بازدید 3573

ماجراهای انتخابی تیم ملی قایقرانی و حذف دو ملی پوش

کد خبر: ۹۰۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 23 June 2019

فدراسیون قایقرانی در تاریخ ۱۱ خرداد اعلام کرد برای حضور در مسابقات جهانی آب‌های آرام و کسب سهمیه المپیک قرار است روز‌های ۲۵ و ۲۶ خردادماه انتخابی برگزار شود، اما در این بین اتفاقاتی افتاد که برخی از ورزشکاران که با برگزاری تست انتخابی مخالف بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این تست محمدنبی رضایی، عادل مجللی، شاهو ناصری، علی اجاقی و سلیم فخری در کانوی بزرگسالان به رقابت پرداختند، اما شاهو ناصری و علی اوجاقی تایم خوبی را به ثبت نرساندند تا جایی در دور جدید تمرینات تیم ملی هم نداشته باشند. قرار بود در نشست کمیته فنی الیاس اقلیمی درباره نتایج ضعیف و رکورد‌های ملی‌پوشان توضیحاتی را ارائه کند، اما در این جلسه به دلیل عدم توضیحات قانع‌کننده نشست را ترک کرد.

بعد از گذشت چند روز وقتی اعلام شد اقلیمی، ناصری و اوجاقی به تمرینات دعوت نشده‌اند، آن‌ها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند قراری بر تست نبوده چرا که ورزشکاران در تمرینات استقامتی به سر می‌برند در حالی که خبر خروجی سایت فدراسیون خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. کانوسواران در حالی به برگزاری این تست انتقاد کرده‌اند که رکورد‌های کایاک‌سواران قابل قبول بوده است.

نکته دیگر اینکه شنیده شده در زمانی که تمرینات ملی‌پوشان در اردبیل برگزار می‌شده ۲ ورزشکار ایران بار‌ها غیبت داشته‌اند و به طور مرتب در تمرینات حاضر نبوده‌اند. نکته دیگر اینکه ورزشکاران تمرینات استقامتی را بهانه نتایج غیر قابل قبول در تست انتخابی اعلام کرده‌اند، اما به گفته مسئولان فدراسیون اگر تمرینات آن‌ها در شرایط استقامتی بوده چرا در مسافت هزارمتر نتوانسته‌اند کار کنند و چرا مجللی و نبی رضایی نتایج بهتری داشته‌اند؟ به گفته مسئولان فدراسیون قایقرانی عدم حضور مرتب در تمرینات و غیبت در اردو‌ها می‌تواند دلیل اصلی برای عدم نتیجه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار