بازدید 7714
۷

انگلیس ۱۰۰ نیرو به تنگه هرمز اعزام می‌کند

کد خبر: ۹۰۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 16 June 2019
روزنامه تایمز گزارش داد، انگلیس برای حفاظت از کشتی‌ها و سایر منافعش در منطقه ۱۰۰ نیروی دریایی سلطنتی به تنگه هرمز اعزام می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز گزارش داد، همزمان با افزایش فشار‌ها پس از حمله به تانکر‌های نفت ژاپن و نروژ، انگلیس هم با آمریکا و عربستان و دیگران همراه شده است تا ایران را مقصر این حملات قلمداد کند؛ اتهامی واهی که ایران به شدت تکذیب می‌کند.

گشت‌زنی نیرو‌های ویژه انگلیسی از پایگاه جدید آن‌ها در بحرین هماهنگ می‌شود.

با این حال جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس شنبه در پیامی تاکید کرد لندن باید برای کاهش تنش‌ها در خلیج‌فارس گام بردارد نه اینکه یک درگیری نظامی را تحریک کند. او افزود: لفاظی دولت بدون مدارک معتبر درباره حملات به این تانکرها، تنها موجب تشدید تهدید جنگ می‌شود.

جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس هم از این پیام کوربین انتقاد کرد و نوشت: چرا رهبر حزب کارگر هیچ وقت در حمایت از متحدان بریتانیا، اطلاعات بریتانیا یا منافع بریتانیا حرفی نمی‌زند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت۱۱:۳۰
یورو ۱۵۴۵۰
دلار ۱۳۷۰۰
سکه ۴۸۰۰۰۰۰
باید مواظب باشیم دارن نیرو میارن به بهانه های مختلف تو منطقه
انقدر که از خبر امدن سربازان انگلیسی نگران شدم از امدن ناو امریکایی نگران نشدم . نگران از انچه این روباه پیر در استین دارد..........
جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس هم از این پیام کوربین انتقاد کرد و نوشت: چرا رهبر حزب کارگر هیچ وقت در حمایت از متحدان بریتانیا، اطلاعات بریتانیا یا منافع بریتانیا حرفی نمی‌زند؟

دلیلش روشنه. چون فقط یه مرد بنام جرمی کوبین توی انگلیس پیدا میشه که حرف حق میزنه. بقیه تون نامرد و غلام دست بحلقه به گوش آمریکا هستید
بعضى از هموطنان عزيز قدرت دشمن را دستكم گرفته و خيلى احساسى و بدور از منطق عمل ميكنن. سلاح استراتژيك و بازدارنده ما موشكهای دقیق و پر قدرتمان هستن. ولى يادمان باشد كه 60 سال پيش دشمنان ما با موشكهايى به مراتب پيشرفته تر از موشكهاى امروزى ما فضانورد بر روى ماه پياده كرده اند. موشكهاى امروزى ما را آنها تقريبا 70 سال قبل داشتن.
ظاهرا دولت انگلستان دستگیری دریانوردان خود توسط رزمندگان ایران را فراموش کرده است!
لطفا یکی به این دزدان دریایی یادآوری نماید.
یاد دلیران تنگستان به خیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار