بازدید 9513
۲

تصادف مرگبار اتوبوس با تریلی در جاده قم

کد خبر: ۹۰۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 11 June 2019

رئیس پلیس راه قم گفت: ساعت ۰۳:۰۵ بامداد امروز ۲ تَن بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در محورهای مواصلاتی این استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ مختار پناهی افزود: این اتوبوس اسکانیا که از مبدا یاسوج به مقصد تهران در حرکت بوده، به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی به قسمت عقب یک دستگاه تریلی هوو برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تریلی در پارکینگ شانه خاکی جاده پارک بوده است، اضافه کرد: این حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان به قم مقابل مجتمع رفاه مارال رخ داده است.

به گفته وی، بر اثر این برخورد ۲ تَن از سرنشینان اتوبوس در محل فوت می‌کنند و ۱۸ تَن نیز مصدوم می‌شوند.
پناهی با اشاره به اینکه تمام مسافران اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: ۶ تَن از مصدومان بستری هستند و سایر مصدومان که جراحت سطحی داشتند، سرپایی مداوا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مي توانيد بگوييد چه چيز جز سود مداري باعث شده اتوبان کاشان قم محل تردد تريلي شود؟!!!!
در مقطعی که اتوبوسهای جدیدی ویژه جا یاتوبوسهای بنزی را میگرفتند ف در یک مقطع چندین ساله وضعیت تصادفات اتوبوسها بسیار عالیو خوب شده بود و پلیس راه به شدت دو راننده اصلی بودن در اتوبوس را چک و پیگیری میکرد. متاسفانه با عدم پیگیری پلیس راه رانندها اغلب بسیار خواب آلود هستند.
شخصا دیده ام راننده با چرت رانندگی میکند و علیرغم هراس مسافرین و صحبت با وی راننده همچنان به رانندگی خوا بآلود ادامه میدهد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل