بازدید 9376

آغاز افت فشار آب در تهران

کد خبر: ۹۰۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 22 June 2019
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر اینکه برای صرفه‌جویی مصرف آب در شهر تهران افت فشار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: بیشترین مصرف آب مربوط به کولر‌های آبی است و مردم نسبت به استانداردسازی آن‌ها اقدام کنند.

محمدرضا احمدنسب در گفتگو با فارس، با اشاره به اینکه روند مصرف آب در شهر تهران صعودی است و مردم در مصرف آب دقت کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا با همراهی مردم آب موجود در سد‌ها را به گونه‌ای مصرف کنیم که اوج گرما را پشت‌سر بگذاریم تا دچار مشکل نشویم.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند، اظهار داشت: این گونه نباید تصور شود که، چون بارش‌های خوبی داشتیم صرفه‌جویی آب فراموش شود.

احمدنسب با اشاره به اینکه در ۳۱ خرداد ماه پارسال مصرف و تولید آب ۳۸ مترمکعب بر ثانیه بود و در ۳۱ خرداد ماه امسال به ۴۰،۲ مترمکعب رسیده است، افزود: این رشد ۲ مترمکعبی نشان می‌دهد که مصرف آب در شهر تهران نسبت به پارسال روند صعودی داشته است.

*آغاز افت فشار آب در تهران

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: بیشترین مصرف آب در روز‌های جاری مربوط به کولر‌های آبی است بنابراین مردم نسبت به استانداردسازی کولر‌های آبی خود دقت‌نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت مصرف آب اقدام به افت فشار آب در برخی مناطق کرده‌ایم، اظهار داشت: برای صرفه‌جویی در مصرف آب اقدامات خود را برای افت فشار در برخی مناطق شهر تهران آغاز کرده‌ایم.

*برای صرفه‌جویی در مصرف آب در این روز‌ها بهترین اقدام تنظیم کولر‌های آبی است

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص اینکه چه روش‌هایی برای مدیریت مصرف آب در این روز‌های گرم تابستان پیشنهاد می‌کنید، گفت: برای صرفه‌جویی در مصرف آب در این روز‌ها بهترین اقدام تنظیم کولر‌های آبی است چرا که کولر‌های آبی در این روز‌ها بیشترین مصرف آب را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: استانداردسازی کولر‌های آبی و تنظیم آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در کاهش مصرف آب داشته باشد.

احمدنسب ادامه داد: شرکت‌های آبفا نیز علاوه بر تنظیم فشار آب به اصلاح و بازسازی شبکه آب اقدام کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا حد ممکن مصرف آب و نشتی آب را کاهش دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی