بازدید 4688

واکنش نبی به سوال مهم درباره رفتن برانکو

کد خبر: ۹۰۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 10 June 2019

عضو هیات مدیره پرسپولیس هم با کپی از حرف های مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که بر اساس مصوبه گزینه اول و آخر آن‌ها برانکو است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی محمد نبی در پاسخ به این سوال این که با توجه به بدهی یک میلیون یورویی باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته می‌شود این مربی فصل آینده در پرسپولیس نخواهد بود، است: اولا ارقام مندرج در قرارداد محرمانه است و ضرورتی بر رسانه‌ای شدن این قبیل موضوعات از وظائف ذاتی ما نیست و ثانیا طبق مصوبه ۴۰ روز پیش هیات مدیره، برانکو سرمربی پرسپولیس بوده و خواهد بود. از برانکو برنامه بلند مدت خواسته‌ایم و به او گفته‌ایم که این برنامه را به مدیرعامل ارائه دهد.

اگرچه باشگاه در خصوص منصرف کردن برانکو از تصمیمش و تاکید بر ادامه همکاری با پرسپولیس براساس قراردادی که با باشکاه دارد به لحاظ محتوای حقوقی از اعتبار و جایگاه قانونی برخوردار است و هیات مدیره واقف به رفتار حرفه‌ای از این دست موضوعات در گذشته نیز بوده و تجربه لازم را بکار خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: روز گذشته و امروز جلسات متعدد و مفیدی برای تامین منابع مالی داشتیم تا بتوانیم مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. نتیجه این جلسات قطعا منتهی به پرداخت مطالبات برانکو تا موعد مقرر خواهد شد.
نبی در واکنش به این موضوع که گفته شده از داخل باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم تماس گرفته و اعلام شده در لیست برانکو نیستند، خاطر نشان کرد: بعد از آخرین بازی پرسپولیس در لیگ در دفتر باشگاه اعضای هیات مدیره با برانکو جلسه‌ای برگزار کردند و ایشان گفتند تمام بازیکنان پرسپولیس در لیست فصل آینده حضور دارند، مگر آن‌هایی که از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد مناسب داشته باشند. قطعا باشگاه جلوی رشد بازیکنانی که پیشنهاد‌های خوبی از خارج از کشور داشته باشند را نخواهد گرفت. اگر فردی بدون اختیار و ماموریت از باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تماس گرفته و چنین چیزی گفته نظر شخصی‌اش را اعلام کرده و این موضوع قطعاً مخالف نظر هیات مدیره و برانکو است.

وی درباره این که اعلام شده رغبتی به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، گفت: رغبتی به نمایندگی از هیات مدیره برای نظارت بر نقل و انتقالات ماموریت یافته و عرب نیز به عنوان مدیرعامل اختیار لازم را در این خصوص دارد. نبی درباره شایعه تماس با برخی از مربیان برای جایگزینی برانکو گفت: این موضوع کذب است و مورد تایید هیات مدیره نیست. گزینه ما براساس مصوبه هیات مدیره، فقط و فقط برانکو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار