بازدید 8285
۳
بازتاب

معاون استقلال: سند دلالی شفر را منتشر می‌کنم!

شمایی که وکیل مدافع شفر شده اید: شما ۱۰ چیز می دانید من ۲۰۰۰ چیز. شفر عامل اصلی تمدید نشدن قرارداد تیام و جپاروف بود و برای این موضوع مدرک داریم. او پول تمدید این دونفر را برداشت! ۴ فایل دلالی این آقا را در سایت باشگاه منتشر می‌کنم
کد خبر: ۹۰۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۸ 10 June 2019

هواداران معترض استقلال، روز یکشنبه اطراف درب این باشگاه تجمع کردند و به شدت علیه امیرحسین فتحی شعار دادند. بعد از شعار‌های اعتراضی، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در جمع معترضان حاضر شد و گفت که به تک تک سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، هواداران استقلال ابتدا در مورد شفر سوال پرسیدند که رفتار مناسبی با او نشد و انتخاب مجیدی هم دستاورد خاصی نداشت و باشگاه باید تا آخر فصل به او اجازه فعالیت می‌داد که کار به شکایت هم نرسد که معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ گفت: برای شفر تیم خوبی بسته شده بود. در ضمن او هر بازیکنی که درخواست داد جذب شد. مسلما با توجه به هزینه‌های انجام شده انتظار از او زیاد بود و تک تک شما به این موضوع اذعان دارید که ما در حساس‌ترین بازی‌های فصل از چیدمان و بحث تاکتیکی ضربه خوردیم که کاملا این موضوع به کادرفنی باز می‌گشت و این دلیل اخراج شفر بود.

معاون استقلال: سند دلالی شفر را منتشر می‌کنم!

هواداران استقلال بعد از توضیحات علی خطیر عنوان کردند که در این خصوص قانع نشدند که معاون ورزشی استقلال پاسخ داد: این از بعد فنی بود اما شمایی که وکیل مدافع شفر شده اید: شما ۱۰ چیز می دانید من ۲۰۰۰ چیز. شفر عامل اصلی تمدید نشدن قرارداد تیام و جپاروف بود و برای این موضوع مدرک داریم. با توجه به اینکه پول خود را هنوز دریافت نکرده بود، پولی که قرار بود برای تمدید قرارداد تیام و جپاروف هزینه شود را ایشان با فشار روی باشگاه و با سایر مبالغ برای خود برداشت. حالا برای اثبات حرف‌های خود، ۴ فایل دلالی این آقا را در سایت باشگاه منتشر می‌کنم تا همه چیز با سند و مدرک مشخص شود. شما ببینید برانکو با نتایجی که کسب کرده به پرسپولیس باز هم زمان داده است. ما‌ها حقوق خود را نگرفت، اما حتی صدایش در نیامد، اما شفر برای ۵ هزار دلار مدام به باشگاه مراجعه می‌کرد و درب باشگاه در انتظار می‌نشست!

معاون ورزشی استقلال در واکنش به سوالی که گفته شد استقلال باز هم درس نگرفته است و از نقل و انتقالات عقب است گفت: شما از کجا می‌دانید؟ سرمربی ما که مشخص شده است و درخواست ویزا کردیم. با ۴ بازیکن هم به توافق رسیدیم و در انتظار حضور سرمربی هستیم تا هر چه زودتر قرارداد ان‌ها را نهایی کنیم

وی در در خصوص وضعیت پاتوسی نیز عنوان کرد: قرارداد او برای نیم فصل اول ۵۰ هزار دلار بوده است، اما برای تمدید قرارداد او که بند خرید دارد باید ۲۵۰ هزار دلار به او و ۲۵۰ هزار دلار به باشگاه کیپ تاون پرداخت کنیم. در حال بررسی موضوع و تامین اعتبار هستیم تا بتوانیم این مشکل را نیز حل کنیم.
وی همچنین در مورد وضعیت تمدید قرارداد‌های بازیکنان نیز گفت که تمام تلاش باشگاه این است که بازیکنان کلیدی حفظ شوند و از مدت‌ها پیش این کار استارت خورده است. وی همچنین در خصوص اینکه پول صیادمنش چه شده است عنوان کرد:کل پول بدون حتی یک ریال بالا و پایین بابت دستمزد شفر و دستیارانش پرداخت شده است و به نمایندگی از هواداران یک نفر می‌تواند وارد باشگاه شود تا مدارک آن را نشان دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صحبت ایشان تمام سفسطه هست. برانکو هیچ ربطی به این موضوع ندارد. طبق قرداد باید باشگاه در تایخ مقررشده دستمزد ایشان را میداده. فقط مثل بقیه مدیران نالایق در کشور می خواهند توپ را تو زمین حریف بندازند و بگن تخصیر از ما نبوده
اگر چیزی در دست دارید خب منتشر کنید منتظر چی هستید ؟ این که فردی بیاد و بگم بگم راه بندازه به نظر من توجیهی نداره اگر کار خودت درسته و بهش معتقدی خب منتشر کن
مسئولین محترم وزارت ورزش، در شرایط بد اقتصادی این همه هزینه های ارزی از بیت المال چه ضرورتی دارد؟ لیگ فوتبال ایران چه بودجه 1 دلاری داشته باشد و چه 1 میلیارد دلاری، اوضاعش همین هست!!! پس بهتر است بدلیل اوضاع اقتصادی، باشگاههای دولتی تا مدتی از جذب مربی و بازیکن خارجی منع شوند تا حداقل مردم بدانند مسئولین به فکر بیت المال هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار