بازدید 16265
منزوی رسما اعلام خطر کرد:

کسر امتیاز، محرومیت و حذف استقلال از آسیا

کد خبر: ۹۰۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 23 June 2019

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد بحران این روز‌های این باشگاه خطر حذف از آسیا، محرومیت از نقل و انتقالات و کسر امتیاز است.

به گزارش تابناک ورزشی، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات این روز‌های باشگاه استقلال گفت: مشکل حیاتی این روز‌های باشگاه استقلال پرداخت دیونی است که از گذشته باقی مانده و حالا باشگاه را وارد چالش جدی کرده است. در حال حاضر ۳ خطر استقلال را تهدید می‌کند. اول از همه خطر حذف از آسیا وجود دارد، دوم اینکه ممکن است از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شویم و سوم اینکه در شرایط کسر امتیاز قرار داریم. ما فقط ۱۶-۱۷ روز فرصت داریم که این مشکلات را حل کنیم. اینکه از استقلال امتیاز کسر شود واقعا خوب نیست. متاسفانه باشگاه بدهی‌هایی به افرادی مثل امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، حنیف عمران‌زاده و پژمان نوری دارد که همه این‌ها را باید در کمیته تعیین وضعیت مشخص کنیم.

منزوی تاکید کرد: اگر اشتباه نکنم فرصت زیادی نداریم که این مشکلات را حل کنیم، ولی درخواست ما این است که مطالباتی که از فیفا و‌ ای اف سی داریم را به هر شکل ممکن و با رایزنی به دست بیاوریم.

این عضو هیات مدیره استقلال درباره بدهی های کلان و هنگفت استقلال به چندین بازیکن و مربی خارجی حرفی نزده است و همچنین احتمال شکایت وینفرد شفر نیز به همه این موارد اضافه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
همچنین میگید خطر حذف از آسیا انگار هر سال قهرمان آسیا میشه!!!!
برید خودتونو فیلم کنید
همه پولا را دادن پرس پولی ها خوردن برای بقیه پولی نمونده بیخودی داد و بیداد نکن
سر چشمه ، شاید گرفتن به بیل / چو پر شد ، نشاید گرفتن به فیل
حتما بدهی هارو هم میخواهین از جیب ملت بدین ؟
تیم های دولتی هیچ فایده ای برا کشور ندارند.زودتر واگذارشون کنید مثل شرکت هایی که فروختید به آقایون
خدا نکنه این اتفاق بیافته . چون جهان از بازی چشم نواز بازیکنان حرفه ای استقلال محروم میشه!!!!!!!!!!
مطالبات از ای اف سی و فیفا؟؟
داداش شما باید مطالبات داشته باشین یا پرسپولیسه مفلوک که گیر مفت خورا شده؟؟
خالی می بندی پول ها را بابت گندکاری هایتان با شفر می خواهید بنام داخلی گرفته به شفر پرداخت کنید. مایه خجالتی است که هزینه های بی کفایتی مسئولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس را دولت و مردم پرداخت کنند.
چگونه ادعای مدیریت در باشگاه را دارید ولی هرکدامتان فقط مشکلات را با پرداخت پول به خاطرِ مشکلاتی که در مدیریتِ خودتان و قبلی هاتان ایجاد کردید آن هم با پول بیت المال میگوئید قابل حل است.پس مدیر نیستید بلکه خائن هستید شاید سهمی هم از پولها ببرید
باز میخوان باترسوند دست کنن تو جیب مردم
امروز که کلی بازیکن جدید خریدید...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر