بازدید 3567

دومینوی جنگ تجاری آمریکا به فرانسه رسید

رئیس‌جمهور آمریکا فرانسه را متهم کرده که بر واردات برخی کالاهای آمریکایی موانع وارداتی ایجاد کرده است. وی فرانسه را تهدید کرد در صورت ادامه این روند بر واردات نوشیدنی از فرانسه تعرفه بیشتری اعمال می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 12 June 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، مجددا فرانسه را بر ایجاد موانع واردات بر ورود کالاهای آمریکایی بر این کشور متهم کرد.

ترامپ قول داده بازار اروپا را برای ورود برخی کالاهای آمریکایی از جمله نوشیدنی‌ بازتر می‌کند.

وی در مصاحبه با شبکه CNBC افزود: فرانسه برای واردات نوشیدنی از آمریکا تعرفه بالایی دارد اما ما بر واردات از فرانسه تعرفه کمی اعمال می‌کنیم.

ترامپ گفت: تولید کنندگان کالیفرنیایی در این باره به من شکایت کردند. آنها به من گفته‌اند که ما برای صادرات به فرانسه باید پول زیادی بپردازیم و شما با هزینه بسیار کمی اجازه واردات از فرانسه را داده‌اید و این عادلانه نیست.

وی ادامه داد: می‌دانید چیست؟ این عادلانه نیست و ما در این‌باره کاری خواهیم کرد. سال گذشته هم ترامپ طی توئیتی به فرانسه حمله کرد و گفت که این کشور بر واردات نوشیدنی از آمریکا موانع جدی اعمال کرده است.

ترامپ در حالی این اتهامات را در مورد فرانسه مطرح کرده که این کشور جزو اتحادیه اروپاست و نمی‌تواند منحصرا سیاست تجاری در پیش گرفته و یا تعرفه اعمال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار