بازدید 2218

اتحادیه اروپا بدنبال اطلاعات بیشتر در مورد حادثه نفتکش‌ها است

اتحادیه اروپا هنوز در مورد حادثه حمله به نفتکش ها در دریای عمان به جمع بندی نرسیده و هنوز بدنبال اطلاعات بیشتر در این رابطه است.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 17 June 2019

اتحادیه اروپا هنوز در مورد حادثه حمله به نفتکش ها در دریای عمان به جمع بندی نرسیده و هنوز بدنبال اطلاعات بیشتر در این رابطه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسوشیتدپرس با اشاره به نشست وزیران خارجه و دفاع کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌نویسد که این اتحادیه هنوز در مورد حادثه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان که روز پنجشنبه اتفاق افتاد به جمع بندی نرسیده و بدنبال اطلاعات بیشتر در این رابطه است.

آسوشیتدپرس در ادامه به صحبت‌های «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان اشاره کرده و می‌نویسد: وزیر خارجه آلمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرده که برلین در حال مقایسه اطلاعات خود در خصوص حادثه روز پنجشنبه دریای عمان با اطلاعات آمریکا و انگلیس در این رابطه است.

وزیر خارجه آلمان با اعلام این مطلب گفت: باید خیلی مراقب بود ما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

ماس در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه آیا این حادثه شرایط برجام را پیچیده‌تر می‌کند؟ گفت: مطمئناً این ماجرا شرایط را مشکل تر می‌کند.

پیش از آن نیز «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ضمن تشریح برنامه دیدار امروز وزیران دفاع و خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در پاسخ به پرسشی در مورد تحولات اخیر خلیج فارس عنوان داشت: همانگونه که در روزهای گذشته اعلام کرده‌ایم خواستار خویشتن داری حداکثری در منطقه هستیم. همانطور که دبیر کل سازمان ملل «آنتونیو گوترش» نیز اعلام کرده منطقه تحمل یک بحران جدید را ندارد. ما در نشست امروز درباره تحولات اخیر خلیج فارس رایزنی می‌کنیم و بار دیگر خواسته خود را مطرح می‌کنم که ما خواستار خویشتن داری حداکثری و خردورزی در منطقه هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر