بازدید 3417

هاآرتص: جنگ تبلیغاتی حزب‌الله، اسرائیل را بیشتر از موشک‌ها تهدید می‌کند

روزنامه عبری‌زبان "هاآرتص" با انتشار مقاله‌ای نوشت که جنگ تبلیغاتی حزب‌الله بیشتر از موشک‌ها اسرائیل را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ 12 June 2019

روزنامه عبری‌زبان "هاآرتص" با انتشار مقاله‌ای نوشت که جنگ تبلیغاتی حزب‌الله بیشتر از موشک‌ها اسرائیل را تهدید می‌کند.

 به گزارش ایسنا، روزنامه اسرائیلی "هاآرتص"‌ مقاله دیوید داوود، تحلیلگر امور لبنان و مسائل مرتبط با حزب‌الله را منتشر کرد که در آن نوشته شده است: جنگ تبلیغاتی حزب‌الله اسرائیل را بیشتر از موشک‌ها تهدید می‌کند.

داوود در مقاله خود همچنین نوشت: ارتش اسرائیل برای رویارویی با حزب الله آماده می‌شود اما حزب‌الله جنگ روانی به راه انداخته است که باعث شده سربازان اسرائیلی به توانایی‌شان شک کنند. ژنرال یائیر جولان، فرمانده سابق منطقه شمالی نیز  این مسئله را بیان کرده و پیامدهای جنگ آتی میان تل‌آویو و حزب‌الله را زیر نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ترس موجود نسبت به مرگبارترین سلاح‌های حزب‌الله است که این جنبش از سال‌های مدید از آن برای بازدارندگی علیه اسرائیل استفاده کرده است. علاوه بر این، حزب‌الله تهدیدهایی را که می‌تواند علیه اسرائیل ایجاد کند، به طرز ماهرانه‌ای بزرگنمایی می‌کند و این امر به نوبه خود به «دستاوردهای نظامی» تبدیل می‌شود.

طبق گفته این نویسنده، در هر جنگی در آینده، حزب الله از تاثیرات تهدیداتش استفاده خواهد کرد که این تهدیدات از طریق بانک اهدافی به کابوسی برای اسرائیل تبدیل می‌شود که این تهدیدات در نفوذ به "الجلیل"، موشکباران اسرائیل با استفاده از موشک‌های دقیق، هدف قرار دادن کانتینرهای آمونیاک در حیفا و یا راکتورهای هسته‌ای دیمونا نمود پیدا می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان