بازدید 4575
مدیر آموزش کانون کارگزاران در گفت و گو با بورس تابناک مطرح کرد

دوره روش‌های تامین مالی در بازار سرمایه برگزار می‌شود

مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: در راستای افزایش فهم مالی فعالان بازار سرمایه دوره روش های تامین مالی در بازار سرمایه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 22 June 2019

مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: در راستای افزایش فهم مالی فعالان بازار سرمایه دوره روش های تامین مالی در بازار سرمایه برگزار می شود.

احسان عامری در گفت و گو با بورس تابناک با اعلام این خبر افزود:هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی شرکت کنندگان با روش های تامین مالی در بازار سرمایه و شرایط و مقررات آن است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت 12ساعت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره با مفاهیمی همچون آشنایی با ساختار بازار سرمایه، آشنایی با روش های ثبت و انتشار اوراق بهادار سرمایه ای، آشنایی با اوراق بهادار بدهی(صکوک) قابل انتشار در ایران و سایر روشهای تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار آشنا خواهند شد.

عامری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی و مدیران مالی ناشران بورسی و فرابورسی مخاطبین این دوره هستند.

عامری با بیان اینکه روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای تامین مالی به منظور تامین تجهیزات، سرمایه در گردش و ... برای پروژه‌های صنعتی، معدنی، ساختمانی در بازار سرمایه وجود دارد، ادامه داد: ابزارهای مبتنی بر بدهی (اوراق بهادار اسلامی یا همان صکوک، اوراق مشارکت، گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری، اوراق رهنی و ...) و ابزارهای مبتنی بر سرمایه (افزایش سرمایه، شرکت‌های سهامی عام، صندوق‌های زمین و ساختمان برای تأمین مالی بخش مسکن و صندوق‌های پروژه محور) از این جمله هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار