بازدید 4849

وکیل قطبی: پرسپولیس افشین قطبی را نمی‌خواهد

کد خبر: ۹۰۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 18 June 2019

مدیربرنامه افشین قطبی، گفت: افشین قطبی اصلا در ایران نیست و هیچ ادعایی در مورد سرمربیگری پرسپولیس ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی حاج باقر در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد شایعاتی که در راستای مذاکره پرسپولیس با افشین قطبی مطرح می‌شود، گفت: ابتدا باید به موضوعی اشاره کنم. متاسفم که این مسائل در مورد مربیگری پرسپولیس مطرح شده است. در مقطعی برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد و توانست بعد از آخرین قهرمانی پرسپولیس که همراه افشین قطبی به دست آمده بود، با توانایی‌اش و درایت هواداران و پشتکار بازیکنان به یک امر دست‌نیافتنی برسد و سه قهرمانی پیاپی را کسب کند. هیچ کس نمی‌تواند منکر این عملکرد خوب شود، اما این مسئله هم وجود دارد که چرا او به این شکل رفت و آیا شخصیت و شان برانکو این نوع رفتن بود؟

وی در مورد این‌که شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکردند، اظهار داشت: مسائلی بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی در رابطه با مذاکرات برانکو مطرح می‌شد و گفته می‌شد در عید فطر موضوع او نهایی شده است. مدیریت پرسپولیس هم در این راستا کوتاهی کرد، باید پول را سریع‌تر تهیه می‌کردند؛ چراکه بر اساس بندی از قرارداد این مربی در صورت عدم تهیه پول در زمان مناسب او می‌توانست جدا شود. برانکو می‌توانست با شرایط بهتر پرسپولیس را ترک کند. پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی با سلطانعلی پروین، اسپانکو، مصطفی دنیزلی، آلن راجرز و… کسب کرد که همه آن‌ها از این تیم رفتند، اما نام پرسپولیس باقی ماند.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی در رابطه با این‌که آیا مذاکراتی بین پرسپولیس و قطبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه شایعات زیادی در این رابطه مطرح می‌شود. قطبی در ایران حضور ندارد و هیچ ادعایی هم در مورد پرسپولیس هم ندارد. هیچ پیغام و تماسی هم از سوی مسئولان پرسپولیس با ما گرفته نشده است. هر کسی که در این مقطع می‌خواهد مربی پرسپولیس شود باید عاشق این تیم باشد و شهامت و جرات این کار را داشته باشد.

حاج‌باقر در ادامه تأکید کرد : متاسفم که چند روز قبل خبری مطرح شد مبنی بر این‌که قطبی، حاج‌باقر و محسن خلیلی با یکدیگر جلسه داشتند. قطبی آن زمان اصلا در ایران نبود، متأسفانه یک نفر چیزی می‌گوید و از آن سوژه‌های هندی می‌سازند. نه قطبی به دنبال پرسپولیس است و نه پرسپولیس به دنبال قطبی است. امیدوارم پرسپولیس با آرامش بررسی‌های لازم را انجام دهد و درنهایت یا قطبی یا گل‌محمدی و یا مربیان خوب خارجی را برای این تیم انتخاب کنند. مربی‌ای مثل گوادیولا با ۱۴ قهرمانی از بارسلونا رفت، اما بارسلون به قدرت‌نمایی خود ادامه داد.

وی در مورد این‌که او و خلیلی جلسه‌ای نداشتند، گفت: خلیلی از دوستان ما است، اما ۸ سال است که او را ندیده‌ام و قطبی هم حدود ۱۱ سال است که با او دیدار نداشته، این مسائل شایعه است و ما هیچ جلسه‌ای نداشتیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر