کاملا مشخصه
در کل دنیا حجاب اختیاریه و در مملکت ما هم همینطور باید باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
با این حساب همجنس بازی هم همه جا اختباریه
اینجام باید همینطور باشه؟
مگه ما مقلد بقیه ایم آخه
چه استدلال بیخودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
کدام کشور برای حفظ دینش این همه شهید داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
دلیلش به من شما ربط نداره به ککسی ربط نداره
اول انقلاب هم قرار بود عیسی به دینش باشه و موسی به دینش
همه دارند از گرسنگی می میرند خبری از حساسیت نیست. اما تمام مشکلات جامعه ما شده حجاب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر از گرسنگی داری می میری و با این چیزها ، از نظر اخلاقی هم خواهید مرد با این روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کل دنیا که حجاب اجباری ندارن از لحاظ اخلاقی مرده هستند و فقط ما خوبیم خیر سرمون !
سید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تو الان از گرسنگی مردی ؟ پس این روحته که داره اراجیف میگه ؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
نه عزیزم خودی ها در حال مرگ نیستند. اتفاقا آنها ادامه وضع را آرزو دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
همه دارن از گرسنگی می میرن؟ کابوس دیدی؟
برو بیرون و انبوه ماشین های چند صد میلیونی و چند میلیاردی رو ببین. برو ببین و خانه های چند میلیاردی رو بشمار ببینم میتونی؟ برو مرزها و فرودگاه مسافرهای خارج از کشور رو بشمار ببینم میتونی؟
برو گرانترین غذاخوری ها و لباس فروشی ها و جواهر فروشی ها ببین چقدر زیاد مشتری دارن.
برو گرانترین میوه فروشی ها و صف مشتری ها رو ببین
برو فروشگاه های زنجیره ای و ببسن مردم چطور چرخ های خرید رو تا خرخره پر کردن
چی میگی عمو یا خاله ناشناس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بنظرم اینی که میگه همه پولدارن ..ماشین دارن ..تو صف خریدن اصلا مراکز شهر پایین تر نیومده و خودش از اون آقازاده هاس..حضرت علی میفرماید مال حلال یکجا جمع نمیگردد...پس بهتره با فکر بگی اون قشری که تو دیدی اقلیت جامعه ان .....
چهل سال است که قاطعانه با هر چی برخورد شد نتیجه نداد و حاصل اش شد شرایط فعلی. لطفا با خواست مردم برخورد نکنید نه شما و نه هیچ کسی در هیج جای دنیا نمی تواند با خواست عمومی مردم قاطعانه یا غیر قاطعانه برخورد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خخخخه برخورد خخخه واقعا موجب خنده ما شدی
عزیزم اگر برخورد می کردند که این ها اینجوری بیرون نمی امدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ما نتیجه برخورد قاطع با کمربند را هم دیدیم که وقتی جریمه ها را اعمال کردن اکثرا رعایت کردن
فکرت مشکل دارد به خاطر اینکه نمی توانی درست تجزیه و تحلیل کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین رانندگی در کل دنیا الزلمیه نابغه جان
ولی حجاب در کل دنیا اختیاریه
حتی کشورهای دوست و برادر مسلمان مثل سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و ترکیه
سید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اولا خواست عموم مردم نیست و تعدادی که یا مزدورن برای هنجارشکنی و یا مشکل خودنمایی دارن ، این کار هارو میکنن ! ! در ثانی هر کشوری ؛ یه سری قوانین و مقررات داره که اهالی اون کشور باید رعایت کنن !
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برخورد با ویدیو رو یادم نمیره راستی چرا ادامه ندادن؟ برخورد با ماهواره رو هم یادم نمیره از روی سقف منازل حمله ور میشدند. راستی چرا ادامه ندادند ؟ برخورد با حجاب رو هم یه روزی یادمون میاد راستی
......... چه اسراری دارید ادامه بدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
به سید رضا:
قانون آموزش و پرورش رایگان چرا اجرا نمی شود؟
اخ اخ اسلام بخطر افتاد?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اوه اوه عکسارو دیدم...اصلا اسلام نابود شد...بفنا رفتیم!!!
با دیدن این عکسا بر من حالتی دست می‌دهد. اما با دیدن موی یک زن غیرمسلمان، آن حالت به من دست نمی‌دهد. حکم این قضیه چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کل زنهای ایران باید برن توی کارتن یخچال که به شما حالتی دست نده ؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
پیک
سرچشمه شاید گرفتن به بیل چو پرشد نشاید گرفتن به پیل
اگر این حجاب نبود علما ی ما چه صحبت دیگه ای داشتن که با مردم انجام بدن ؟ یک بار شد بیان و به مردم راجع به فرهنگ درست رانندگی یا فرهنگ درست زندگی با مردم صحبت کنن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر مسئله حجاب نبود قطعا فرصتی ایجاد می شد تا در مورد رذیلت اختلاس توسط کار به دستان صحبت کرد که الحمدالله در سایه مسئله مهم حجاب فرصتی برای این فرعیات به دست نیامده است. این نشان می دهد در دوره خلافت مولی علی علیه السلام مشکل حجاب وجود نداشته که آن بزرگوار به حفظ حقوق مظلوم و برپایی عدالت می پرداخته اند و کاربه دستان را زیر نظر داشته اند. به امید حق تعالی روزی مسئله حجاب حل شود تا علمای عزیر در مبارزه با فساد اقتصادی به پیروی از مولی الموحدین برسند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
علمای ما فقط علمای اسلامن که تو حوزه بهشون درس فقه و بَن بِن بُن رو یاد گرفتن...در مورد رانندگی یا فرهنگ زندگی آموزش ندیدن!
بنابراین تنها چیزی که به چششون میاد همین حجابه ولاغیر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
به نظرت اصلا علما ، از وجود مردم ، خبر دارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
علما در مورد خیلی چیزا صحبت کردن
شما ظاهرا فرصت نداشتین گوش کنین
حجاب اجباری به درد نمی خوره، لا اکراه فی الدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
گفتن تو دین اجباری نیس ولی وقتی دین رو قبول میکنی یا اصلا قوتنین یه کشورو قبول میکنی باید رعایت کرد .
قندک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
لا اکراه فی الدین قبل از قدرت کار میکنه نه بعدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
تفسیر و برداشت شما از این آیه اشتباه است. من توضیحی نمیدم . به مؤاخذ معتبر تفسیر مراجعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
در پاسخ به قندک
کاربرد ایه "لا اکراه فی الدین" ربطی به قدرت ندارد. جهت توضیح مفهوم این آیه به مؤاخذ معتبر مراجعه کنید
ناشناس
| Poland |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ناشناس ۱۵:۲۱
چه کسی و کی درباره دین و قوانین کشور از ما سوال پرسیده
کی گفته همه ما این قوانین را پذیرفتیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
قندک عالی گفتی
در پاسخ به درپاسخ به قندک
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اولین تفسیر هر آیه از زمان و مکان نزول اون استخراج می شه نه توجیهاتی که تحت عنوان تفسیر براش ساخته !می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
وااااااای خدای من!!!!!!!!! دوست عزیزی که میگی باید بیان قوانین رو دونه دونه با شما چک کنن
کجای دنیا قانون گذاز میاد هر روز مشروعیت قانونشو با همه چک میکنه؟ینی دانش حقوقی شما زیر صفره
تولیدکنندگان گناهی ندارند وقتی دختر خانمها از مد پیروی می کنند میرن پارچه می خرند و در خیاطی باب میلشان می دوزند چاره کار در دست مقامات بلند پایه هست که باید حساسیت‌هایی که به حجاب دارند را به رانت واختلاس هم داشته باشند فقط حجاب مشکل کشور نیست مردم وقتی صداقت حاکمیت رو در تمام مسائل ببینند لجبازی نمی کنند و با سیاستهای نظام همراهی می کنه وقتی دزدی و رشوه واختلاس مملکت رو فلج کرده مراجع و حاکمان نباید فقط به لباس مردم گیر بدند باید فساد رو ریشه کن کنند بیشتر جوانان تفریحسان فقط لباس پوشیدن و پرسه زدنه باید گشایشی در شادی و تفریح مردم صورت بگیره خلاصه آنهایی که مسوولند خودشان می‌دانند نمیشه با زور و بگیر و ببند چیزی را تحمیل کنند و نتیجه بگیرند
خوب می کنیم، به شما چه
خانمها فرشته اند .درود بر این خانمها
عكس ها براي همدان نيست
برو عوض این حرفها جلوی اختلاس ها رو بگیر مال حرام خور از بدحجاب منافق تر است.شکم گرسنه ایمان نمیشناسد .
تا زمانی که از مشاورین فرهنگی فرا جناحی کمک گرفته نشود وضعیت همین است . سیاست ها مسئولان فقط لجبازی زنان و دختران را در پی دارد. چرا نباید الگوی ترکیه امارات و رفیق شفیقمان سوریه در مساله حجاب مد نظر قرار گیرد . همه انها کشورهای اسلامی هستند . ولی به نظر میرسه این حجم از انرژی که برای مساله حجاب گذاشته می شود به منظور چیز دیگری غیر از شرع و اسلام و فرهنگ می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کشور اسلامی با حکومت اسلامی فرق دارد بفهم اگر فهمید
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بلی، حجاب آخرین باقیمانده اسلام در کشور ما شده است. بجز این دیگر چه داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
چرا من بعنوان یک آقا میتوانم با تیشرت باشم اما یک خانم باید خودش را محصور کند ؟ چرا ورزش شنا یا کشتی آقایان با دوبنده نمایش داده میشود اما ورزش بانوان در پشت دیوار و حصار باید باشد ؟ چرا ؟ آخه مگر ما همه انسان نیستیم پس چرا اینهمه تفاوت و تبعیض ؟ بیش از نیمی از دوران تحصیلم از ابتدایی تا دانشگاه بصورت مختلط بود هیچ دید مفسده ای هم نداشتیم کافی است مراجعه کنید به آمار فساد در دنیا ببینید در کشورهای غربی با آنهمه آزادی بیشتر است یا کشور مسلمان ما
رعایت حجاب ثمره حیا و عفت است.فقط حجاب نیست بی حیایی حتی در طرز صحبت و منش و رفتارمون هم تاثیر گذاشته
این که چیزی نیست. اخیرا در خیابان های داخل شهر هیچ روسری و پوششی همراه برخی خانمها وجود ندارد تا به سر کنند!
پاسخ ها
لیلا
| Germany |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چه بهتر!
حالا دیگه همه چی حل شد مونده این
فکری بحاله گرانی و فقر و فلاکت ملت بکنین
گوربابای حجاب و بی بندباری. زندگی هرکی بخودش ربط داره. من داره عمرم تلف میشه تو این خراب شده .ایرانه ویران شده
مردم حق ندارند پوشش خودشونا انتخاب کنند بعد میخوان رئیس جمهور انتخاب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مغلطه و خزعبل بافی. مثل اینستکه بگوئیم مردم حق ندارند بین خلاف قانون عمل کردن یا نکردن انتخاب کنند بعد میخوان رئیس جمهور انتخاب کنند. چه ربطی داره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
خطاب به 00:50
قانون رو ماقبول نداریم چون قبلا وضع شده
و باید همه پرسی بشه اونم با نظارت سازمانی بین المللی
هرچی رو که بگید میشه با همه پرسی اصلاح کرد
مشکل از متولیان صنفی و فرهنگی است که اجازه می دهند این پوشش فروخته شود و در شهر به گردش در بیایند وگرنه در هر جامعه ای عده ای خواهان خودنمایی هستند و این افراد مسوول هستند که باید جلوگیری کنند و بقیه چیزها بهانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
یعنی منظور اینه که شما امر بفرمایی دیگران چطوری لباس بپوشند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
نه شما امر بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
به جای شما من درست منفی دادم
چکاره اید که پوشش مردم رو معین میکنید
شما که سهله هیپکس نمیتونه تعیین کنه
يه مرور40ساله درخصوص فقط حجاب بااين همه نهادفرهنگي بودجه بگير ، كاملاً مشخص است كه ناموفق بوده ايم
درضمن يادمان نرود كه ازكوزه برون طرآود ....
ما که با این موضوع مشکلی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بله قظعا آقایونی مثل شما نباید مشکلی داشته باشن
شما که از خداتونه
وقتی بازیگران ما که تاثیر شگرفی روی جوانان دارند با اون طور لباسها پشت تریبون حاضر میشوند یا در میزگردها روی آنتن ظاهر میشوند یا در مراسمی که توسط آنتن سیما در حال پخش میباشد حاضر و در دید عموم مردم کشور ظاهر میشوند چه توقعی از مردم دارید حالا گشتهای آنها در خارج که فیلم آن لو میرود و .... را کنار میگذاریم
صدا و سیمای ما خود بزرگترین مروج بدحجابی و بی حجابی هست یکی نیست از بازیگری که از بیت المال برای بازی در برخی فیلمهای حمایت شده از طرف تلویزیون پولهای کلان میگیرد بپرسد چه دین و مذهبی داری و چرا به آن دین و مذهب معتقد نیستی یعنی داری به دین خودت هم خیانت هم خیانت میکنی
پاسخ ها
مرد تنهای روز
| Netherlands |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
آخه چه جوری میتونی به یه نفر بگی چرا حجاب نداری؟ این دقیقا مثل اینه که یه نفر به شما بگه چرا مسلمونی! نمیخواد خب.. اینو باید متوجه باشیم
چشمک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تو برو بخواب .هروقت نوبتت شد صداتت میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مردم اغلب تلویزیون نمی بینند داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حجاب تاثیر بیرونی داره جناب مرد تنهای روز!مثل اینکه یکی تو خیابون با تریلی لایی بکشه یعد یگن نمیخواد درست رانندگی کنه خب!!
بره توی خونش هر کاری دوس داره بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مردم و مخصوصا جوانان از کی تلوزیون میلی رو نگاه می کنن؟
وقتی دولت و نیروی انتظامی سرپوش می گذارد و به صورت موردی برخوردهای ابکی معلوم است که عده ای که عقده دارند برای هرزه جولان بیشتری خواهند داد و این تازه اولش است اگر با قاطعیت برخورد نکنید و راهی که جامعه های دیگر رفتند شما هم خواهید رفت که نتیجه ان کاهش ازدواج و افزایش خیانت ها هستیم
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
امثال تو که افسار هوست یله و ول شده و ناتوان از قلاده کردن عطش روح پریشانت است را جایی نیست بجز زندان آنهم با غل و زنجیر و نابینا کردن از دوچشم که با اینها به رعشه می افتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
می خوای ملت را به خاطر قانونی که در هیچ جای دنیا نیست اعدام کنند ؟؟؟
واي واي.
حوصله دارین بخدا
والله اینجا تو سیدنی استرالیا ملت حجابشون از ایران بهتره
هم مجبه اون هم بی حجابش

حدااقل اینجا بی حجابش آرایش نمیکنه و لباس جیغ نمیپوشه درسته که لباسش ممکنه کوتاه یا بدون آستین یا .. باشه اما اصلا جلب توجه نمیکنه

چرا الان این طوری شده باید از مدیران پرسید

الناس علی الدین ملوکهم

باید یقه اون مسئولان رو گرفت نه این مردم

اینها گناهی ندارن اینها معلول هستند و علت مسئولان هستند و نباید به اینها خرده گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عقده که داشته باشی می شود همین خصوصا اگر تبلیغات رسانه ای هم بیاید روی کار که بگویند ان ور اب ازاد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
جسمت رفته استرالیا ولی روحت همون روح جهان سومیه .این همه راه رفتی جلای وطن کردی که باز بگی همونی هستم که بودم .خوب همینجا میموندی
ناشناس
| Spain |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
واقعا سیدنی هستی داداش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
داداش نگاه نکن
نه به اون با حجابه نگاه کن نه به اون بی حجابه !
شما سرت به کار خودت باشه حله
همینطور که در استرالا نمی تونی به لباس مردم ایراد بگیری در ایران هم حق نداری
دوست نداری نگاه نکن
آقا این خواست مردمه ، خودتون رو تیکه تیکه هم بکنین با خواست مردم نمیتونین مقابله کنین ، والسلام ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
وقتی جریمه کردن ان وقت می فهمی چجوری می روند توی گونی
در ضمن این ها اقلیت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مردم؟
این ها جز مردم یعنی اکثریت نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
جمعیت حال و حاضر ایران بیش از 83 میلیون نفره که در شهرها و روستاهای مختلف دارن زندگی میکنن. جنابعالی در چه موقعیت و منصبی هستی که از نظرات و آرای این تعداد جمعیت اطلاع داری؟! به قول معروف کافر همه را بر کیش خویش پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کی گفته تو اکثریتی؟توهم خود بزرگ بینی داری عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
خطاب به 13:12
اگر اقلیتیم همه پرسی بزارید ببینیم چه
کاره اید البته با نظارت مراجع بین المللی
ناشناس
| France |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
چرا همه از طرف مردم صحبت میکنن؟؟؟ اگه واقعا مردم مهم هستن و باید نظر مردم باشه و الان این مهمترین مسئله هست که باید طبق گفته دوستان اول از همه حل بشه، پس یه لطفی بکنید هیچکدوم از طرف ها از طرف مردم صحبت نکنید. یه صندوق بزارید از مردم بپرسید تا ببینید مردم چی میخوان؟
وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای انقلاب فرهنگی، مراکز بسیج و مساجد که کلی دفاتر فرهنگی دارند و اینهمه نهاد در دانشگاه ها و اینهمه حوزه علمیه
نتیجه اش شده این
راه حل بهتر اینه که اینها رو بزارید کنار و مستقیما پلیس و سپاه و بسیج رو بکار بگیرید
راه حل دیگه اینه که عقل رو سر لوحه قرار بدیم و به لباس مردم کاری نداشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
راه حل دوم
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ایران کره شمالی نیست تند نرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بسیج با شات گان مردم را در خیابون بزنه یا بگیره شلاق بزنه به خاطر روسری
در کجای دنیا این کار متداوله ؟؟
ما تنها کشور مسلمان دنیا نیستیم
این ادعا که حجاب سنت پذیرفته شده در ایرانه هم به وضوح دروغه چون اگه پذیرفته شده بود این همه بگیر و ببند و گشت ارشاد نمی خواست
مدعی حقوق بشر هم هستید ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
راه حل سوم اینکه این بودجه ها را خرج همین مردم کنید ، خودشان درست لباس خواهند پوشید
ننگت باد بدحجاب. ننگت باد.
شرم بر خانواده ات.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ننگت باد با حجاب متظاهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احیانا ننگی شرمی چیزی برا دزدی ها و مال مردم خوری ها نداری دوست عزیز؟؟؟؟
shaboo
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ننگ بر شما اختلاسگران، دزدان و چپاولگران مردم. لعنت خدا بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگه نمیدونی بدون که از انقلاب 40 سال گذشته .یکم ازجات تکون بخور یه هوایی به کله ات بخورد و از شعار دادن بیوفتی.الان اون دخترا با دیدن این شعار تو خیلی دگرگون شدن .دوسه نفرشون که دست به خودکشی زدن و چندتایی هم که ازین رو به اون رو شدنه.راستی بلند شو ببینم دلار و سکه زیرت قایم نکرده باشی
ناشناس
| Spain |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ننگ بر تو و تحجرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دقیقا با همین منطق مرگ و ننگ و.. این چیزایه که به این روزافتادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ناشناس۱۵:۰۵
جهت اطلاع شما انسانهای اولیه حجاب نداشتند
خخخخ عصر حجر
كاش يه ذره هم فكر فقروازهم پاشيدگي اقتصاد بوديد وميدانستيد كه علت اصلي مشكلات بيكاري ،فقر وپاشاري مسوولين بر نظريه هاي شكست خورده درمورد حجاب وعفاف ميباشد وهنوز متوجه نشده اند كه زور واجبار درهيچ زمينه اي جوابگونيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
یعنی از تربیت جز فش و نا سزا به دیگرا ن چیز دیگری هم بت یادداد دادن.بعید ه بخدا
یه رفراندوم در مورد حجاب اجباری بزارین ببینین چند درصد موافق حجاب اجباری هستن.
و مردم و بانوان ايراني راه خود را مي روند....
از دستگاه محترم قضایی خواستار اَشد مجازات برای اینگونه اشخاص هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
از دستگاه قضایی رومانی خواستاری؟ پاشو بیا ایران درخواست بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
شما ؟؟
اگر حجاب مورد قبول همه بود که گشت ارشاد نمی خواست
پس همه قبولش ندارند و رعایت نخواهند کرد
در پاسخ به ناشناس 16:07
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مغلطه و خزعبل بافی. مثل اینستکه بگیم اگر دزدی نکردن، قتل نکردن و اعمال خلاف دیگر مرتکب نشدن مورد قبول همه بود که پلیس و گشت انتظامی نمیخواست پس همه دزدی نکردن و قتل نکردن و اعمال خلاف دیگر مرتکب شدن رو قبول ندارن و رعایت نخواهند کرد! شما جماعت اگر مغلطه نکنید چکار کنید. حرف حساب هم دارید که بزنید؟! فکر نمیکنم چون مغز خود باختتون توان درست فکر کردن رو نداره
ناشناس
| - |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
حسییییییییییییییییین
دوغته بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
حالا خیلیم جو گیر نشو.کوتا بیا
با سلام .

خلاصه کلام این است که برای جوانان باید راه خروج شهوات که بسیار جدی است و فشار وحشتناکی را به جوان وارد

میکند وجود داشته باشد !

نمی شود با سرکوب و بگیر وببند مسئله را حل کرد چرا که 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و تجربه هم

ثابت کرده است ..........بهترین راه ازدواج است .......یعنی دستور صریح اسلام ........ازدواج .

باید شرایط ازدواج آنقدر سهل و آسان باشد که به راحتی جوان بتواند ازدواج نماید و مسایل جنسی خود را با ازدواج

حل نماید ......در غیر اینصورت آسیب های اجتماعی وحشتناکی در جامعه به وقوع می پیوندد.........کما اینکه

هر روز ما شاهد هستیم ...

شخص اینجانب با 50 سال سن هنوز ازدواج نکردم .............دلایل زیادی دارد اول اقتصادی است .....

بحث بینش دینی هم بود که در دوران نوجوانی زیاد در اینجانب رسوخ پیدا کرده بود و نتوانستم با هیچ دختری ارتباط

برقرار نمایم .........و از طرفی هم بعضی وقتها از فشار زیاد مرتکب گناه میشدیم .............یعنی خود ارضایی .......

در تمام جوانان اعم از دختر و پسر این مسئله وجود دارد .........منتهی بطور پنهان ..........

مسئولیت این گناه ها به عهده ی کدام مقام قانونی کشور است ؟

چرا در جمهوری اسلامی ایران اینقدر فشار شدید اقتصادی و اخلاقی در امور جنسی وجود دارد .......؟

دستور دین اسلام چیست ؟

چرا شرایط برای ازدواج فراهم نیست .........؟ یعنی مشکلات بسیار زیاد اقتصادی ......

و تهاجم گسترده ی فرهنگ غرب ......و فضای مجازی .........

و دهها موارد دیگر که نمونه اش خود شخص آقای نجفی که 6 سال وزیر آموزش و پرورش بودند و نفر اول دنیا در ریاضیات

از بهترین دانشگاه آمریکا انسان دینی که در نهایت اینگونه شد .......وای به حال امثال ما که هیچ پنا هگاهی نداریم ......
پوشش تا وقتی لخت نباشه به هیچکس ربطی نداره.
هرکس مشکل داره نگاه نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اه؟ به خاطر اینکه امریکا جونتون هنوز قانون لخت کامل اجرا نکرده مشکلی ندارد؟
چند کلاس سواد داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تو خودت چند کلاس سواد داری
سرت را از زیر برف بیار بیرون ببین حتی کشورهای اسلامی هم حجاب اجباری ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
آرین جان اگر که جنابعالی از جماعت ذکور بوده و از لحاظ جنسی سالم و بی ایراد باشی، به احتمال زیاد آدم چشم چران و هرزی هستی که از بی حجابی بانوان دفاع میکنی. چراکه با بدحجابی و یا بی حجابی خانم ها سوژه برای چشم چرانی و لذت بصری برای تو و امثال تو فراهم میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
پسرای نوجوان گناه دارن، اگر امتحان کنید میبینید کسی که تلاش کنه چشمش تو خیابون به هیچکی نخوره با سر میره زیر ماشین! مردم رو لج افتادن وگرنه واضحه که با برداشتن حجاب چیزی از خانواده ایرانی نمیمونه.
بدحجاب در یک کلام یعنی عقده ای و دارای کمبود که میخواد کمبودهاشو با بدحجابی و لباسهای هنجارشکنانه خنثی کنه.
من خودم خانم و پزشک متخصص هستم. به جرات میگم هیچ خانم متشخصی که عقده ها و کمبودهای پنهان در وجودش نباشه امکان نداره به لباس های غیرمتعارف پناه بیاره
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
شرط می بندم سهمیه ایی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خانم دکتر متخصص بفرمایید راه حل این این کمبود ها و عقده ها چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
واقعا دکتری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
یه نوشابه هم واسه خودت باز کن متشخص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احتمالا متخصص پزشکی در زمینه دامپزشکی هستین راستی سهمیه چی داشتین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تو قطعا سواد خواندن و نوشتن هم نداری
به فرض محال هم اگر با این طرز فکر و ادبیات پزشک باشی دلیلی نداره الگوی مردم باشی و برای زندگی مردم نرخ تعیین کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
هيچ خانم پزشك و متخصصي اينجوري در مورد كسي قضاوت نمي كنه مگه اينكه 1- خودش عقدهاي و كمبود كشيده باشه 2- دوست داره بهش بگن خانم دكتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
احسنت! حق مطلب را شما صادقانه و البتّه با توجه به نظرات اکثریت کامنت گذاران، شجاعانه، بیان کردید. خود این زنان و دخترانی که کامنت شما را میخوانند و در عین حال مخالف حجاب شرعی و قانونی هستند، اگر که به طینت خویش مراجعه کرده و در مورد آنچه که در باطنشان هست صادقانه قضاوت کنند، بخوبی درک میکنند آنچه که شما ابراز داشتید، مقرون به صحت بود یا خیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شماها که دکتر نیستید هیچکدوم نه عقده دارید نه کمبود ماشاالله بهتون
یکم فکرکنید ببینید از کجا میاد اینجوری گشتنا یکم به مغزتون فشار بیارید خودتون میدونید هرکسی دوست داره بهش توجه بشه ولی اینایی که اینجوری لباس میپوشن دوست دارن به شکل جنسی بهشون توجه بشه
تعارف که نداریم
ناشناس
| - |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
احتمالا تو فقط مدرک گرفتی سطح فکرت در دوره ماقبل تاریخ مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
لطفا به دکتر مراجعه بفرمایید
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
بیخیال دکتتتتتر .حالا اینارو یه کاریش میکنیم.
یک سئوال ریاضی و منطقی:
شما جواب بدین:
آیا ممکنه یک خانم هم وقار و وزانت داشته باشه
هم حجابش بد باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بله می‌شه درست مثل بانوان پیش از انقلاب
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اصلاً برو بالاتر! خانمهایی هستند که اصلاً حجاب ندارند ولی خیلی باوقارند.، در نیا استاد ریاضی اند، جراح زبر دستند، فضانوردند و بسیار کمک کننده اند به محرومان. چون جواب منطقی خواستید اینو گفتم
ناشناس
| Spain |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگه تفاوت مفهوم وقار و پیچیده شدن توی چند متر پارچه رو متوجه بشی، بله . این دوتا چیز ربطی به هم ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اولا حجاب تو رفتار ادم باید باشه که ۹۹ درصد اینایی که من دیدم افتضاح لباس میپوشن حجاب رفتاری ندارن
ناشناس
| - |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
احتمالا سطح سواد ریاضیت هم مثل سطح فکرت بسیار بسیار پایین و در حد قبل ابتدایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
تو مملکت ما هستند کسانی که برای پنهان شدن حجاب کامل دارن و هر شب تو بغل یه نفرن و خیلی ها رو میشناسم که حجاب مورد نظر شما رو ندارن ولی کاملا با وقار و کمالات هستن و بهترین بچه ها رو تحویل جامعه می دن
لطفا شما كه اينقد نسبت به حجاب زنها حساس هستيد و تو خيابون دنبال ملت هستيد يه گزارش هم در مورد مسببين گرانيهاي خودرو و ارزاق عمومي و اختلاس كنندگان و آقازاده ها و ژن خوبها كه معيشت رو بر مردم سخت كرده اند هم پخش كنيد.
اختلاس و غارت بيت المال هنجارشكني حساب نميشه فقط بيحجابي هنجارشكني هست؟
يه عده فقط چندتا تار موي زن ميبينند ياد پايمال شدن خون شهدا مي افتند آيا خون شهدا به گرانفروشي و دزدي حساس نيست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر چشمات را باز کنی بیشتر از این حجاب خبر زده می شود ولی شاخک های شما روی حجاب گیر کرده ظاهرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ناشناس 13:14 ظاهرا نوشتن در مورد اختلاس كنندگان و دزدان شما رو ناراحت كرده.
احتمالا شما هم همسفره همون اختلاس كنندگان هستي و خون ملت رو مي مكيد.
نچ نچ نچ باید مهم باشه !!!!!!
مردم نون شب ندارند بعد مسؤلین شکم سیر گیر دادن به حجاب و لباس بانوان! یه کم خجالت بکشید و به فکر معیشت مردم باشید
پاسخ ها
مصطفی
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
چرا مسئولین باید به فکر معیشت مردم باشن!؟ با شکم سیر بیشتر فساد کنید؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خوب آیا گیر دادن به مردم عادی راحتتر از گیر دادن به مختلس و قاچاقچی و ... نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مشکلات معیشتی برای آقایون هم هست ولی کسی تاحالا نشنیده که آقایون حتی تو اروپا هم لخت میان بیرون، آیا این مشکلات معیشتی یا
فسادهای اقتصادی فقط برای خانوم هاست و اونا هم باید لخت بیرون بیان اونم بیشتر خانوم های متعلق به طبقات اقتصادی متوسط
؟ به بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
باعث فساد اقتصادی خود دولته. با حجاب مردم کاری نداره تا سرگرم بشن
همه مشکلات حل شد فقط حجاب مانده
بيشتر اين مسائل ريشه در بيكاري جوانان دارد
اگر اين جوانان شغلي داشتند، اينقدر در پي مد و غيره نبودنند
مسئولين هم بجاي برخوردهاي خارج از عرف و قانون براي به اصطلاح مبارزه با بي حجابي و بد حجابي كمي از درآمدهاي خارج عرفيشان را كم كنند و به فكر اشتغال جوانان باشند بسياري از اين مسائل حل ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اوه یس پس به خاطر همین است که در دنیا رفته به سمت بی حجابی چون از نظر دوریالی شما چون کار ندارند
خخخخه
نزدیکی های انتخابات.... نشده؟
اقا ، خانم هرچی سر جای خودش یعنی هرکی هر کاری دلش خواست بکند چون گرونی وبیکاریه این چه منطقیه که شما دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مشکل همین جاست که هیچ کسی سر جای خودش نیست .بطور مثال نه من و نه تو نمیتوانیم در این مورد اظهار فضل و نظر کنیم و باید دربین صاحبنظران بیان بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر بی حجابی بد هست جورشو خودش میکشه ولی گزونی و بیکاری برای همه هست
ایدئولوژی حامی پای برهنه و دشمن سر برهنه !
ادم میمونه چی بگه حرف نزنیم بهتره
چرا فکر میکنید تولید کننده مجرمه طرف یک شلوار کتان خریده با یک بلوز پوشیده و یک شال نازک سرش کرده و بی حجاب نام گرفته الان تولید کننده شلوار و بلوز و شال کجای این جرم قرار دارند شلوار کتان که یک تولید عادیه بلوز هم برای زیر مانتو و داخل خونه کاملا مناسبه حالا یک خانم این ست رو داخل خیابون پوشیده تولید کننده مجرمه اخه این هم شد توجیه
بی حجاب ها مرداشون بی غیرتند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بی حجاب ها بهترین مردان را ازدواج کرده اند. چون به خواست قلبی همسرشان احترام می گذارند. شما غیرت مدار هستی میزنی تو سر زنت همه نمیخواهند اینطور باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دختران عاقل امروزی با مردان با غیرت مثل شما که زنها را کالا و جزو اموال خود می بینند ازدواج نمی کنند
مجبور می شی با یکی مثل خودت ازدواج کنی نسلت منقرض می شه
در افکارت تجدید نظر کن داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بی غیرت کسانی هستندکه چشماشون رانت واختلاس وپارتی بازی ها را نمی بیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بی غیرتن که دوست دارن همه زنشونا نگاه کنن اونم با این وضعی که من میبینم متاسفانه فقط نگاه نیست...
ناشناس
| - |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خیلی جالبه تو همه دینا همه ی مردها بی غیرتند الا چند تا دونه مثلا مسلمان
از کل اسلام غارت و چپاول و دزدی و بی حرمتی همه را ول کردین چسبیدین به حجاب زن
اونم حجابی که در هیچ جای قران حرفی از اجباری بودنش نزده ...
اي بابا .دست برداريد از سر زنهاي بيچاره! حجاب بايد آزاد باشه به انتخاب خود فرد. خودتون مانتو و روسري و شلوار بپوشيد ببينيم مي تونيد!
باید حجاب آزاد شود و من مطمئن هستم که در این صورت تعداد رعایت کنندگان حجاب بسیار بسیار بیشتر از الان خواهد شد چون فایه حجاب برای زنان و مصنویتی که ایجاد می کند بسیار زیاد است
بنظرم هر چیز باید از ته دل باشد نه با زور حتی نمازی که می خونیم و یا روزه ای که میگیریم با قلب و دل نباشه بقول خودمون الکیه بیخوده .در مورد حجاب هم همینطور باید فرد از ته دل بخواد وگرنه زوری بالا سرش باشی که روسریش رو برنداره این جواب نخواهد داد ، وقت تلف کردنه فرهنگ سازی بشه بهتره
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است. حالا حتما باز عده ای میگویند نه. مطمئن باشید تک تک این اشخاص در منازلشان گیرنده ماهواره دارند و پای برنامه ای آن می نشینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خدا شفاعت بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خدا همه را شفا بده مخصوصا تو که دنبال شفای بقیه هم هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مقصر ها در طول تاریخ انقلاب
کتاب
رادیو
تلویزیون
تلفن
نوار کاست
نوار ویدیو
سی دی
دی وی دی
ماهواره
اینترنت
تلفن همراه
پیامک
پیامک تصویری
فضای مجازی
فیس بوک
ایمیل
تلفن هوشمند
تلگرام
توییتر
اینستاگرام
.
.
.
اگر گفتید وجه مشترک این مقصر ها چیست ؟
با سلام
بنابر فتوای علمای عالی رتبه اسلام حداقل حجاب واقعی واجب بر زن و مرد مسلمان این است که تحت هیچ شرایطی نباید هندسه بدن فرد برای غریبه ها مشخص و معین گردد. لذا اگر جوانان ما اعم از زن و مرد فقط همین مورد را تمام و کمال رعایت کنند بسیاری از کاستیها برطرف میگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر این حداقل ان است میشه لطف کنی بگی حد اکثر ان چیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
هندسه ي بدن !!!!! خدا لعنتت نكنه اينو ديگه نشنيده بودم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
با این حساب آرش خان فقط کارتن یخچال جواب می ده
همه از زن و مرد مکعب مستطیل باشند تا شما تحریک نشی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
از فردا یک عده با گونیا و پرگار و پیستوله و انواع شابلون می افتند دنبال زنها
تکرار و مکررات . جلوی تولید کننده داخلی رو به این بهانه میگیریم و در نتیجه تولیداتشون روی دستشون میمونه و تولیدات خارجی راحت جا باز میکنه . هر کاری میکنید به تولید کننده ظلم نکنید . سلیقه مردم به زور عوض نمیشه . فرهنگ سازی لازمه اونم باز نه با زور . بهتر نیست بریم به داد مسائل مهم تر برسید ؟
رفیقی داشتم که همواره زنان خانواده اش پوشیه می انداختند. و خواهرانش در مقابل برادرشان حجاب داشت. روزی با او هم کلام شدم و گفت چون مردان با نگاه به چهره زنان به گناه می افتند هر زنی که صورت خود را نپوشاند از حیای کامل برخوردار نیست. کسانی که نوع پوشش دیگران را منتقد هستند بدانند دیگرانی نیز آن ها را بی حیا میدانند. کلا هر انسانی فکر میکنه نوع پوشش خودش درسترین هستش وگرنه اون رو نمیپوشه.
باید تقلید از غرب را کنار بگذاریم:

استفاده از موبایل و کامپیوتر ممنوع

گرفتن مدارج علمی لیسانس و دکتری ممنوع

توسعه علمی و اقتصادی و سرمایه گذاری ممنوع

تولید مقاله برای آی اس آی ممنوع

تحقیقات فضایی ممنوع

علوم نانو وهسته ای ممنوع

استخراج نفت ممنوع

دانشگاه سازی ممنوع

اتومبیل ممنوع

صنعت ورزش ممنوع

صنعت ممنوع

تفریح ممنوع

زندگی شاد ممنوع

رنگ ممنوع

زیبایی ممنوع

شادی ممنوع

....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
به آنها اضافه کنید.
همه را یکسان دانستن ممنوع و خودی و غیر خودی درست کردن آزاد
شایسته سالاری ممنوع تعهد و تملق سالاری آزاد
رسیدگی بیطرفانه در امور قضایی ممنوع به هر پرونده و با هر شدت که خواستیم برسیم آزاد
انتخاب آزاد وکیل ممنوع از لیستی که جلوت میگذارند انتخاب وکیل آزاد
……...
عجب همه مشکلات اقتصادی مملکت رو ول کردند چسبیدن به این موضع ، بابا مردم کمرشون از گرانی و بی عدالتی شکسته بجای اینکه نماینئه ها کاری برای این موضوع بکنند و بفکر اقتصاد خانواده باشند به چه چیزهایی گیر دادن اخه اینها اولویت نیست که کسی که چشمش پاک باشه با اینها منحرف نمی شه نباشه هم تو گونی هم بکنی کار ساز نیست.
پدر مردمو در آوردید دغدغتون حجاب شده...مانمیخواهیم بریم بهشت شما دنیای مارو جهنم نکن
هی داره کوتاه تر میشه ...
جلوی این کار رو بگیرید، بدتر میشه
40 ساله دارید فشار میارید، آیا اوضاع بهتر شده؟؟؟؟؟؟
ایراد رو وقتی از کیفیت حجاب مردم میشه گرفت که خواست خودشون حجاب باشه. الآن واقعاً نمی شه از کسی که بخاطر دولت داره حجاب سرش میکنه، ایراد گرفت و یا مجازاتی براش درنظر گرفت که یک امر اخلاقی رو داره بعنوان حکم دولتی اجرا می کنه. فرق حجاب در مالزی و ایران در اینجاست. آنجا، کسی که حجاب رو رعایت می کنه بخاطر اعتقادشه و در نتیجه بخوبی رعایت می کنه. اینجا بخاطر مجازات نشدن و دستگیر نشدنه. شما یک حکم اخلاقی رو با یک حکم قضایی جایگزین کردید. پس انتظار نتیجه صد درصدی نباید داشته باشید مگر آنکه هر روز در خیابانها غائله و درگیری بین مردم و پلیس ایجاد کنید. ما خودمون خانواده با حجابی هستیم ولی اصلاً با این روش مخالفیم. ترجیح میدیم شان حجاب ما رو رعایت کنید تا نگویند بخاطر دولته. ممنونم.
باجاي اين حرفها يک مقاله بنويسيد و مسئولان را مورد پرسش قرار دهيد که ملت مسلمان معتقد به احکام اسلامي را چگونه مديريت کرده اند که حجابشان بعد از چهل سال شده اين؟!!!!
وقتی مردم ببینند دولت داره براشون کار میکنه و ازش راضی باشن، اونا هم سعی می کنن با دولت راه بیان و دستوراتشو انجام بدن. ولی وقتی می بینن کار راضی کننده ای در معیشت و زندگیشون از دولن سر نمی زنه، اونا هم احتیاجی نمی بینن حرف دولیت رو گوش کنن. دولت هر وقت تونست اقتصاد مردم و شان و احترام مردم رو برپا کنه انتظار داشته باشه مردم هم بهش احترام بگذارند. کار دولت که فقط امر و نهی و بگیر و ببند نیست. این در درجه دومه. در درجه اول باید بتونه امور زندگی مردم رو تسهیل کنه و راه پیشرفت رو براشون باز کنه. هیچ کسی صد سال به دولتی که نمیتونه براش خونه، آموزش، محل سکونت، بهداشت و درمان و ... رو تامین کنه گوش نمیکنه. مگر آنکه پلیس رو از صبح تا شب بفرستید تو خیابونا تا با ملت سر حجاب درگیر بشن.
جلوی خیلی جیزای اساسی تر بازه .. ، مثل دزدی ، رانت خواری ، اختلاس ، ربای حرام بانکی ، دلار 4200 تومنی !!!
اونارو اول برین ببندین ... مانتو پیش کش ...
تو ایران متاسفانه کمبود مرد داریم ...
منظورم یه مرد واقعی که جلوی اون چیزای باز که بالا نوشتم رو بگیره ..
مردهای واقعی خیلی وقته که مردنن.... !!

ممنونم تابناک عزیز
به نظر شما الان اینی که گفتین دغدغه جامعست یا دیگه جامعه به این موضوع اهمیت میده الان ذهن جامعه در فکر پذیرش حجاب اختیاری هست
اگر فقط یک قاضی با غیرت پیدا بشود و از هجمه های داخلی و خارجی نترسد و خودش در برابر خدا و دین خدا مسوول بداند . ۱۰ تا حکم شلاق برای اینها صادر کند تمام این بساط جمع میشود و دیگر کسی جرائت توهین کردن به ارزشهایی که ثمره خون هزاران شهید است و خون کردن دل متدینین را نمیکند. این جماعت هم تحمل برخورد سخت را ندارند زود جا میزنند کاش کسی پیدا شود جنم اش را مثل اول انقلاب داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خون شهدا فقط به حجاب زنان حساسه ؟؟؟
فقط ارزشهای شما مهمه و امکان نداره مردم هم برای خودشون ارزش و آرمانی تعیین کرده باشند ؟؟
کل جامعه باید موتظب و پیگیر تحقق ارزشهای شما باشند ؟؟
شما بعد این چهل سال با ارزشهاتون چز فقر و بدبختی و تحریم و تقابل جهانی و دزدی های کلان چی برای این مردم داشته اید که اینقدر طلبکارید ؟؟؟
شماها باید به خاطر نابود کردن مملکت شلاق بخورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
فقط ارزشهای شما مهمه ؟؟
بعد چهل سال اوضاع مملکت را نمی بینی که دم از ارزشهات می زنی ؟؟
کی گفته مردم عادی ارزش و آرمان ندارند و فقط شما نورچشمی های خودی آرمان و ارزش دارید
من به عنوان ایرانی دخالت نکردن در امور دیگران و احترام به عقیده و سلیقه ی آحاد مردم را ارزش می دونم
ناشناس
| Czechia |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
برادر یا خواهر من، شما اول ثابت کن صدهزار شهید دادیم برای حجاب، بعد ازشون مایه بذار. صد هزار شهید دادیم برای پیشرفت، سربلندی و آزادی. دل متدینین هم بابت رعایت خواست مردم نمی شکند. بلکه بخاطر زیر پا گذاشتن خواست مردم می شکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خوب برو قوه قضاییه این کارو بکن چرا در سایت اعلام میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
کی میگه خون شهیدان برای حجاب رفت. شما دارید از خون شهیدا برای اختلاسهاتون جانماز پهن می کنید
میشه یه مقاله هم از میزان آوارگی ملت و جوانان ایرانی برای یک زندگی آزاد و آرام نسبت به ملت و جوانان فلسطینی بنویسید ممنون میشم
ما آخرم نفهمیدیم معنی خوش حجابی چیه معنی بد حجابی چیه؟
بد و خوب تعاریف نسبی هستن و نظر هر شخصی با شخص دیگه متفاوته!
ممکنه از نظر شما چون چادر سرش نیست و تا گردی چشاش رو نپوشونده بد حجاب باشه اما از نظر من نوعی روسری که سرشه لباس هم تنشه پس پوشش و حجاب رو با هم داره و شاد هم هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
البته نظر شما هم مهم نیست
هر کس حق داره بر مبینای عقیده و نظر خودش لباس بپوشه
عزیزان برای بد حجابی 22 ارگان رسیدگی کننده وجود دارد و همه نیز با صرف هزینه. درضمن مرداها هم باید حجاب داشته باشند. و چرا برای مدیریت کشوری 22 ارگان وجود ندارد. چرا برای سیر کردن شکم مردم کسی پاسخگو نیست. به این فکر کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اتشغال زایی هاشون فقط در همین راستا هست دیگه
اگر مسئله حجاب نبود قطعا فرصتی ایجاد می شد تا در مورد رذیلت اختلاس توسط کار به دستان صحبت کرد که الحمدالله در سایه مسئله مهم حجاب فرصتی برای این فرعیات به دست نیامده است. این نشان می دهد در دوره خلافت مولی علی علیه السلام مشکل حجاب وجود نداشته که آن بزرگوار به حفظ حقوق مظلوم و برپایی عدالت می پرداخته اند و کاربه دستان را زیر نظر داشته اند. به امید حق تعالی روزی مسئله حجاب حل شود تا علمای عزیر در مبارزه با فساد اقتصادی به پیروی از مولی الموحدین برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
البته
شاید اگر اول مشکل این همه دزدی و اختلاس و نفاق مومین و تسبیح بدستان را حل کنند مردم به اسلام و حجاب اعتقاد پیدا کنند

وقتی همهی دزدیهای و اختلاسها با نام دین و اسلام و تظاهر به متدین بودن انجام میشه و هر ریش داری سفره ای برای ایل و تبارش درست کرده
انتظار داری مردم به حجاب اجباری تن بدن؟


حرف همه ی ادیان از جمله انسان بودن، با اخلاق بودن، دزدی نکردن بوده و لاغیر

شما برای پوشاندن کثافتکاریهاتون حجاب و چادر و... را علم کردید
توی ایران باید خودتو بزنی ب تابناک ک از غصه دق مرگ نشی
در پاسخ به همه اونایی که تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای و کانال های معاند ، یه سری مطالب رو تکرار میکن ، عرض کنم : حجاب در کشور و نظام ما ؛ هم واجب الهیه و هم قانون ! واجب مثل نماز و روزه ! و قانون ، مثل ایستادن پشت چراغ قرمز ! شما آزادی که ؛ در پنهان و جایی که عمومی نباشه ، هر گناهی و خلافی انجام بدی ، خودت میدونی با خدای خودت ! البته عقوبت اون گناه محفوظه ! اما اگه اون کار حرام و گناه( مثلا مشروب خواری و بی حجابی ) در انظار عمومی انجام شد ، دیگه مسئله فردی و شخصی نیست و مجازات و شرایط خاص خودشو داره ! لذا هی تکرار نکنین که ؛ لباس پوشیدن من به خودم مربوطه ! آزادی شما تا زمانی محترمه ، که مشکلی برای آزادی دیگران ، ایجاد نکنه ! این قانون ؛ همه جای دنیا ، اجرا میشه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
پس یک رفراندوم بزاریم و ببنیم چقدر به این قانون ی که شما میگی معتقد هستند و قبولش دارن . نمیشه که شما میگی قانون هستش ولی هیچ کس قبولش نداره . بعدش هم همین کشورهای برادر و مسلمان مثل لبنان و سوریه و عراق چرا این قوانین رو ندارن ؟ چرا دختر سوریه ای میاد تو ایران و تو استادیوم بدون حجاب میاد ؟ چرا در تجمع حزب ا... لبنان همه چور آدم از بی حجاب تا با حجاب با هم جمع میشن و مشکلی هم پیش نمی باد ؟ به این سوالات جواب درست بدین شاید ما هم قانع شدیم فقط هی نگین قانون هست.اگر این قانون خیلی چیزهای دیگه هم هست که قانون بوده و هست ولی اجرا نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کی گفته قانون حجاب اجباری در کل دنیا اجرا می شه ؟؟
در کل دنیا قواننن رانندگی الزامیه ولی حجاب در هیچ جا اجباری نیست
الکی قیافه ی منطقی به خودت نگیر و امر و نهی نکن
این قانون غلطه و باید اصلاح بشه
در ضمن خدا در قران حجاب را اجباری نکرده
الکی دروغ به خدا نسبت نده
ناشناس
| Czechia |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
شما به من بگو مجازات نخوندن نماز چیه؟ مجازات غیبت چیه؟ مجازات روزه نگرفتن (منظورم تظاهر به روزه خواری نیست)؟ اینا مگه گناه نیست؟ قانون شرعی شما چی میگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اگر کسی با قانون مخالف بود که اکثریت مردم این فکر رادارند تکلیف اکثریت چیه وقت راهکار قانونی برای تغییر قانون نیست زمانی برده داری هم قانون بود جهت اطلاع
در پاسخ به همه اونایی که تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای و کانال های معاند ، یه سری مطالب رو تکرار میکن ، عرض کنم : حجاب در کشور و نظام ما ؛ هم واجب الهیه و هم قانون ! واجب مثل نماز و روزه ! و قانون ، مثل ایستادن پشت چراغ قرمز ! شما آزادی که ؛ در پنهان و جایی که عمومی نباشه ، هر گناهی و خلافی انجام بدی ، خودت میدونی با خدای خودت ! البته عقوبت اون گناه محفوظه ! اما اگه اون کار حرام و گناه( مثلا مشروب خواری و بی حجابی ) در انظار عمومی انجام شد ، دیگه مسئله فردی و شخصی نیست و مجازات و شرایط خاص خودشو داره ! لذا هی تکرار نکنین که ؛ لباس پوشیدن من به خودم مربوطه ! آزادی شما تا زمانی محترمه ، که مشکلی برای آزادی دیگران ، ایجاد نکنه ! این قانون ؛ همه جای دنیا ، اجرا میشه !!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بی حجابی یک خانم تعدی به آزادی دیگران نیست. زیرا دیگران آزادانه می توانند نگاه نکنند. خانمهای دیگر آزادانه حجابشان را رعایت کنند. بنابراین این قسمت از استدلالتان غلط است. در مورد اینکه قانون است عرض شود خدمتتان که نظام شاهنشاهی هم قانونی بود کاملا هم قانونی بود اما قرار نیست انسان از قانون نادرست تبعیت کند. در مورد کمربند ایمنی که خیلی ها مثال می زنند دلیل اجباری بودنش ضرر عینی و مالی است که فرد خاطی در تصادف به شرکت بیمه وارد می کند به همین دلیل همه دنیا آن را اجباری کرده اند اما طرز پوشش راننده ضرری عینی و مالی به بیمه وارد نمی کند بنابرین هیچ جای دنیا در این مورد دخالت نکرده اند.
سارا
| Canada |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
قوانین قابل تغییر هستند نسل جدید هم تابع قوانین قبلی نیستند چه شما و امثال شما خوشتون بیاد یا نه جوونا کار خودشون رو میکنند و حتی میانسالا رو هم به دنبال خودشون می کشونند . من خودم مانتو جلو بسته میخرم و استفاده می کنم اما نمیشه به دختر دهه هفتادی و هشتادی هی بگی این قانون. خب نمیخوان این مدلی بپوشند . یکم افکارتون رو اصلاح کنید جوونا بتونن زندگی کنند
ناشناس
| - |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
در هیچ جای قران ننوشته زن باید چادر سر کنه و هیچ جایی حرفی از حجاب اجباری نزده

همه ی اینا توهم هست ....
تولید کننده بدبخت چه گناهی داره ؟من خودم یه خانم چادری هستم, خداشاهده پارسال به پسرم که تولیدی پوشاک داره اصرار کردم که مانتو جلوبسته ودگمه دار تولید کنه, همش موند رودستش وفروش نرفت ,تواین کسادی بازار اگه تولید کننده بخواد خلاف سلیقه عموم عمل کنه ورشکست میشه, کسی که بخواد مانتو جلو باز بپوشه کار خودشو میکنه ,مانتو دگمه دار هم که بهش بفروشی دگمه هاشو نمی بنده, یا میره از این مزونهای زیر زمینی میخره, یا پارچه میخره میده خیاط براش میدوزه.اخه این راه حلهای مسخره چیه که میدید .اقایون مشکل جای دیگه ایی هست, بیخود به تولید کننده گیر ندید اونم تو این اوضاع وانفسا.خواهشا منتشر کنید
حجاب مقوله ای دستوری نیست اعتقادی است وقتی اکثریت اعتقادی به مذهب اجباری ندارند چطور انتظار دارید حجاب دستوری را رعایت کنند؟من که بی حجابی نمی بینم .تو این مشکلات وحشتناک دل آدم با دیدن چند جوان که حداقل ظاهر شادی دارند باز می شود.
همه جاي دنيا جوان ١٥ ساله داره زندگي شو مي كنه ، اونوقت جوان ١٥ ساله ايراني با ديدن زن حالي به حالي ميشه ! برو خودتو به دكتر نشون بده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
نوجوان 15 ساله ی ایرانی هم داره زندگیشو می کنه تا وقتی که حضرات صبح تا شب توی گوشش می خونن که با دیدن زنها باید یه جوریت بشه ورگرنه خیلی هم مرد نیستی !
اینطور می شه که مرد ایرانی از کودکی یاد می گیره هیزی و چشم چرانی جزو مرد بودنه و زنها باید خودشان را از دسترس دور نگهدارند وگرنه تو به عنوان یک انسان حق داری هر واکنشی داشته باشی !!!!
کلا تعریف انسانیت عوض شده با این طرز فکر ....
حجاب شخصي است .
واقعا تشکر ویژه دارم از کسانی که عوامل جلوگیری از بد حجابی هستن، من خودم با اینکه پسر هستم اما باز هم حجاب پسرانه خودم را حفظ میکنم و انتظار دارم که تمامی جوونا هم، چه پسر و چه دختر حجابشونا رعایت کنند. جوونای عزیز بد حجابی عامل بسیاری از فساد ها در جامعه است،،، این رفتارهای اشتباه کشورهای دیگر را عملیاتی نکنیم بلکه بر اساس کتاب قران که کاملترین راه انسانی است پیش بریم....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
نه عزیزم . با این بحث ها تو جوان رو مشغول نگاه میدارن که دزدهای و چپاول گری و ناتوانی های خودشون رو پوشش بدن. آره عزیزم. همه جای دنیا یک جوان آینده داره که تو ایران نخبه هم باشه براش هیچ آینده ای متصور نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احسنت قرآن! شما حتما قرانو بخون بعد اظهار نظر کن. بی اطلاعی از حرف خدا خیلی بده و بدتر اجرای حرف خودمون به جای خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قران حجاب را اجباری نکرده
یاد بگیر از خدا مسلمان تر نشی !
در کشورهای مسلمان دیگه هم حجاب اجباری نیست
یاد بگیر ما تنها مسلمانان عالم نیستیم !
حجت جان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اختلاس و دروغگویی عامل بی حجابی است

حجاب اول در ذهن ایجاد می شود بعد در عمل و بدن

وقتی قبح بالاکشیدن اموال مردم و مفتخوری ازبین رفت
قبح حجاب هم از بین می رود
وقتی حجاب در حفظ حرمت مردم و اموال انها ازبین برود
انها دنبال پاسخ گویی می گردند

وقتی به زنان و حقوق ان ها توهین شد انها هم با بی خجابی به شما ت.هین می کنند .

توهین نکنید تا توهین نبینید .
آقا آب معدنی 500 تومن بود به خداااا!! امروز تو گرما رفتم آب معدنی بخرم، دیدم شده 1500!! خدایا به دادمون برس
تا جایی که یادمونه شما به حجاب خانم ها گیر می دادید . به قول خودتون اون موقع هم که یه ذره روسری عقب می رفت فریاد وااسلاما سر می دادید . شک نکنید که اگر همه حجابشون رو در حد روسری و مانتوی نرمال هم رعایت کنند افاضات می فرمایید که حجاب برتر چادره و اون حد از حجاب رو هم قبول نمی کنید . اصولا همونطور که تو بدحجابی یه عده ای حدو مرزی ندارن در حجاب و توصیه به حجاب هم متقابلا حدو مرزی نیست . حتی با چادر هم آقایون راضی نمیشن و روبند و نقاب رو پیشنهاد خواهندکرد ....
من که به عنوان یک خانم از دیدن زن های بدحجاب ها حالم به هم میخوره. چقدر هم تعدادشون زیاد شده.
تا لباس های هنجارشکنانه تولید میشه و فروشش آزاد هست منطقی نیست که از بدحجابی شکایت کنیم
همه دردهای مردم رو بیخیال شدن افتادن به جوون زن و دختر مردم!!! بابا خوبین شما؟ جدا مسلمونین؟
بی تعارف عرض کنم وقتی چهل سال فعالیت این همه نهادهای ارشادی و فرهنگ، نتیجه اش شده این همه بدحجابی و بی حجابی لجام گسیخته که داریم تو خیابونا می بینیم، پس باید بودجه همه این نهادهای فرهنگی قطع بشه. هیچ راندمانی نداشته اند. حتی کارهای فرهنگیشون نتیجه کاملا عکس داده
بە نظر من که مانتو جلو باز و شلوار نود سانت خیلیم خوبه و خوشکله. آدم روحیه‌ش تقویت می شه. در نظر من زنان چادری هنجار شکنند زیرا باعث تحریک ج‌ن‌س‌ی من می شوند. این را جدی می گویم. تکلیف چیه الان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
تو چادر داری؟
ای کاش یه رفراندوم بشه در مورد حجاب.
قطعا نود در صد مردم میگن با حجاب موافقیم.
10 درصد هم اون هائی هستن که دوست دارن اندامشون رو در کوچه و خیابون به مردم نشون بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بابا تو از کجا متوجه نظر 90درصد مردم شدی توهم نداری از همین مجموعه کوچک کامنتها بشمار بعد نظر بده
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
عنوان رفراندوم باید این باشه:
آیا با اختیاری شدن حجاب موافقید؟
حکومت مقتدر ایران تونست آمریکا رو سر جای خودش بنشونه. پس عین آب خوردن میتونه بدحجاب هارو سر جای خودشون بنشونه.
از رافت نظام سو استفاده نکنید
بدحجابی معضل اچتماعی بزرگی است که نتایج و آثار سوء آن، بیشتر از جامعه، گریبانگیر خود فرد بدحجاب میشود.
تجربه نشان داده است بدحجاب ها، دوران کهولت بسیار بدی دارند و دچار انواع بیماری های جسمی و روحی میشوند.
باور نمیکنید یه تعداد از آشناهاتونو در ذهنتون مرور کنید ببینید این ادعا درست هست یا نه
اونائی که زشتن به بدحجابی متوسل میشن تا زشتیشون تحت الشعاع قرار بگیره و به چشم نیاد
شما میگین نگاه نکن مردا هم میگن اینا اینکارو کردن که ما نگاه کنیم . اگه نگاه نکتیم پس کی نگاه کنه
که حرف مردا درسته پس واسه کی میریزی بیرون همه چی رو.؟!!!
بد حجاب با ریخت ناموزون آ دمها بی غیرت وعقده ای هستند تمام کسانی که به شرع و عرف مملکت خود توهین می کنند اراذل اوباش هستند.
لحن صحبت بعضی ها نشان از طرز فکرشان داره
همینقدر خوبه بازم دیگه بلاخره یه پوششی هست .هنوز کسی بدن شو لخت نمیکنه بازم جای شکرش باقی ست حالا مانتو باشه مهم نیست جلو باز یا بسته
مشکل اصلی تحریم دکمه‌س
اینها تا حالا ضرری به ما نزدند ولی دوزدهای اقتصادی از اینها بگین ضرر دارن
اگر دردم یکی بودی چه بودی
شما هم مثل همه ی کشورها حجاب را آزاد کنید . اونوقت می بینید که بتدریج این حجم ناهنجاری چطور کاهش پیدا می کنه و به روند طبیعی هر جامعه ای بر میگرده
زنا دیگه شورشو دراوردن خیلی بیحیا شدن
مرداهم سیرمونی ندارن و هر روز بی غیرت تر میشن ربطی به انقلابم نداره
دنیا اصلاح نمیشه تا امام زمان نیاد همینه
اونایی که میفهمن عذاب میکشن اونایی هم که نمیفهمن یه توجیهی برای نفهمیشون میارن
حالا میاید یه مشت خزعبل زیر نظر من میذارید که خودتونو خالی کنید ولی خودتون تو دلتون واقعیتو خوب میدونید
اصلا باید قانونی بزارن که خانوما از خونه بیرون نیان بابا ما تو ایران با دیدن حیونا هم تحریک میشیم تنها راهش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
کاملا موافقم باهات
کسی که این مقاله رو نوشته خودش مشکل داره. ما که اگه آدم بد حجاب یا بی حجاب ببینیم اصلا تحریک نمیشیم. خودتو اصلاح کن
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
تو شاید مشکل جنسی داری ولی اون نوجون 14-15 ساله که تو اوج بلوغ هست هم تحریک و منحرف نمیشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
تو یوسف نیستی ؟
مرگ بر امریکا
عده ای فکر میکنن دین شده دکان و حجاب هم شده دکور این دکان و با رفتارهای ضد دینی می خواهند این دکان را تعطیل کنند.
یه کم روی حجاب دیدگان عکاس های مرد کار کنید. واقعا شرعا مجازند به بدن خانمها نگاه کنند؟!! اگر نگاه نمی کنند از کجا متوجه می شوند که شلوارشان بلند است و یا کوتاه...
خودش اشکال شرعی ندارد.
دست از سر خانمها بردارید.
البته نحوه پوشش ديگران به من ربطي نداره و از نظر من حجاب بايد اختياري باشه. ولي اين معضل شلوار كوتاه براي ما هم مشكل زا هست، خانم من به سختي شلوار جين 95 سانت پيدا مي كنه واقعا تو شهرستان نيست.
مانتو جلو بسته ديگر در فروشگاه ها كم شده است ، شلوار تمام قد ديگر توليد نمي شود و .... سئوال چرا اصناف توليد كننده توسط وزارت ارشاد با آن همه بودجه و دبدبه و كبكبه كمترل نمي شود و كار از كار مي گذرد نكته دوم عدم تعهد و پايببندي خانواده ها به اصول و چاچوب و دين گريزي اكثريت جامعه به هر بهانه اي كه شده كه بشترين بهانه براي دين گريزي جامعه عملكرد بسيار بد آقايان (حكومتي) و عدم صداقت آنها در گفتار و كردار ، فساد و دنيا طلبي خود و خانواده اشان بوده است حال چه كار بايدكرد ؟؟؟چرا پدرو مادر دختران جوان جامعه ديگر كنترلي بر رفتار فرزندانشان ندارند؟؟؟ بودجه هاي كلان وزارت ارشاد كجا صرف مي شود؟؟؟ كدام فرهنگ اسلامي را تا به حال در جامعه توانسته اند نهادينه كنند؟؟
درپاسخ به اون دوستی که نوشته دردین اجباری نیست ولی وقتی دین رو پذیرفتی باید تابع دین باشی دراین حرف شما شک وشبهه بسیاری وجوددارد دوست عزیز کدام یک ازماها این دین رو خودمون پذیرفتیم این دین اجباری ازپدربه فرزند رسیده وماهم مجبوری وارد دین شدیم ولاه هیچ جای کره زمین دین اسلام ارثی نیست یعنی هیچ دینی دردنیاوجودندارد که ارث پدر واجباری باشد خودتان قبول کنید اونایی هم که هنوز دم ازدین میزنن دودسته هستن یا انسانهای بیسوادوپاک قدیمی هستند که دم مرگشونه وتمام عمر اینارو توگوششون خوندن یا اونایی هستن که سواددارن وبرای خوشامد دولت وپیشبرد اهداف کثیفشون در دم دستگاه دولت تظاهر به دینداری بیش از حد میکنن مثال بعضی افرادی که اکثرا میشناسن باوجودجای مهردرجبین اختلاس چندین میلیاردی انجام دادن والان درفلان کافه مشغول نوشیدن بابدحجابهای غربی کافرنامسلمون کثیف هستندیکی ازدوستان هم نوشته بودن موی زنان غرب حالی بحالیشون نمیکنه ولی تصاویر این عکسها حالی به حالیشون کرده یعنی خودتون قضاوت کنید این چه دین اجباریست که تمام چیزهاشهم اجبارشده ولاه دگه لااکراه فی الدین بود چی بود دوست عزیز نوشته بود بااین موضوع دین ارثی واجباری هیچ تناسبی نداره چطوری ادم فرق اجبار واجبار نداشتن رو ازچنین مسئله شبه داری رو بفهمه خدایی خودتون قضاوت کنید بچه توشکم مادر اختیار تعیین دینش رو داره ؟ایا تاسنی که ازنظر حداقل عقلی کامل میشیم میتونیم حتی صلاح خودمون رو تشخیص بدیم چه برسه به انتخاب چیز مهمیمثل دین و اینکه کجای دنیا رو سراغ دارین مثل ایران دین واحکام دین وبقیه چیزها اینچنین اجباری وارث پدربه فرزندباشه کاسه داغترازاش شده ایران...
من یه ادم با حجابم . ولی واقعا برای تهیه لباسم دردسر دارم . میرم مانتو بخرم دکمه نداره . استین نداره . یقه نداره . میرم شلوار بخرم پاچه اش تنگه . فاقش کوتاه است . با این ریخت پوششتون کار ندارم ولی همین مدل پوششتون باعث میشه تولید کننده ی لباس فقط به تیپ شما ها نگاه کنه و کلا مدل پوشش شما ها لباس بدوزه . اقلا یک کم جمع و جور تر بپوشید که تولید کننده دو تا دکمه به اون مانتو بزنه که ما هم بتونیم راحت لباس بخریم ... باور کنید جدای از دین و اسلام و دولت و فلان و بهمان در درجه اول به من هموطن ظلم میکنید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
لباساتونو بر حسب سلیقه خودتون میتونید به خیاط زنانه سفارش بدین که براتون بدوزه من خودم هم همین کارو میکنم
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
پیشنهاد میکنم یه مدل مانتو انتخاب کنید و با . خرید پارچه ، مانتو رو بدین خیاطها بدوزن براتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
راه حل ساده است بده خیاط برایت بدوزد .کمکی هم به کسب و کارش کردهای
سید متنفر از شعار مرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
نه جدا !! اون منفی دهندگان که دلسوز جامعه اند نمی خواهند فکری به این مشکل هم وطنشون بکنند !؟ یا مهم نیست این چیزها......
واویلا ، واویلا ، واویلا

چقدر خطرناکه !!!!!
کشور از دست رفت ...
بابا همین ترکیه که رئیس جمهورش زنش همیشه محجبه س ، کسی به پوشش مردم گیر میده ؟
زشته زشته که تمام توان کشور برای به سر کردن یک تیکه پارچه ( اونم با زور و زندان و تهدید و جریمه و شلاق ) بر سر بانوان متمرکز باشه
انتخاب پوشش بدیهی ترین حق هر انسان هست
شاید اگه ولش کنن بهتر بشه لااقل هر کس اون‌جوری که هست نشون داده میشه ازدو رویی که بهتره
این بدحجابی ها نتیجه هر چه باشد نتیجه فقر نیست زیرا بد حجابی در محله های ثروتمند نشین شهر و سر نشینان خودروهای لاکچری و محلهای تفریح ثروتمندان بیش از هر منطقه دیگر است . از طرف دیگری پوشیدن این لباسها و هر روز مدی عوض کردن پول می خواهد . مطمئن باشد که بیشترین فسادهای اقتصادی و اختلاس و احتکار و .. هم در بین همین قشر بد حجاب و بی حجاب است که با پولهای باد اورده به مردم فخر فروشی می کنند.
حجاب آخرین باقیمانده اسلام در کشور ما شده است. بجز این دیگر چه داریم؟
این ناهنجاری اجتماعی یه جور دهن کجی . اگه مردم تو مسئولان صداقت ببینند و بدانند تو همه جای کشور اسلام حرف اول رامیزند هیچ گاه به اسلام پشت نمیکنند . اگه به دل این بی حجابها نگاه کنند بعضیاشون شاید دلشون پاکتر از اوانایی هست که دم ار اسلام نمیزنند . هربی حجابی غرب زده نیست .مشکل از بحث فرهنگی نیست . مشکل از اونجاس که همه جای کشور قانون اسلام باید نهادینه بشه . اجبارچاره کار نیست . اونهمه شهیدی که تو انقلاب ۵۷یا تو دفاع مقدس دادیم مگر همشون مومن و نمازخون بودند والله نبودند ولی دل پاکی داشتند و حلوی دشمن ایستادند. ما انقلاب کردیم برای زندگی اسلامی
با این وضعیت بیحجابیها خدا میدونه بنیان چند تا خونه رو متلاشی میکنن ،چند جوون رو به گناه انداختن ،
باباجون دست از سر مردم بردارید بزارید مردم خودشون انتخاب کنند نه به زور
الان که دیگه بی حجابی خیلی عادی شده
چه اشکالی داره وقتی مردم راضی اند
قول بهتون میدم همینجوری که از اول امسال استارت این بی حجابی خورده ، نهایت 2 سال دیگه کار به شلوارک میرسه تو خیابون
تمام مشکلات از قانون میاد
خانواده ها خودشان را به شیطان فروخته اند. بی حجابی فقر فرهنگی و لاابالی گری و بی دینی است . هیچ کس هرچند سایر مسایلش حل نشده باشد ولن و واز نیست . حجاب اول از همه یک مساله فردی است و امروز جامعه ما دقیقا نشان از بی دینی افراد و خانواده ها دارد . وقتی زشتی گناه ریخته شده و بی فرهنگ ها فکر می کنند بی حجابی یعنی فرهنگ و یعنی پیشرفت نیروی قهری هم کارساز نخواهد بود. مطالعه دینی را باید بالا برد باید فهمید که فرد بی حجاب و عامل آن یعنی خاناده و پدر و مادر و در اخرین وهله شاید دولت و جامعه در بارگاه خدا باید پاسخگو باشند . اندکی گناهان کبیره را مطالعه کنید تا بفهمید که در جهنم با بی حجاب چه رفتاری می شود .
هر دختر و زنی که اینجوری بدحجابه یک برادر پدر یا شوهر حتما دارد و البته این بستگان مذکر هم یک چیزی ندارند ...
شما جلوي اختلاس و بيكاري وفقر و اعتيادو طلاق رو بگيريد قول صد درصد ميدم مشكل حجاب هم خودبخود حل خواهدشد!
گرچه من با برخورد خشن و بگیر و ببند با بی حجابی موافق نیستم و از طرفی مثال برای تبادر و نزدیکی به ذهن است .الان در مثالی که می زنم دوستان نخواهند گفت که مقایسه زن به امور شخصی و ابتدایی مانند مسواک و حوله توهین به خانم هاست،ولی ببینید دوستان برخی چیزها شرمگاهی،حریم،اختصاصی وخفایی هستند. . چطور شما حاضر نیستید که کسی مسواکتان را به دهن بزند ویا با حوله شخصی تان دستهایش را خشک کند،اما برخی ها حاضرند اندامهای دختران و همسران نشان را که از آنها لذت می برند در دید عموم قرار دهند.آیا کدام از ماها تمایل داریم لباس زیرمان را دیگری بپوشد.این اصلا توهین به خام ها نیست.مردان مخصوص زنان محرم خود و زنان مخصوص مردان محرم خود هستند و اختصاصیند،نباید در معرض دید دیگران قرار بگیرند.این موضوع هم ربطی به امام جمعه یا مسئول حوزه علمیه یا مسئولان دولتی نداره. بله با مظاهر فساد در هر شکل و شمایل باید برخورد کرد.اما برخلاف اظهارنظر برخی دوستان پوشیدن این لباس ها به دلیل ارزانی نیست و اتفاقا این ها را بیشتر قشر مرفه و سلبریتی ها مد می کنند و دیگران چشم بسته تقلید می کنند.آیا اگر مثلا استاندار ما آدم بدی است،این عقلانی است که من سقف منزلم را تعمیر نکنم تا چکه کند و بریزد.اگر مسئولان کشور به فرض ناکارامدتد من باید ناموسم را به حراج بگذارم.قطعا خانم هایی که این لباس ها را می پوشند هم قبول دارند که اندامشان اختصاصی محارمشان است و دوست ندارند که غیر محارم آنها را بیند . به همین خانم ها اگر کسی کوچک ترین متلکی بگوید ناراحت می شوند و بلافاصله عکس العمل نشان می دهند. پس معلوم است که باید از این عفت خود محافظت کنند و گول انحراف های احتمالی را نخورند.
بهتره ما مردا ب بدحجابا نگاه نکنیم ، بالاخره اونا مشتریای خاص خودشون رو دارن و کسیو پیدا میکنن ک نگاهشون کنه و این غریزه ی مورد توجه واقع شدن رو ارضا کنن
هرچند نگاه نکردن سخته ولی یه مرد اگه مشکل داشته باشه حتی با نگاه کردن ب یه چادری هم ممکنه تحریک بشه پس اگه ایمانت رو میخای نگاه نکن
چرا باید همه چیز با زور باشه ؟ زوری که نمیشه بزارید لااقل مسلمانان واقعی در جامعه مشخص شوند بزارید توریست ها راحت بیان ایران صلح و صفا رو افزایش بدید این کارا چیه اخه تا حالا نتیجه نداده
منکه هر وقت دختران و زنان ایرانی را با لباس های مد روز میبینم خدا را شکر می کنم که چنین زنان شجاعی نصیب ایران کرده است
آقا یه مساله اگه به تحریک شدن باشه قیافه و تیپ مجریای تلویزیون خیلی تحریک کننده تره
همه چیزمان بهطرز عجیب و باورنکردنی به همه چیزمان میاد ،اینقدر بحث نکنید .
تا زمانیکه دولت نخواهد بطور کامل به بحث حجاب وارد شود بصور منطقی وضع همین طور است ؟یعنی اینکه ابتدا از صدا و سیما و سینما و بازیگران سینما رواج بی بند و باری شروع شد وغیره اگر دولت و مسئولین راست می گویند چرا ابتدا جلوی طراحان لباس و تولیدی پوشاک نمی گیرند و برخورد نمی کنند منافع خودشان در خطر است .
الان در این دوره زمانه هیچ کس با پول حلال به ماشین میلیاردی نمیرسه . اکثر این زنان هم از خانواده های پولدارند
چادر نه تنها از زمان اسلام بلکه در اصل حجاب دوران هخامنشیان بوده است. چادر کلمه ی عربی نیست چون عربها اصولا چ ندارن! در زمان روم باستان هم چادر لباس زنان پاکدامن بوده و زنان بدنام و روسپی ها مجبور بودتد لباسی شبیه لباس مردها به تن کنن. به چادر رومیان palla گفته میشد که تصویر مجسمه هاش تو اینترنت موجوده.
دولت اقتصاد رو به کما فرستاده و حالا به جان خانواده ایرانی افتاده. وقتی تمام مغازه ها ویترینشون مانتو جلو باز هست چند درصد از مردم حوصله دارن دنبال مانتو جلو بسته بگردن؟ مدل بعضی مانتوها طوریه که اصلا نمیشه براشون دکمه گذاشت. وانمود نکنید به مردم حق انتخاب دادید چون قشر جوان جز این مانتوها چیز دیگه تو مد نمی بینه. چقدر اجازه دادید از لباسهای زیبای اقوام ایرانی تو فشن ملی استفاده بشه؟ اصلا مگه ما فشن داریم؟
..اره خوب معلومه مردسالاریه زنها دوست دارن پوشیده باشن اقایون نمیخوان چون از برهنگی لذت میبرند
بیا بگویم برایت داستانی...که تا تاثیر چادر را بدانی
بقیه شو سرچ کنید ا
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی