بازدید 12065
۳

جدیدترین جزئیات از پایتخت ۶

کد خبر: ۹۰۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 14 June 2019

تهیه‌کننده پایتخت ۶ گفت تصویربرداری سریال از نیمه دوم سال و از «شیرگاه» شروع می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «پایتخت ۶» قرار شد برای نوروز ۹۹ شبکه یک سیما تولید شود. کاری که با درگذشت خشایار الوند به نسخه اپیزود سینمایی شب عید نوروز ۹۸ نرسید. حالا در غیاب این نویسنده طراحی قصه‌ها را محسن تنابنده جلو می‌برد. البته به قول الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی قبلاً هم تنابنده کار طراحی را انجام می‌داد و الان هم قصه‌ها را کنار هم قرار می‌دهد تا به مرحله دیالوگ‌نویسی و نگارش فیلمنامه برسد.

وی گفت: قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید می‌توانیم به طور قطع، زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

غفوری با تکذیب شایعه عدم حضور احمد مهرانفر در «پایتخت ۶» تصریح کرد: خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند، چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهران احمدی هم نقشی دوباره در «پایتخت» خواهد داشت، تأکید کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت ۶» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص محور داستانی و مکان ساخت این پروژه، افزود: ان‌شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز بشود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت ۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
با این سریالای آبکی و درپیتی اونقدر پول درمیارن که میرن کانادا و برای یه زایمان 500 ملیون پول میدن ،طوفان حجابشون رو با خودش میبره و به ریش مردم ایران میخندن و اون دختر باید بابت چند تار مو جواب پس بده .و مدیران صدا و سیما همش از نبود بودجه نالان هستن اگه بودجه نیست این کارکن شما چطور برای یه زایمان 500 ملیون پول میده .اگه شما مدافع حجاب هستین چطور این کارکن شما با اون وضع در کانادا میگرده .اگر شما ضد امپریالیزم هستید چطور کارکن شما برای زایمان میره یه کشور امپریالیستی غربی ؟ دست وردارید بابا از شعار در بیاید مردم دارن میبینن
دیگه شورش رو در اوردن بابا هر چی یه بار دو بار سه بار جذابیت داره. قاب بندی های تکراری ، تیپ های تکراری ، کاراکترها و موقعیت های به نسبت تکراری. دیالوگ ها اگر چه فصل اول زیبا بودن ولی با تکراری شدن دلخراش شدن. چهره های تکراری و همه و همه ادم رو مجاب میکنه یا دیگه نسازن یا اگه ساختن دیگه نبینیم
محسن تنابنده نه در قامت هنرپیشه نقش های قابل قبولی دارد و نه در کسوت نویسنده !!! در حقیقت سریال پایتخت جز بی محتوا ترین و سخیف ترین سریال های 10 سال اخیر صداو سیما است که به بهانه پر مخاطب بودن به خورد مردم می دهند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر