بازدید 1877

تاسیسات اقتصادی در عربستان را هدف قرار می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن از هدف قرار دادن تاسیسات اقتصادی در عربستان خبر داد و گزارشهای سازمان های بین المللی را مطابق خواست ریاض دانست.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 18 June 2019

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن از هدف قرار دادن تاسیسات اقتصادی در عربستان خبر داد و گزارشهای سازمان های بین المللی را مطابق خواست ریاض دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی العماد عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که یمنی‌ها در عملیات خود در داخل اراضی سعودی، غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهند.

وی افزود: هیچ تصویری از اینکه حتی یک غیرنظامی در داخل فرودگاه ابها در عربستان زخمی شده باشد، وجود ندارد در حالی که روزانه دهها زن و کودک و سالخورده از سوی ائتلاف تحت سرکردگی عربستان در یمن هدف قرار می‌گیرند.

العماد تاکید کرد: سازمان‌های بین المللی به گزارش‌های تهیه شده از سوی سعودی‌ها که واقعیت ندارد، تکیه می‌کنند. فرودگاه‌های یمن به غیر از فرودگاه‌هایی که تحت اشغال قرار دارند، تعطیل هستند. ما صدایی از سازمانهای بین المللی یا سازمان ملل با وجود بمباران فرودگاه‌های یمن نشنیده ایم. سازمان‌های بین المللی برخورد دوگانه و فریبکارانه دارند.

این عضو انصارالله یمن در ادامه از هدف قرار گرفتن تأسیسات اقتصادی و حیاتی و تاسیساتی که هم رده تأسیسات اقتصادی در یمن هستند، خبر داد و گفت: اهداف راهبردی وجود دارد که ما در راستای آن حرکت می‌کنیم و آنچه سازمان‌های بین المللی به دنبال تحمیل آن هستند، نخواهیم پذیرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل