بازدید 4527

نساجی قائمشهر بار دیگر به فروش می رسد؟

به نظر می‌رسد در صورت رفتن حدادیان، صنیعی‌فر هم تمایلی به اداره کردن باشگاه به تنهایی ندارد و در این صورت احتمال دارد کل باشگاه نساجی بار دیگر فروخته شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 12 June 2019

مالکان خصوصی باشگاه نساجی نه تنها هنوز وضعیت سرمربی آینده تیم شان را پس از اخراج جلالی و دستیاران مشخص نکرده‌اند بلکه هنوز حضور تیم آن‌ها در فصل آینده لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این روز‌ها باشگاه نساجی مثل اغلب سالهای گذشته وضعیت خوبی ندارد. در حالی که بیشتر تیم‌های لیگ برتر مربیان خود را انتخاب کرده‌اند و به دنبال جذب بازیکنان زبده هستند، مالکان باشگاه نساجی هنوز نتوانسته‌اند وضعیت نیمکت باشگاه خود را مشخص کنند. از طرفی ۱۳ بازیکن نساجی قراردادشان با این باشگاه تمام شده و چند بازیکن دیگر هم می‌توانند با پرداخت مبلغی قراردادشان را فسخ کنند.

در هفته گذشته مالکان باشگاه یعنی فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان با استاندار مازندران جلسه ای برگزار کردند. شنیده می‌شود در این جلسات حدادیان صراحتاً اعلام کرده است که در فصل آینده به دنبال تیم‌داری نیست و می‌خواهد سهم خودش را بفروشد و دیگر تمایلی به حضور در نساجی ندارد و هزینه‌ای برای این باشگاه نخواهد کرد.

گویا برای اینکه هواداران نساجی بیشتر از این نگران وضعیت تیم خود نشوند، با این خواسته حدادیان فعلاً موافقت نشده است. البته مالکان به دنبال کسی می‌گردند تا سهم حدادیان را بخرد تا بتوانند وضعیت تیم را مشخص کنند. چرا که به نظر می‌رسد در صورت رفتن حدادیان، صنیعی‌فر هم تمایلی به اداره کردن باشگاه به تنهایی ندارد و در این صورت احتمال دارد کل باشگاه نساجی بار دیگر فروخته شود. وضعیت نامشخص سرمربی و بازیکنان این تیم پر هوادار و قدیمی، هواداران این تیم را که تازه به لیگ برتر رسیده اند، نگران کرده بود و حالا این وضعیت نامشخص به مالکان این تیم هم رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان