بازدید 8720
۴

کشف فساد ۱۴۸ میلیارد تومانی در اردبیل

کد خبر: ۹۰۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 19 June 2019
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از کشف پرونده فساد اقتصادی تامین مواد اولیه بطری آب معدنی به رقم ۱۴۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال ۹۷ در برهه‌ای شاهد افزایش قیمت آب معدنی بودیم که بررسی‌ها نشان می‌داد به دلیل افزایش قیمت بطری و دهانه آن مواد اولیه از بازار سیاه تهیه می‌شده است، اظهار داشت: با بررسی جدی پرونده، فسادی در این خصوص کشف شد.

وی افزود: نشان می‌داد بارنامه‌ها به نام استان اردبیل صادر شده، اما مقصد مشخص نیست؛ با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان تخلف در این خصوص محرز شده است.

عتباتی به جمع ریالی پرونده‌های مفاسد اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های زمین‌خواری، اختلاس، رباخواری، فرار مالیاتی و ... بوده است و رقم فساد در این پرونده به مراتب بالا است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه این شخص متخلف متولد ۱۳۶۰ بوده و در فاصله ۸ ماهه سال ۹۷، تخلف کرده که اخلال در نظام اقتصادی کشور است، افزود: پرونده در اختیار بازپرس است و نفر اول دستگیر شده و پرونده در دست بررسی است و جزئیات در آینده اعلام می‌شود.

عتباتی به مشکلاتی در تامین لبنیات و حتی سرم اشاره کرد و افزود: در حوزه پتروشیمی تخلفاتی کشف شده بود که در استان نیز این وضعیت بررسی شد و به دلیل اینکه مواد اولیه کمیاب شده بود قیمت محصولات افزایش داشت.

وی گفت: در بحث مبارزه با فعالیت‌های نامشروع اقتصادی مماشاتی با کسی نداریم و تسهیلات ارزی را سال گذشته بررسی کردیم که بخش عمده در جای خود هزینه شده بود، اما به نام تسهیلات ایزوگام زمین خریداری شده بود که برخورد کردیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
آخه 148 میلیارد هم شد فساد؟! احتمالا یکی از اختلاسگران عزیز به جای پول خرد برداشته، میذاره سر جاش!!!
لطفا یه سازمانی تاسیس کنید که راه های اختلاس رو شناسایی و مسدود کنه تا هر دزدی نتونه اینجوری کشور رو غارت کنه.
الله به برکت الله؟/قابل توجه عقلا ومسئولین؟/.....ملت صرفه جویی کنند یا به عبارتی نخرند یابعبارتی نخورند یا به عبارتی شعب ابی طالب بببببببببببببب؟....
مبارک است رکورد میزنیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر