بازدید 7657
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت انواع سکه ۲۸ خرداد ۹۸/ ثبات قیمت‌ها در بازار تهران/ بهای جهانی طلا افزایش یافت

بازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته به رغم رشد قیمت جهانی طلا، شاهد کمترین نوسان نسبت به روز قبل بود. هرچند حباب سکه همچنان در سطح ۴۵۰ هزار تومان قرار دارد و بازار در کمترین میزان داد و ستد چند ماهه اخیر قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 18 June 2019
قیمت انواع سکه ۲۸ خرداد ۹۸/ ثبات قیمت‌ها در بازار تهران/ بهای جهانی طلا افزایش یافتبازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته به رغم رشد قیمت جهانی طلا، شاهد کمترین نوسان نسبت به روز قبل بود. هرچند حباب سکه همچنان در سطح ۴۵۰ هزار تومان قرار دارد و بازار در کمترین میزان داد و ستد چند ماهه اخیر قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیست و هشتم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، سکه امامی به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شده است.

قیمت انواع سکه ۲۸ خرداد ۹۸/ ثبات قیمت‌ها در بازار تهران/ بهای جهانی طلا افزایش یافت

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در چهارمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ جهانی طلا با افزایش حدود ۵ دلاری به رقم ۱۳۴۸ دلار رسیده است، افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم، ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در چهارمین روز هفته، به رقم ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی در لحظه تظنیم این گزارش، یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.
 
به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است. به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز، ۴۵۰ هزار تومان بود.

در خصوص آخرین نرخ‌های بازار ارز نیز محمد کشتی آرای به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: بازار طلا و سکه همراه تحت تاثیر دو مولفه نرخ جهانی طلا و نرخ ارز در بازار داخلی می‌باشد. بر این اساس، امروز نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد، ۱۳۶۰۰ تومان، یورو ۱۵۰۰۰ تومان، لیر ترکیه ۲۳۵۰ تومان و هر درهم امارات نیز ۳۷۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، با عدم افزایش همراه بوده است و در نتیجه بازار طلا و سکه نیز دستخوش تغییرات محسوسی نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل