بازدید 6571
سوژه

دقیقا چه کسی نیمکت پرسپولیس را به مهدوی کیا پیشنهاد کرد؟

از اساس چرا باید یک مربی رده های پایه که هیچ سابقه سرمربیگری و تجربه عملی در این سطح ندارد را به عنوان سرمربی باشگاه موفقی مثل پرسپولیس که با برانکو در اوج قرار گرفته، گزینه کرد. کاش مهدوی کیا به صراحت می گفت که هنوز در این سطح نیست
کد خبر: ۹۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 20 June 2019

خبر  رسیده که بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد این باشگاه برای جانشینی برانکو پاسخ منفی داده است!

به گزارش تابناک ورزشی، با جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس گزینه‌هایی برای هدایت سرخ‌پوشان در فصل آینده مطرح شد که گفته می شود نام مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم در این میان دیده شد اما هیچ مذاکره ای با هیچکدام از گزینه ها ت امروز انجام نشده است و یحیی گل محمدی گزینه نخست هدایت سرخ هاست.

با ابن حال مشخص نیست چه کسی این پیشنهاد را به مهدوی‌کیا داده که او بخواهد پاسخ منفی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کند؟ از اساس چرا باید یک مربی رده های پایه که هیچ سابقه سرمربیگری و تجربه عملی در این سطح ندارد را به عنوان سرمربی باشگاه موفقی مثل پرسپولیس که با برانکو در اوج قرار گرفته، گزینه کرد. گفته می شود مهدوی کیا همان جواب همیشگی را داده و اعلام کرده که الان شرایط مناسبی برای کار در پرسپولیس نیست و به دلیل قراردادی هم که با هامبورگ دارد باید در آلمان بماند.

خیلی بهتر بود که مهدوی کیا کار در آلمان را دلیل نیامدن اعلا نکند و به صراحت بگوید که هنوز در این سطح نیست و باید پلیه های مربیگری حرفه ای طی کند.

دقیقا چه کسی نیمکت پرسپولیس را به مهدوی کیا پیشنهاد کرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار