بازدید 6767
۴

تجمع اعتراضی رانندگان مینی‌بوس مقابل شورای شهر

کد خبر: ۹۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 23 June 2019

رانندگان مینی‌بوس روبروی ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح امروز تعدادی از رانندگان مینی‌بوس مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

در این تجمع که رانندگان مینی‌بوس، خودروهای خود را در خیابان بهشت و روبروی ساختمان شورای شهر پارک کرده‌ بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به پرداخت عوارض اعتراض داشتند.

نماینده معترضان گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، مینی‌بوس‌ها نیز باید عوارض پرداخت کنند در حالی که ما پلاک عمومی هستیم و با وجود آنکه مالیات می‌دهیم چه دلیلی دارد که عوارض نیز پرداخت کنیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هر چى ميكشيم از شوراى شهر وشهردارى است كه مردم شهر را وسيله براى درآمد ميبيند و هيچ اقدامى در زمينه كاستن هزينه هاى اضافى در شهردارى نمى كننند فقط بفكر افزايش ًدرآمد از جيب مردم هستند
شورای شهر اصلاح طلبان ، ماموران قشر 4 درصدی (پواداران تهران) هستند که وظیفه خلوت کردن خیابان های تهران برای قشر مرفه تهران را دارند.
کسی که پول داشته باشد میتواند با خرید روزانه طرح هر جا که بخواهد برود.
ما انقلاب کردیم که حامی مستضعفین باشیم ولی این آقایان (اصلاح طلبان ) حامی ثروتمندان هستند.
پدر من مینی بوس داره ماهیانه 2 ملیون کار میکنه که ماهی 500 هزار تومان خرج خود ماشینه به غیر از خلافی و عوارض و ....بنده خدا خرج دانشگاه خواهرم را هم میدهد
اگر پول داشت و یا شغلی دولت بهش میداد عمر خودش را برای ماهی یک نیم توی این گرما توی مینی بوسی که سرصدای موتورش ناشنوایی میاره هدر نمیداد.
اقاي پورسيد اقايي با ان كارنامه ي درخشانش در راه اهن حالا بجان مردم تهران افتاده است اقايان بالاتر تا اوضاع بهم نريخته فكري براي بركناري ايشان بكنيد اگر هم خودتان همراهيد كه واويلا
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها