بازدید 72310

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟

کد خبر: ۹۰۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 09 June 2019

احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روز‌های گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده، اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ظاهراً هدف اصلی، تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کاناداست تا بتواند شهروند این کشور باشد. به این کار رامبد جواد انتقادات فراوانی وارد شده که در باکس مقابل نوشته‌ایم، اما جالب است بدانیم این سفر برای رامبد جوان چقدر هزینه داشته است.

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم. اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان. هر بلیت اکونومی پرواز تهران - تورنتو و برعکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند؛ بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع ۹ هزار دلار یعنی ۹۰ میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه؛ بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به سوی مجری «خندوانه» روانه کرده است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

کاربری درباره این موضوع نوشته: «طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده بود، حالا رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره!» کاربری با کنایه به تبلیغات جوان برای اپلیکیشن روبیکا نوشت: «به احترام مردم خوب ایران، ما رفتیم کانادا تا بچه‌مون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادا بشه. تا روبیکا رو نصب کنید ما برگشتیم.» کاربر دیگری نوشته است: «آقای رامبد جوان تو که همیشه میگی به احترام ایران دست بزنیم، خیلی هم رگ ایرانیت می‌زنه بیرون، چرا می‌خوای بچه‌ات کانادا به دنیا بیاد؟!» کاربری هم در انتقاد به این موضوع نوشت: «جالبه همون آقایی که هرشب با ۱۰۰ نفر داد می‌زد مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، حاضر نشده بچه‌اش همون گذرنامه‌ای رو داشته باشه که مردم عزیزش دارن.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۵۹
انتشار یافته: ۲۳۷
این پولها برای اینها هیچ است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بخصوص برای گلزار
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
لابد خود ایران و ایرانی هم برای اینها هیچ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ياد گزافه گويي هاي ايشان مي افتم كه آخر برنامه خندوانه مي گفت: مردم ايران ما خيلي دوستتون داريم! خدا شما رو خيلي حفظ كنه!!
الان بايد بگه مردم كانادا ما خيلي دوستتون داريم....خدا شما رو خيلي حفظ كنه...
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چندوقت یش خانم جواهریان در یک نمایش تئاتر در لندن احساس دلیتنگی کرده و اشک ریخته بود خبرش را خود تابناک منتشر کرد، حالا چه راحت سراز تورنتو درآورد.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بعضی ها هم برای معالجه میروند انگلیس چرا هزینه آنها را حساب نمی کنید این آقا کار کرده زحمت کشیده حق دارد آنگونه که دلش می خواهد زندگی کند
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نمیدونم از این به بعد میتونم حرفایی که این آدم در مورد هر چیزی رو
باور کنم یا نه.البته به احتمال زیاد این حرفا براش راه نونه و خوشم اعتقاد نداره.به این میگن نون به نرخ روز خوریامید به آینده و دوس داشتن ایران میزنه رو
رستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دارندگی وبرازندگی شما هم عرضه دارین هوش به خرج بدین دربیارین دست از حسادت هم بردارین.همینه که وضع کشور اینحوریه بجای تلاش میخواییم همه رو مثل خودمون بدبخت کنیم.کشور حسودها.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
رامبد
شما خيلي زرنگي خيييلللييييي

مردم كانادا شما خيلي خوبيد خييللييي!!!
آقا من توی آژانس هواپیمایی کار میکنم بلیط رفت و برگشت(هم رفت و هم برگشت با هم) تورنتو 15 میلیون هر کسی خواست در خدمتم تازه به لوفتانزا با بقیه ایرلاینا ممکنه ارزونترم باشه.

شما 2 ماه توی هتل 4 ستاره هم زندگی کنی 9000 دلار نمیشه.

این چرت و پرتا رو چطور روتون میشه مینویسین
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خب حالا چرا به تو برخورد این چرت و پرتا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هرچقدر هم به قول شما چرت و پرت بگن یک میلیارد بیشتر میشه،چهار شب بری شمال برگردی میشه پنج میلیون تومن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چی میزنی عمو؟!! اینا که از تو ارزونتر حساب کردن، طبق حساب تو هر شب هتل میشه یک ونیم میلیون تومان ولی طبق حساب تابناک آپارتمان مبله میشه شبی یه میلیون. هزینۀ هواپیما رو هم که تقریبا مثل هم حساب کردین. حالا حرف حسابت چیه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چه جالب تهران تا استانبول پنج میلیون اونوقت کانادا پانزده میلیون واقعا چی میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اصولا بهتر نیست به زندگی خصوصی مردم احترام بگذاریم و یکبار برای همیشه متوجه باشیم که حرفه این افراد هنرپیشگی و بازیگری است و آنچه در تلوزیون از ایشان می بینیم نه عین شخصیت واقعیشان بلکه بازی نقش واگذار شده در برابر پول است.باورپذیری هم هنر ایشان است . علاوه بر این بهتر است به حریم شخصی افراد وارد نشویم. انتخاب مسیر زندگی حق افراد است و هر کسی مسیری را که فکر می کند درست تر است برای زندگی انتخاب می کند. نویسنده متن چنان نوشته که گویی همه در آرزوی تولد فرزندشان در کانادا هستند اما پولش را ندارند حال آن که این گونه نیست و گرچه بسیاری ممکن است این آرزو را داشته باشند اما بسیاری بیش از این افراد به ایرانی بودن افتخار می کنند و حتا اگر پاسپورت دیگری را به آسانی هم به ایشان تقدیم کنند حاضر نخواهند بود زیر پرچم دیگری برای حفظ سرزمین دیگری قسمی حتا به دروغ یاد کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اینا مردم ایران رو گیر آوردن فکر میکنن همه مون ابلهیم
شما بگو 10 میلیارد هزینه داره.. مگه از بیت المال داره خرج میکنه؟
مال خودش هست و هرطوری دوست داره هزینه میکنه.. به ماها (همینطور شما) چه ربطی داره!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اگر دوتا برنامه اش را می دیدی که چطور دم از ایران و اخلاق و غیرت می زد حالبت می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
موضوع ، هزینه های ایشان نیست. مسئله مغایرت این هزینه ها با ادعاهای نمایشی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این درسته که از جیب خود ش خرج کرده اما جای سئوال داره که این یعنی عدالت که افراد ی بتوانند در اروپا و آمریکا فرزند بدنیا بیاورند و افراد زیادی در هزینه حتی بیمارستان دولتی مشگل داشته باشند !!?? البته ساده اندیشی است که ما فکر کنیم شعار هایی که رامبد یا امثالهم میدهند قرار است که خودشان هم به آن عمل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
در پاسخ به 10:02باید گفت به هر حال هر کسی اختیار زندگی خودش را دارد. مگر آنهایی که در مجلس شعار مرگ بر امریکا را می دهند بچه هایشان در امریکا سکونت ندارند؟ زورتون به آنها نمی رسد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مال خودش هم که باشد این جور خرج کردن حالت خوبی ندارد. ما از جیب هموطن پول به زحمت بیرون می‌کشیم و آن را به کام خارجی‌هایی می فرستیم که دلشان نمی ‌خواهد سر به تنمان باشد. پولی را که در آمریکا در بیاوری را هر کجا خرج بکنی کردی. اما هیچکدام از این مشاهیر ما یک ریال نمی‌توانند در خارج از ایران پول در بیاورند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سلام دستمزدها ی میلیاردی رامبد در هندوانه از بست المال است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
پسر خوب کسي براي اينکه خرج ميکنه ايرادي نگرفته،شما اول يه دو قسمت از برنامه اين آدم رو ببين که چطور خودش رو براي ايراني بودن پاره می کرد بعد اظهارنظر بفرماييد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اگر صدا سیما که متعلق به بیت المال هست این موقعبت را در اختیارش قرار داده نبود آیا چنین در آمدی داشت با یک امکانات عمومی به این شهرت و ثروت رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دلیلش اینه که مملکت ثبات نداره همش تو بحرانه هر عاقلی اگه بتونه برای خودش تابعیت کشور دیگه ای رو درست کنه ونکنه خیلی از اوضاع پرته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ایران ایران ایران . دوست داریم ایران ایران ایران
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آقا وقتی زدی کامنت نذار
25 میلیون تومن تو محله شما از 15 تومن ارزونتزه
چرا صدا وسیما برای کسانی که برای وطن خود ارزشی قائل نیستند اینقدر میدان باز می نماید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آخه بچه هاب خود صدا وسیمایی ها هم در خارج تشریف دارند .
اینکه طرف به فکر آینده فرزندش باشه بده؟ میشه هم ایرانو دوست داشت هم برای آینده بچه برنامه‌ریزی کرد و این دو باهم تناقض نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
در پاسخ به 9:14 آفرین کاملاً درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
توهین به شعور مردم بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
در پاسخ به 11:41 باید بگویم که زمانی خود دولتمردان و قوه قضاییه اشخاصی را در اقصی نقاط کشورمان تبعید می کند توهین به شعور مردم ایران نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
برای کسی که پول داره میشه چرا نشه خودت رو نگاه نکن
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما برو یه قسمت از اون خندوانه مزخرف رو ببین بعد یا اظهارنظر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این مردم اگه شعور داشتن وضع کشور این نبود.
خیلی وقته دیگه این مسایل مهم نیست ما تو این کشور عادت به دروغگوها و دروغگویی واسه رسیدن به خواسته های واقعیمون کردیم. این دروغ ها هر روز داره تکرار میشه از مسوولان تا مردم عادی. از هنرپیشه ها و غیره فقط ما ادم معمولیای کشور داریم یاد میگیریم باید شروع کنیم به این دروغ گفتن. تا الان هم اشتباه کردیم که خواستیم با اخلاق و .. زندگی کنیم
به شخصه به بچم یاد میدم دروغ بگه و متظاهر باشه و شعار بده تا به خواسته هاش برسه چون این رمز موفق در حال حاضر در ایران است
اکثر سلبیریتی ها ( نه فقط ایران) صرفا با داشتن قیافه شدند سلبریتی و نه علم و دانش و ... نمونه ش همین خانم جواهریان که دیپلم داره و مهناز افشار و ... توی ایران بگیر تا کیم کارداشیان توی آمریکا ... تازه قسمت جالبش اینه که برای مردم نسخه میپیچند که این کار رو بکنید و اون کارو بکنید و برای ایران فلان کنید و بهمان کنید ولی به عمل میرسه میبینیم که یه در صد برای ایران حاضر نیستند هزینه بدند و بچه شونم نمیخوان ایران بدنیا بیاد .
مجریان امنیتی وبا برنامه های مهندسی شده رو به مردم قالب می کنند واونها هم با پولهای بیت المال و سفره صدا وسیما خوب دور دونیا گز می کنند
همش دورویی و ریا. اینکه پول داره و دلش میخواد بچش کانادا دنیا بیاد به خودش مربوطه ولی هرشب نیاد توو تلویزیون ادا دربیاره و ایران ایران کنه و شعر بخونه
پاسخ ها
نیک فر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
عزیز من این پولها از اجرای برنامه خندوانه بدست میاد که میتونه خرج زیادی کنه چطور توقع دارید این کارها رو نکنه و بهش دست مزد بدن خوب بیچاره مجبور هست ایران ایران کنه تا ملیاردی بخاطر برنامه بهش پول بدن،حالا تبعیض از کجا میاد؟از دستمزد های صدا و سیما که برای یه برنامه آشپزی دو میلیارد پول میده یا اونیکه خوب خرجش میکنه؟
مردم عزیز ایران ما عارمون میاد بچمون ایرانی بشه. مردم عزیز ایران ما پول شما رو خیلی دوست داریم خودتون زیاد مهم نیستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
یه سر از ایران برو بیرون ببین مردم کشورهای دیگه چه نظری راجب ایران دارند اونوقت درک میکنی.
اگه برگشتن؟؟؟!!! همه چی رو خودشون توضیح میدن!!!!
بسیار متاسفیم . برای این آدمهای ایرانی نما
بره همون جا و دیگه برنگرده - آقای جوان ....
چرا رامبد جوان باید با دستان خودش آینده بچه اش رو تیره و تار کنه و نابودش کنه ؟ چون مردم ایران رو دوست داره ؟!!!! خود شما اگر امکانش رو داشتید این کار رو نمی کردید و فرزندتون رو نجات نمی دادید ؟! یا اینکه میگذاشتید آینده اش تباه بشه . حتما بعدا که بزرگ هم شد بهش میگفتید :" ما چون مردم ایران رو دوست داشتیم آینده تو رو نابود کردیم !؟!؟!؟!!؟" .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تباه؟
مگر هر کس در جایی به دنیا بیاید تباه یا بی تباه می شود؟
عمو جان چند سالته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اشتباهی مثبت دادم
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقا تفکرات یه آدم خودباخته و خودفروخته رو داری. یعنی چی اگه توی ایران عزیز بدنیا بیاد آینده ش تباه میشه؟ چهارتا هموطن بی رگ و بی غیرت مثل تو داشته باشیم دیگه دشمن لازم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
در پاسخ به 10:04 تباه؟ نه خیر غیر تباه مگر الآن وضعیت خوبه؟ عمو جان حالت خوبه برو سیب زمینی بخر 7000 تومن و دو هفته بگرد برای یک کیلو شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تیره و تار و نابود؟؟؟؟
شما مثل اینکه ایران زندگی نمی کنی؟
برو ماشین های چند میلیاردی رو تو شهر ببین نظرت در مورد آینده تیره و تار ملت عوض میشه!!
مطمئن باش آینده یکی مثل بچه اینها هم اینجا تباه نمیشه خیلی هم روشن و خوب میشه!
من به صدا سیما و سازمان سینمایی پیشنهاد میکنم هر کسی که خارج از ایران اقامت داره و برای کار میاد ایران مجوز کار نده!!
چه معنی داره طرف اینقدر ریاکار باشه خرج و تفریح و زندگیش اونسره دنیا باشه درامد و شهرتش از ایران؟؟؟
پاسخ ها
سوسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
امثال رامبد جوان و مهران مدیری خوش فکر و باهوشن و نون این فکر و خلاقیتشون رو میخورن شما هم میتونی بسم الله. ناراحتی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تو ایران مگه تفریح هم وجود داره؟؟؟؟
خنده خنده خندوانه بمب انرژی داره
آقا قران میگه ولا تجسسو
به ماهاچه
زندگی خصوصی دیگران به شما چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما یا متوجه نیستی یا خودتو زدی به اون راه. ملت از دو رویی این اقا شاکی هستن. اینکه بیاد با ایران ایران گوش مردمو پر کنه بعد خودش در عمل یه جور دیگه باشه. فهمش ساده هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دو رویی در کار نیست. آدم می تونه هم ایران رو دوست داشته باشه هم سختشو نتوه تحمل کنه. ابله نباشیم.

عقده های فروخوردمون باعث نشه یکی رو بی دلیل به فحش بکشیم
سوسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مگه ترک وطن کرده به شما چه ربطی داره برای اینکه آینده بچه اش رو تضمین کنه رفته اونجا بچه اش رو بدنیا بیاره . شما هم نمی تونی یا سوادش رو نداری یا پولش پس نسوز برادر من . شما هم میتونستی با سر میرفتی راهت نمیدن احتمالا
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اشتباه منفی دادم
بزار بچه به دنیا بیاد بعد تحلیل و تفسیر کن . شما مشاور وزیر اقتصاد نیستی ؟
به شما چه مربوطه بچش رو کجا به دنیا میاره- میخواد بچش مثل ماها بدبخت نشه- اسم شماها رو گذاشتن خبرنگار- برین راجع به صابخونه های این زمونه گزارش بنویسین که کل ماه رمضون روزه میگیرن و شبا افطاری مهمونی میدن و قهقهه مستانه سر میدن و به هم التماس دعا میگن- در حالیکه مستاجرهاشون با سفره خالی و با اشک و آه از خدا کمک میخوان و وقتی میبینن خدا کمکشون نکرد کل ایمانشون رو از دست میدن- الان شماها شکمتون سیر هست و فقط به رامبر جوان و زندگیش حسادت میکنین-خودتون چی هستین؟ به عنوان خبرنگار استخدام میشین و کلی چرندیات مینویسین به اسم ایران و دلسوزی برای مردم که هیچکدومشون درد مردم نیست
امان از دوگانگی و دورویی در رفتار و کردار .
اقتصاد یک کشور چکونه کوچک می شود؟ کسانی در ایران به ریال پول پارو می کنند و در خارج به دلار خرج می کنند. بنظرم باید تابعیت ایرانی این افراد را لغو کرد اما هرگز چنین قانونی تصویب نخواهد شد!
پاسخ ها
سیمااحمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
فکر کنم این افراد خیلی هم خوشحال بشن که تابعیت ایرانی ازشون گرفته باشه. از هویت ایرانی چیزی نمونده شما یا سفر خارج نرفتی یا اگه رفتی گوشهات رو بستی هر جا که میگی ایرانی هستی یا با اکراه باهات صحبت میکنند یا با تعجب
کاری به درست بودن و اشتباه بودن موضوع ندارم ...اما واقعا به ما چه ؟ طرف دوست داره بچه اش اونجابه دنیا بیاد....من واقعا از طرفداران رامبدجوان و نگار جواهریان نیستم اما این اصل کنکاش در زندگی مردم عادت خیلی بد ما ایرانی ها هست.
داشتن پاسپورت ایران لیاقت می خواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هزار آفرین به شرفت و هزاران ننگ و نفرین به آدمایی که از ایرانی بودن خودشون شرم دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دو قدم بلند شو برو ببین مردم دیگه وقتی میگی ایرانی هستی طرز تگاهشون چطوری میشه.اونوقت بشین واسه خودت نوشابه باز کن.
عجب الگوی خوبی برای جوانان این است فرهنگ اصیل دینی ما
صداقت در جامعه ما وجود نداره
بهشون ارز دولتی تعلق میگیره؟
حال آدم از این دورویی ها بهم میخوره......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این دورویی تو تمام مردم ما هست ومقصرش مسئولان هستند .....
تظاهر به آنچه که نیستیم ونان به نرخ روز خوردن به همه ما ایرانیها وخصوصا مسئولین وسلبیریتهای حکومتی سرایت کرده وتبدل به اخلاق عمومی شده وقبح آن مدتهاست که شکسته شده
اینها بی وطن هستند. هر جا شرایط خوب بود را وطن خود حساب می کنند
احمق اونایی که تا یه سلبریتی بیسواد می بینن میافتن دنبالش بیا یه عکس سلفی باهات بگیریم .اونم پز بده و مثه یه قهرمان ملی ژست بگیره.رامبد و غیر رامبد نداره همشون پاش بیفته ایران و ایرانی رو به دوزار می فروشن. چنتا شون الان تو خارج زندگی میکنن ؟هیچ وقت از این آدمهای پفکی خوشم نیومده...
... و جالبه که مردم عزیز ایران باید در هر چیزی نظر بدن و در هر موضوعی دخالت کنند.

(من طرفدار رامبد جوان نیستم ولی واقعا" به ما ربطی نداره طرف برای زندگی شخصیش چه تصمیماتی میگیره)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
حق با شماست. به هیچکس ربط نداره. ولی اینقدر در برنامه هاش ایران ایران نکنه.
نود و نه درصد سلبريتي ها و هنرپيشها و امثال اينها از همين قماشن با فيلم و ادا اطوار شون پولدار ميشن!! شعارهاي ملي و قشنگ ميدن! آخرش به اندازه يك هزارم يك رزمنده گمنام وطن براي اين مملكت و ملت دل نمي سوزونن .. آخرش هم يا از تو آلمان تويت ميكنن يا تو كانادا ميزان يا تو امريكا خونه ميخرن
امان از دو رویی
احتمالا این آمار رو از اختلاس گران مقیم کانادا گرفته باشید، هزینه خورد و خوراک دونفر با یک فرزند ۴۰۰۰ دلار در ماه!!!!
سلبریتی های خوشگذرون
منم کشورمو دوست دارم، خیلی هم دوست دارم. اما به شدت از آینده اش نگرانم. این نگرانی های من باعث میشه که تمام تلاشمو بکنم که فرزندم یک زندگی بدون نگرانی داشته باشه. به رامبد جوان حق بدیم!
خب مقصر رامبد جوان نیست!مقصر کسانی هستند که نقش بازی کردن ایشان را در تلویزیون باور کرده اند!ایشان بازیگر است پول می گیرد تا بازی کند حتی اگر آنرا قبول نداشته باشد مثل کسی که نقش یک قاتل را در یک فیلم بازی می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بهترين پاسخي که توي نظرها بود
آفرين به شما
کساني که فريب بازي اين افراد را مي‌خورند مقصر هستند والا به قول شما کسي که در يک فيلمي نقش قاتل رو بازي ميکنه ما بايد تا آخر عمرش بگيم که شما قاتلي؟
غضنفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقا حق با شماست این آقا بازیگره بازی میکنه پول میگیره
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ایشون در خندوانه بازیگر صرف نیست. دقت کنید به یک بازیگر فیلم انتقاد نشده
این پول برا رامبد پول اجرای یک هفته از برنامه خندوانست که از بیت المال مصرف میشه.
البته ایشون و تمام سلبریتیها دوست ندارن که ما اونا را با خودمون مقایسه کنیم
ما خیلی خوبیم
ما خیلی شادیم
ما خیلی ساده ایم
ما خیلی خوش باوریم
بزنید اون دست قشنگه رو
جانمازها رو آ ب بکشید
آقازاده رامبد جوان هم اومد
اون هم با شعار ملی میهنیِ
همه جای دنیا وطن من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
!همه جای دنیا وطن من است بغیر از ایران
آخه به شما چه مربوطه کار کرده پولداره نوش جون خودش و زنش بس کنید اینقدر سرک تو زندگی بقیه نکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ببخشید اشتباه مثبت دادم. منفی منفی منفی منفی منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
همدستشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
افرادی مثل شما یا نمی فهمید یا خودتونو به نفهمی میزنید، بحث سر اینه که رامبد جوان دورویی و ریاکاری را .ترویج می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
همه تون حسودید اگه میتونستید شما هم میرفتید گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده من شاید در کل دو قسمت هم از برنامه رامبد جوان رو نگاه نکرده باشم ولی کلا مردم حسود و بدخواهی داریم
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به درویی و سواستفاده اش انتقاد است وگرنه اصل ماجرا و هزینه ها به کسی مربوط نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
پول مملکت برده ریخت تو جیب خارجی هایی که دشمن ما هستند حداقل نونو چند نفر برده اونجاماشالله وضعت خوب دیگه چه میفهمی اقتصاد و دلار مثل ناموس مملکته نمی فهمد نخواهید هیچ وقت فهمید
به شما چه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به ما مربوطه این تصمیم شخصی نیست اون یه فرد ناشناس نیست کشور رو خوار کردن جوانان رو ناامید کردن حس دورویی به مردم دادن .... این حق ماست با حرف هاش رای زیاد برای این روزگار ما جمع کرد پس حق ماست حقه که بپرسیم در این شرایطی که در به وجود آمدنش نقش داشتی باید باشی در بد و خوبش در سختی و اگر نمی‌خواهی باشی سیاسی نباش حرف نزن ریا نکن ایران ایران نکن فقط هنرپیشه و کارگردان باش و پولش رو بگیر
متاسفانه وقتی مردم نیت واقعی برخی برنامه ها و عوامل آن را بفهمند، طرف کلی پول به جیب زده..‌..خردانه برنامه ای بود که به دروغ خندیدن را ترویج می کرد...شما خییییییلی قشنگین!!
تشکر از افشا گری
احتمالا با این کار اقامت کانادا را بدست می آورد. روشی که مدتی است بسیاری از افرادی که دستشان به دهنشان می رسد انجام می دهند. راهی برای فرار از ایران . باید قبول کنیم که سیاستمداران کشورمان را به لبه پرتگاه برده اند. که همه ثروتمندان از هر قماش برای فرار اماده می شوند. باید به سیاستمداران واقعا خسته نباشند و ثروتمندان نیز خدا قوت باید گفت.
به نظرم آن ها که انتقاد میکنند حسادت میکنند .

به هرحال شخصیت توانمند و پرکاری همچون آقای جوان این حق را دارد که برای اینده فرزندش پیش بینی های لازم هر چند با هزینه به ظاهر بالا را بنماید .

مبلغ ذکر شده معادل 40.000 دلار است که شما مقایسه کنید با دستمزد مربیان خارجی و بازیکنان خارجی درجه 3-4 فوتبال که به ایران میآیند که بسیار ناچیز است .
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ظاهرا از نظر شما تولد در کانادا خیلی چیز تحفه ای هست که بهش حسادت بکنند؟ وقتی جای ارزشها رو اشتباه بگیریم همین میشه!تو همین کشور کم نبوده و نیستندکسانی مانند دکتر چمران که شرافتش و وطنش رو به کرسی استادی دانشگاههای آمریکا ترجیح داد و جانش .رو فدای وطنش کرد به نظرتون احمدی روشن و شهریاری و علی محمدی وطهرانی مقدم و....هم مثل بعضی ها وطن فروش بودند و در کانادا و آمریکا و...دنبال رفاه و مادیات می رفتند زندگیشون بهتر نبود؟؟همه شرافت و انسانیت رو با دنیازدگی و خوشگذرانی نسنجید.
به نظر بنده این یه چیز شخصیه و به کسی ربطی نداره. مثل خیلی از مردم بقیه جاهای دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ولی نشونشون رو از ایران ایران تو رو خیلی دوست دارم در نمی یارن
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میروند.................!
حالا رامبد هیچ! مسئولین کشور و آقازاده هایشان که با بیت المال این کارها را انجام می دهند و ...
عده ای فرصت طلب و ظاهرساز
آخرش هم میگه منگفتم شما را دوست دارم شما چرا باور کردید.مگر زمان دروغ گفتن نیست.؟؟؟
قضاوت نکنین...
از مقامات جمهوری اسلامی یاد گرفته
ایشون بازیگر است بازیگر و خو ب نقش بازی میکنه خوب و توی بازی ایران و مردومش را دوست داره . کلاه برداری از مردم با بازیگری , مطمئن باشید از اسپانسر ها آنقدر پول گرفته که این ارقام هیچ است .
بدبختی روسای مملکت ما اینه که آنتن رو در اختیار حزب بادی ها قرار می دن تا بتونن افکار برادرا و رفیق و رفقای خودشون رو نشر بدن غافل از اینکه عزیزای حزب بادی به هیچ اصولی پایبند نیستن و با باد میان و با باد می رن. همزمان همین حضرات حاضر نیستن تا آنتن رو در اختیار افرادی که از دل و جون برای این مملکت زحمت کشیدن و می کشن و تعلق خودشون رو در جنگ و زمان های دیگر به این مملکت ثابت کردن ولی عضو حزب مخالفن قرار بدن. آقای رامبد جوان بعد از ازدواج n-ام خودشون می تونن بچه شون را هر جایی که می خوان بدنیا بیارن ولی دیگه نباید آنتن رسانه ملی رو در اختیار داشته باشن. البته از آقای علی عسگری که تنها دلیل رشد و ارتقا ایشون در این نظام داماد ایت ... شاه آبادی بودن نباید انتظار بیشتری داشت. ایشون آنقدر استراتژیست و با هوش و با کرامات هستن که من خاطرم هست درس مدار 1 را در دانشگاه پلی تکنیک 3 بار افتادن.
تردیدی نیست که مسئولین کشور همه چیز این مملکت اعم از اقتصاد، معادن، محیط زیست، آزادی، تفریح و شادی را از مردم ربوده اند. همه حق دارند که برای آینده فرزند خودشان نگران باشند... آیا شما حاضرید فرزندتان در کشوری دنیا بیاید که حق پوشش، حق شادی، حق کار نداشته باشد...آری اینجا ایران ماست!!!! چشمانتان را باز کنید...
9000 دلار میشه 90 میلیون تومن ؟!!!
ما هم از این دلارها میخوایم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به دلار کانادا بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
منظور دلار کانادا است، نه دلار آمریکا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دلار کانادا حدودا 10هزار تومان هست و با دلار آمریکا تفاوت داره!!! اگه خواستی میتونی از صرافی هر چقدر دلار کانادا خواستی با نرخ 10 هزار تومان بگیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
داداش دلار کاناداست!دلار آمریکا نیست.
رسول
| Sweden |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این دلار کانادا هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دلار کاناد است جوگیر نشو
بزار برن و ایرانی بودن خودشونو کتمان کنن ولی ایران ما ایران این چند سال نیست ایران هزاران سال است و ایران هزاران سال دیگر خواهد ماند. دور نیست روزی که همین کاناداییها و خیلی های دیگر آرزوی ایرانی بودن بکنن و شاید این رویه برعکس بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اتفاقا اشتباه میکنی اسم ایران کمتر از صدساله بوجود اومده واسم این کشور پرشیا بوده البته بسیار بزرگتر بوده.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
ناشناس عزیز نام ایران سربلند در شناهنامه آمده فردوسی هزار سال پیش درباره اسطوره هایی که هزاران سال پیش از خودش در ایران بوده اند شعر سروده
یه جز این، یعنی ساکنان کشور به سرزمین خودشان پرشیا می گفتند؟
در این کشور متاسفانه اکثر سلیبریتی ها در ظاهر وطن دوستند اما در عمق جانشان اندازه سر سوزن اعتقادی به وطن ندارند.البته الان اکثر مردم این طورند جلوی دوربین تلویزیون یه جوری صحبت میکنند ولی همین که از جلوی دوربین رد میشن حرفهاشون 180 درجه فرق میکنه .تابی جون بالاخره اینجا ایرانه و مردم ما هم اینجور بار اومدن و اینجوری بار آوردن.
ارزشش را داره که شهروندی کانادا رو بگیره و به کسی هم مربوط نیست
به خدا میشه بچه ایران دنیا بیاد، بعد براش تابعیت کشورهای دیگرو گرفت. خودتونو خراب کنین آقای جوان
زندگي شخصي مردم به خودشون مربوط هست اين كار شايسته نيست كه وارد حريم خصوصي افراد بشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مردم ایرانن دیگه صبح تا شب به جای بهتر کردن زندگیشون فکر اینن که چطوری بقیه رو بکشن پایین.
اینکه به فکر آینده بچه اش است گناه است؟ اینکه والدین با فکری هستند اشکالی دارد؟ الان سالهاست هر کسی را که من میشناسم که دستش به دهنش میرسد دارد همین کار را میکند. بهترین هدیه به فرزندت چیست تابعیت یک کشور پیشرفته برای تضمین آینده و زندگی اش.که بعدا عین پدر و مادرش گرفتاری پاسپورت ایرانی را نداشته باشد. فقط هم مال ایرانی ها نیست.چینی ها رتبه اول هستند آژانسهای مسافرتی چین تور زایمان در کانادا و آمریکا برایشان دارند که دولت کانادا محدودش کرد به علت هجوم این نوع مسافرین سایر ملیتها ها هم که پاسپورتشان خیلی معتبر نیست اینکار را میکنند
آیا ایران کشوری ثروت مند بوده است و در حال حاضر ثروت مند هست؟! ثروت ایران کجا رفته است و در حال حاضر کجا می رود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقا بزودی درامد تو این کشور به زیر 20 دلار خواهد رسید همه میدونن مذاکرات با امریکا به جایی نمیرسه واین تحریمها سالها ادامه خواهد داشت.نه مذاکره نه جنگ.
در زمانی که دشمن با انواع تحریم و حیله ها قصد نابودی اقتصاد کشور رو داره هر کس و در هر لباسی وقتی اینجا پول پارو میکنه و اونو با هر نرخی تبدیل به ارزی میکنه که اقتصاد کشور تشنه سنت به سنت اون هست رو میبره اونور آب و خرج تفریح و خوشگذرونی و ... میکنه خیانتی است به کشور و به جوانان بیکاری که بدلیل اوضاع بد مراکز تولیدی و اقتصادی دجار مشکل هستند . مگه نه اینکه این کشور رو باید نسل جوان در سالهای آینده اداره کنه کی اداره میکنه اونایی که برای فرار از مشکلات تابعیت کشورهای دیگر رو میگیرند متاسفم برای سلبریتی ها و هنرمندنماهای خارج زده !
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چه دشمني بزرگتر از مسئولان كه دارند كشور را با سياستهاي غلط نابود ميكنند! ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کشور رو نخبه ها باید اداره کنن.نخبه هم اینقدر کم عقل نیست که تو کشور همیشه در بحران بمونه.
رامبدجان پیشاپیش قدم نورسیده راتبریک میگم خدابرات نگهش بداره اجازه نده بااین حرفها شیرینی تولدبچه ات کم بشه ازاین حرفهاهمیشه بوده وخواهدبود
خداوند این کشور را از دروغ ،دشمن و خشکسالی دور نگه دارد!
متاسفم متاسفم متاسفم. برای رامبد جوان نه.
برای صدا و سیما که این عشاق غرب رو به کار میگیره.
متاسفم. متاسفم. متاسفم.
و متاسفم برای همه خود کم بین هائی که کانادا رو به کشور خودشون ترجیح میدن.
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
گر معتبر شود عار دارد که بگوید ایرانی هستم

ولی افراد اصیل و ریشه دار و (غیر نوکیسه) همیشه عاشق ایران و وطن زیبای خودشون هستند
پول مفت من که نفرت ازش دارم با این برنامه خندوانه مسخره
مثل خیلی از آقایون که شعار مرگ بر آمریکا میدن ولی بچه هاشون تو آمریکا هستند
بنده حتي يك دقيقه هم برنامه ايشان را نگاه نكردم ، چون ميدانم همه اين خنده ها مصنوعي است ، نه از خود ايشان خوشم ميايد و نه از برنامه مثلاً خنده دارش
بنظر شما اینقدر دخالت کردن در همه ج انب مردم درسته ایا واقعا همه ما میتونیم رامبد بشیم واقعا اینطور نیست بعضی ها بیشتر خدا بشون میده وتوانایی بیشتری دارن در تمام دنیا هنرمندان ضع بهتری نسبت به بقیه افراد دارند رامبدهم کارگردان هم تهیه کننده وهم محری توانمندی است اودر راهگشایی برای بیماران خاص خدنات ارزشمندی کرده کار ایشون رو تایید وتکذیب نمیکنم منتها خبرهای خیلی بدتری هم ممکنه از خیلی چهرهای بظاهر مثبت ومذهبی باشه که در پناه چیز دیگری هستند البته رامبد تاکنون از حربه مذهب استفاده نکرده این موج فرار نخبگان بهترین دانشگاههای ایران رو جدی بگیریم اینده شرایط ما سخت تر میشودفرار سرمایه انسانی فاجعه است گریه دارد ولی ما با هله هله فرزندان خود رو بیرون میکنیم
واقعا وقتی ملتی فقیر می شود از نظر فرهنگی هم فقیر می شود و رسانه های آن هم فقیر می شوند.من همه کامنت ها را مرور کردم تا ببینم یک نفر پیدا می شود که با قوانین شهروندی کانادا آشنا باشد ،متاسفانه از سایت تابناک گرفته تا مردم کامنت گزار هیچ کدام نمی دانند که در زمان استفان هارپر قانون مهاجرت کانادا تغییر کرده و دیگر به فرزندان متولد این کشور تابعیت نمی دهند مگر آن که یکی از والدین تابعیت یا اقامت دائم کانادا(پی آر کارت) داشته باشند که شامل این سلبریتی نمی شود.در زمان نخست وزیر حاضر مجددا قانون مهاجرت را تغییر دادند و به حالت قبل برگرداندند اما این ماده از تغییرات را دیگر تغییر ندادند چرا که دادن تابعیت بر اساس تولد در کشور را غیر منطقی می دانند و حتی امریکا و استرالیا هم در حال تغییر این قانون و قانون لاتاری هستند.
خدا خیرش بدهد که این هم پولها را برنداشته فرار کند .!!!از آن بترس.!!!
ساده لوح اشخاصی هستند که پای برنامه این بابا و امثالش ( چقدر فراوان) مینشینند و نیششان باز است وگرنه هرکدام از ماها جای ایشان بودیم و پول پورسانت یامفت ستاره مربع ها را در ازای گول زدن مردم میگرفتیم همین کار را انجام میدادیم اخلاق از جامعه و اکثریت کسانی که از خاک ذلت به درجه سلبریتی نما رسیده اند رخت بر بسته .
سلام
میگن آخرشاهنامه خوش است .
ملت ساده بد جوری دل به سلبریتی ها خوش کردید .
خندوانه اخرش شد گریوانه
پاسپورت ایران هرجا نشون میدی بهت بد نگاه میکنن واقعا ارزشی نداره
برای مردم مهم نیست که رامبد جان چقدرخرج میکنه پول خودشه مال خودشه هرجوربخوادخرج میکنه
ولی واسه کسی که خودشوتوبرنامه خندوانه جر میده ومیگه ایران ایران ایران پس بیجا میکنه میخوادبچه خودش جای دیگه دنیابیاد این یه توهین به ملت بزرگه ایرانه اگه بچش کانادایی میشه خودشم بمونه همون جا وطن فروش
پاسخ ها
پریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
با سلام به نظر من هر کسی که توی این زمونه اونم تو ایران پولدار باشه خیلی هنر و غیرت می خواد جوانهای ما عرضه داشته باشن به جای اعتیاد و ولگردی مثل آقای جوان پول در بیارن بچشون ببرن کره ماه به دنیا بیاد چرا الکی حسادت می کنید قرار نیست هرکی بگه ایران دیگه هیچ حرکتی نکنه
به هيچ كسي ربطي نداره
دلش خواسته بچه اش كانادايي بشه
همه ميدونيم شعار ايران ايران عاقبت نداره پس رامبد جوان هم ميدونه
حالا يكي معيشت اين طوري تامين ميشه كه بياد ايران ايران كنه ، نميشه ازش انتظار داشت از اين روش پول در نياره
شاید برادری برادری خواهری یا فامیل بسیار نزدیکی اونجا داره و مخارچش کمتر در بیاد
یعنی چی آخه چرا همش کلمون تو زندگی خصوصی مردم .مجری و برنامه ساز توانمندی بوده پول خوب هم تونسته در بیاره.چرا به استعداد و توانمندی این ادم حسودی میکنیم اخه . من دلیلش رو بهت میگم چون شما توانمند نیستید و عرضه پول دراوردن نداری و حالا داری حسودی میکنی. پول دراورده دوست داره اینطوری خرج کنه دوست داره بچش کانادا به دنیا بیاد اخه این چخ ربطی به ایران دوستی و ایران پرستی این ادم داره ؟؟؟ همینقدر که تونسته روزهای سیاه و تاریک الان ما رو لحظه ای شاد کنه و بخندونتتون فکر کنم به اندازه کافی شما مدیون شون هستید
پاسخ ها
مولا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من نمیفهمم چرا خودتون رو زدید به نفهمی
ایراد به کانادا رفتن یا نرفتن و پولشو هر جوری خرج کردن نیست. ایراد به به نفاق و دو رویی ایشونه.
چند تیتر بالاتر مادر چهار شهید به فرزندان شهیدش پیوست واونوقت این افراد به نام مردم وبه کام خودشون پول بیت المال وبر می دارن تواون ور دنیا می رن تا بچه شون شناسنامه کانادایی داشته باشه
حرف بزنی میگن از حسادته، اگر تو هم می تونستی برای بچه ات می کردی ، اصلا" ما فرق داریم ما طبقه ی خاصی از جامعه هستیم و... قبول . اما به شرافت انسان قسم ریاکار نباش آقای جوان، دیگه نیا جلو 70 میلیون ایرانی بگو ما عاشق ایرانیم
فقط بگو ما ( من و خانواده ام )خیلی خوبیم، خیلی باحالیم، خیلی بافرهنگیم، هرجور دلمون بخواد می تونیم زندگی کنیم. از این به بعد هر وقت شما حرف بزنیدقطعا" مردم فقط شما رو به عنوان یک بازیگر خواهند دید که دارید نقش بازی می کنید.
به‌شما‌چه‌که‌چکار‌میکنه‌چرا‌اینقدر‌توزندگی‌دیگران‌سرک‌میکشید
برا اينده بچه اش اين كار رو كرده من هم دستم ميرسيد همين كار رو ميكردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما برو کابل
حالا مگه چه تحفه ای می خواد دنیا بیاد ؟ نوه ملکه انگلیس هم اینقدر ادا و اطوار نداشت
ميگم يه خورده هم از فرهنگ غربی که در اونجا اکتساب میکنن میفرمودین
البته اگه برا برخی مهم باشه، همینطور که تو ایرانش مهم نیست
من سالها خارج بودم حتی شرق دور، مهم اينه که هدف چيه؟ نسل مان مورد تهدید فرهنگ غربی قرار نگیرند به قولی اون دو رکعت نماز رو از دست ندن، حرفام خیلی خنده دار شد برا بعضيا، ان الله مع الصابرین، آليس الصبح بقریب...!!؟
زنده باد خندوانه و درآمدهای نجومی که به جیب آقایون ریخت تا هر جایی را به ایران ترجیج دهند.


بعد فردا همین آقا در برنامه اش داد می زند ما ایران را خییییلللللیییی دوست داریم.

آیا باید باور کرد.

این را قبول کنیم یا دم خروس را

.
این اطلاعات بی خود و چرت را کی داده شما منتشر میکنید؟
هزینه بلیط رفت و برگشت کانادا با درجه اکونومی که معمولا همه استفاده می کنند حتی سیاسیون و سلبریتی ها حدود 15 میلیون تومان است. هزینه اقامت در تورنتو بای یک ماه خانواده 4 نفره بطور معمول 853 دلاره (حداقل حقوق در کانادا 1760 دلار است و تقزیبا در کانادا فقیر وجود ندارد یعنی با حداقل زیر خط فقر نیستید و میتوانید راحت زندگی کنید، ماسین بخرید و قسط خرید خانه حداقل 150 دلاری هم بپردازید) در کل هزینه رفت و برگشت و اقامت دو ماهه یک خانواده دو نفره و بدنیا آوردن بچه (با توجه به الزام وجود اسپانسر مالی) بین 5 تا 7 هزار دلار است. (بلیط رفت و برگشت دو نفره 2 هزار تا، دو ماه اقامت 2 هزارتا، هزیته بدنیا آوردن بچه صفر! و هزینه های جانبی هزار دلاری جمعاً 5 هزار تا حداکثر 7 هزار دلار است) البته با توجه بوجود هزاران ایرانی مرفه در کانادا ( صاحبان بیمارستان و پزشکان حاذق) که دوستدار فرهنگ و هنر ایران هستند و رامبد جوان و همسرش هم آدم کم شناخته شده ای نیستند حداکثر هزیه متحمله رامبد جوان و همسرش برای این امر 2 هزار دلار خواهد بود یعنی فقط و فقط پول بلیط رفت و برگشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلایل پشت پرده گرانی سیب زمینی و سایر اقلام ضروری و مایحتاج مردم هم که یکسره کَشک. هزینه تولد فرزند رامبد جوان مهمتر است و باید به عنوان سر تیتر شما انتخاب شود! احسنت، آفرین، مرحبا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
عزیزم، به هر چیز باید به جاش پرداخته بشه، ولی برخی انسانها تا صحبت منطقی جایی زده ميشه خودشونو هي به در و دیوار میزنن. این درست نیست( بله ما هم از قیمت سیب زمینی و... گله داریم)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
عزیزم شما اصلاح طلبید یا ماله کش اصلاح طلب ها
سلام
متاسفانه از این مدل هنرمندها وهنرپیشه در ایران زیاد داریم که دم از ایران ودوست داشتن ایران می زنند ولی بچه هاشون در کشورهای اروپایی متولد وتابعیت آنجا را گرفتند .همین آقا در برنامه خندوانه به اندازه کافی پول گرقت که الان باید آنرا خرج کند .
البته کسی حسود نیست اشکال نداره آقایون تابعیت خارجی هم بگیرند ولی خواهشا اینقدر سنگ ایران وایرانی بودنشان را به سینه نزنند.
اینها نبایست دیگر در تلوزیون دیده شوند و ما هنرمندان بهتر این افراد را داریم وطن را دوست نداشتن بد است ولو اینکه دشمن ما باشد ومن الان روستام شهرم کشورم را با هیچ کا عوض نمی کنم
اون حرفا توی خندوانه برای مردم هست نه خودش کلا که خودشون تافته جدا بافته هستن
حالا ایشان یک هنر پیشه است و گیرم اینجا هم نقش بازی میکند و از دستمزد آنچنانی خودش بهره برده , بهتر است رفت سراغ مسئولانی که ادعای دیانت و تظاهر به جان دادن جهت وطن میکنند ومخفیانه جای پای خود را در خارج فراهم کرده اند ...
موضوع اصلا سرک کشیدن در زندگی کسی نیست. همونطور که نوشتین خیلی از مردم هم ممکنه کارهایی مشابه را انجام بدن. حساسیت روی رامبد جوان به خاطر صحبت هاش و نوع اجراش در تلویزیون هست. وقتی تو خندوانه میاد فریاد میزنه "مردم عزیز ایران....."، آدم فکر میکنه که واقعا داره از ته دل و با صداقت فریاد میزنه. کسی فکر نمیکنه که این هم یک نقش آفرینی دیگه هستش و رامبد برای فروش برنامه اش به صدا و سیما اینجوری شعار میده. برای همین هم این کارش حساسیت برانگیز شده.
سلام اونا میان دعا می کنند مردم ایران جیب این سوء استفاده گرهارد پر پول کنند تا راحتتر بزن اون ورا مردم ایران بفروشن اگه درحاشیه شهر بچرخید اون وقت می بینید که هریک ملیون تومان ازین پولها چه گره سختی ازاین مردم بد بخت این مملکت ثروتمند باز میکنه.
اقا من یه کارمند ساده هستم
درامد ماهیانه هام هم حدود سه تا سه ونیم میلیون هستش
اما
اما حاضر شدم تمام ثروتم را بدم که بچه ام توکانادا به دنیا بیاد و تمام و کمال هم رفتم دنبال این کار اما این گرونی دلار کل معادلات من را به هم ریخت
کاری ندارم مردم چی میگن این موضوع یقینا اینده بچه من را تضمین می کرد.تو این کشور ما جز بدبختی وفقر وفلاکت و تبعیض و تحریم و تهدید هیچی ندیدیم جز یک مشت چرندیات
تابناک سانسور نکن لطفا
جالب اینجاست فرهنگ و هنر ایران افتاده دست ی مشت وطن فروش که هیچ دلبستگی ای به خاک وطن شون ندارن. تاریخ به این وضعیت موجود مون خواهد خندید.
چرا اکثر مدیران خدوم فرزندانشان تبعه امریکا و انگلیس و کانادا هستن و خودشان دو تا پاسپورت دارن واقعا ما را چه چیزی فرض میکنن ...
همه ساله پزشکان نجومی بگیر وهنرپیشگان و فوتبالیستهای نوکیسه درامدشون از ایران و مردم بدبخت بیچاره س خوشی هاشون و هزینه هاشون و سرمایه گذاری شون هم خارج از کشور هست. آخرشم مینالن و میگن میگن مملکت اینه و..س خارج بهتر و..س.
به نازم به علی دایی که همینجا سرمایه گذاری کرده و مثل مرد هم سرش بالاست.
چرا اینقدر وارد دنیای خصوصی افراد می شوید؟ این عادت ناپسندرا کی باید ترک کنیم؟
چرا اینقدر وارد دنیای خصوصی افراد می شوید؟ این عادت ناپسندرا کی باید ترک کنیم؟
هرکی داد و حوارش بیشتر و فریاد ش و ایران گفتنش بلندتر و مرگ بر آمریکا گفتنش تندتر باشه بیشتر وابسته است به بیگانگان. مثل خیلی از مسولین که مرگ بر امریکاشون گوش ملت را پاره میکنه و بچه هاشون امریکا و اروپا و کاناداست. مردم بیچاره
متاسفم از صدا و سیما و آقای شهیدی فر که ایشون و رو تایید میکرد تا خودشو ثابت کنه, از شهدا که بای عزت کشور ایران جان خودشون رو فدا کردن و بچه هاشون رو بازیچه بازیگری وطن فروشان کردن شرمنده باشید.ایشون پنجاه سالشه تازه پس از چند ازدواج ناموفق داره بچه دار میشه شاید همسران قبلی ایشون دلیل اینکارشو بدونن.
مردم ايران ما شما رو خيلي دوست داريم
اما پولتون رو بيشتر دوست داريم
مردم كانادا ماشما روهم خيلي دوست داريم
كلا ملت رياكاري هستيم
خیلی ها برای معالجه میر انگلیس چرا برای آنها حساب نمی کنی
رامبد جوان و امثالهم که چهره های شناخته شده ای هستند باید خیلی مواظب رفتارهای خود باشند
سلبریتی ها به خودشون تعلق ندارند چون متفاوت بودن را انتخاب کردند و مورد قضاوت قرار می گیرند
به یمن سخاوتمندیهای صدا و سیمای جمهور اسلامی اگر تولد فرزند ایشون در کانادا به اندازه نیل و کارون هم آب بخوره غمی نیست!!!
رامبد چقدر ایران ایران میکرد!.دلا بسوز که سوز تو آتش به انبار پنیه خواهد زد.
چیز عجیب و غریبی است بچه دار شدن درایران که گویا زمین سرعتش افزایش مییابد.تمامی موجودات روی زمین از یک نروماده اند. در جاجای زمین نوزادان بسیار زیر ضربات بمب و گلوله چشم باز نکرده پودر میش پس اگر شماها عشق به بچه دارید چرا ساکتید؟چه نوزادانی در زباله گذاشته میشن.
اینقدر تزویر و دروغ و دروغ و یکی دیگه هم دروغ شنیدیدم که جداٌ خیلی وقتها می پرسم اسم من چیه؟؟!! آقای جوان شما که اینقدر سنگ کشورتو به سینه می زنی بی خود می کنی می ری اونجا زنت می زاد،‌مگه این کشور مشکلش چیه؟؟؟!!!!!!! دروغ نگو!!!!! تزویر نکن!!!! کارت جالب نبود!!!! اگر در مرزها رو باز بزارن تا غروب فقط چند نفر باقی می مومین، چرا واقعاٌ ما روی خاکمون عرق نداریم؟؟؟؟!!
من هم پولشودارم..هم بچه م تیزهوشانیه..هم زبان بلدیم..براحتی هم میتونم برم..ولی هرگزاینکارونمیکنم..به بچه هامم گفتم بایدبمونیدوبه همین مردم..همین مملکت خدمت کنید...سختیش اززمان جنگ دوران ماکه بدترنیست...سرفرلزباشی میهن من..نیازی هم به امثال رامبد نداریم.شعرهای بهتری بلدیم...وبلدیم چطوری شادباشیم ...
والبته بچه های خودمون باهوشتروشایسته ترازامثال ایشونن وحتما کشور عزیزمون روبه جلومیبرند...ایشان هم برن همونجا دووه..دووه کنند.....حتماکاناداییها شادترمیشن...
از کلیه کسانی که نظر منفی داده اند می پرسم اگر الان بتوانند به کانادا مهاجرت کنند یا فرزندشان تابعیت کانادا بگیرند به آن پشت پا می زنند؟ بسیاری از مردم حاضرند از همه چیز خود در اینجا بگذرند تا تابعیت ترکیه یا کانادا یا کشورهای گمنام اروپایی را بگیرند. اشکال از دولتمردان است که وضعیت کشور را اینگونه کرده اند که امیدها به آینده از بین رفته است. ای کاش ژورنالیست شجاع و جوانمردی پیدا می شد و با آمار دقیق می نوشت که مهاجرت زمان پهلوی چقدر بوده و با الان مقایسه می کرد و دلایل آن را کنکاش می کرد.
یه کارگر بدبخت بیچاره که ساعت ها تو گرما و زیر افتاب کار میکنه حقوقش باید انقدر کم باشه که به زور خرج زن و بچش در بیاد بعد یه کسایی امثال رامبد تو دوساعت تشستن و برنامه اجرا کردن میلیونها به جیب میزنن و بچه هاشونو خارج به دنیا میارن....اینه عدالت؟؟
دخل اخلاق و سادگی و صداقت را این آدمها تو این مملکت درآوردند. به ما ربطی نداره کجا دوست داری بچه ات به دنیا بیاد و سبک زندگی ات چیه و نظرت راجع به ایران و ایرانی چیه ولی چطور و با چه وقاحت و بی شرمی به خودت اجازه میدی اون حجم از تظاهر و دورویی را جلوی دوربین تحویل این مردم مظلوم و سختی کشیده بدی. جالبه که تلویزیون به این آدمها بیش از انسان صادقی که نظرش و مخالفتش رو علنا و بدون دورویی بیان می کنه بها میده. فراموش نکنیم که در قرآن گفته شده : " منافقین از کفار هم بدترند ".
به احمقهای بگو که برنامه خندوانه را تماشا میکنند، ابلیکشن روبیکا را نصب میکنند و پول یا مفتشان را به دخل این ادمها میریزند
دم مهران مدیری گرم که تظاهر نمی کنه...
فرد عادی اینکار رو انجام بده چیزی نیست، اگه بنده ادای وطن پرستو در بیارم و بعدا برعکسش عمل کنم زشته. متاسفم، ایران با اصلاح تک تک ما درست میشود
نوش جونتاقای رامبد جوان اون هنر شما اگر قاطی سیاست نشی خیلی بیشتر ازاین می ارزه
من یک کارمند دون پایه هستم.منم خیلی دلم می خواد سفرهای خارج داشته باشم اما نمی تونم.ولی بیایید حسودی نکنیم اگر مال خودشه و دزدی نکرده چه اشکالی داره.بریم بچسبیم به دزدهایی مثل خاوری که پول ماها رو برداشتند و الان دارن در کانادا عشق و حال می کنن و به ما دهن کجی می کنن.
رامبد خان سلام گرم ما را به آن مرد نازنین زحمت کش (خاوری)برسان وبپرس اگه پولش تموم شده براش بفرستیم
خودتونو با این برنامه ها گول نزنید واقع بین باشیدکه وقت ارزشمند خودرا صرف تماشای برنامه های اینجور انسان ها میکنیم
شعار وطن پرستی برای کسب درآمد بود فقط
میگم یه تحقیق کنید تو رو خدا فک کنم شاحسینی رو هم برده. باشه
دروغ دروغ دروغ
دروغ پدر این مردم و کشور را سوزوند....
هیچ مشکلی نیست که کجا می خواد بچه اش رو بدنیا بیاره مشکل اینجاست حرف و عمل متغایره همان طور که خیلی ها اشاره کردن ولی اینجا یک مسئله وجود داره که توجه کنید کارش این هست ممکن هیچ اعتقادی به ایران نداشته باشه و شاید اعتقادی همانند کاپیتان لهستان داشته باشه دلیل نداره که حر شب می آد می گه مردم با فرهنگ ایران از عمق وجودش بهش اعتقاد داشته باشه این اصلا مهم نیست ما که انتقاد می کنیم حتما برنامه خندوانه را می دیدیم پس برنامه خوبی بوده و در راستای دریافت پول نتیجه خوبی تحویل داده این یعنی استفاده از تخصص
ای کاش تمام ایران اینجوری بود نمایندگان متخصص مدیران کارآمد که حداقل در قبیل دریافت پول خیری را به مردم می رساند تورم را کاهش می داد اشتغال ایجاد می کرد ولو این که اعتقادی به ایران نداشت
شاید داره اشتباه می کنم و خیلی از مردم فهیم ما مدیرانی مثل مدیر یکی از شبکه های تلویزیونی را ترجیح می دن
امثال این ادم ما مردم رو خوب شناختن، میره واسه بچش شناسنامه کانادایی می گیره، بعدشم میاد اینجا لابد انکار مییکنه و گلایه میکنه از بی مهری ها در فضای مجازی و ....بعدشم ادامه میده به مزخرف ساختن و ماهم یادمون میره...تقصیر خودمونه که به ادمهای بی استعداد و بی ریشه یبیش از ظرفیتشون بها می دیم
متاسفمبرای صداوسیماکسانی که اجازه می دهندامثال رامبدجوان برای هشتادمیلیون نفربرنامه بسازوبعدبازنش بره کانادابچه اش رابدنیابیاورد.متاسفممتاسفم برای اقایون دین فروش واسلام نما.
احتمال دارد یک نابغه در حد جهانی از ژن رامبد ونگار متولد شود کانادا بهتر از انگلیس وامریکا است که ژنهای بعصی ها آنجاست
ایشان مگه اختلاس کرده؟
این ما مردم هستیم ک بعضیا رو الکی گنده میکنیم کسایی که انسان بودنو فقط نقش بازی میکنن اره مقصر اصلی خود خود ماییم
مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم ! خیلی !!!!!!!!!!!!!! . مردم ایران ما شمار خیلی .....!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی !!!!!!!!!!!!! مردم ایران ما در کانادا خیلی حال می کنیم !!!!!!!!!!!!!!! خیلی !!!!!!!!!!!!!! مردم ایران کشور ما خیلی خوبه !!!!!!!!!!!!!!! خیلی !!!!!!!!!! اما کانادا هم بدک نیست !!!!!!!!!!
بهتره به جای این حرفا قضاوت نکنیم شاید اتفاقی پیش اومده
چرااینونمیگیدازدواج بانگارروتامدتها ازهمه پنهون میکردخانم دولتشاهی خیلی خانومن که مثل خیلیایه دیگه نیومدن آبروریزی کنن غمشونوتودلشون نگه داشتن اصلابدم میادازاین مردک
مردم ایران با نصب اپلیکیشن های الکی به بهانه بردن جوایز باعث ثروت اندوزی و رشد مالی غیر منطقی این افراد شده اند. پس باید خودتون رو سرزنش کنید. یاد بگیریم کمتر گول بخوریم تا کمتر بهمون فشار بیاد
خوش به حال چنین آدم هایی که از تلوزیون ملی و از سادگی مردم به تاج و تخت نشستند و بقیه که دسترسی ندارند به چنین رانت هایی باید در حد بخور و نمیر زندگی کنند
صدا و سیما اگر عرضه داشته باشد ممنوع التصویرش میکند و دیگر صدا سیما بی صدا سیما
احمق ها باید بزاری بچه شو به دنیا بیاره بعد دهنشو سرویس کنید، نکه الان گلو جر بدید که هنوز چیزی نشده.
اگر پاس مملكت اين قدر ضعيف نبود ايشان هم دلش درد نمي كرد كه برود و بچه اش را انجا بدنيا بياورد.
اینطری از الان بچه هاشون اونوری میکنن پول اینور میخورن ولی اونوری میشن یه ادم درست حسابی سلبریتی ندیدم
همه شما مخالفها اگه جای رامبد بودین و فرصت داشتین همین کارو میکردین.
مشکل مملکت همینه ، دیگی که واسه ما نجوشه واسه هیشکی نباید بجوشه
احتمالا فردا جناب رامبد میگوید سرک کشیدن در زندگی خصوصی ممنوع اما این انتقادات صرفا بابت اقایونی هست که جا نماز اب میکشند وگرنه درسته جناب امبد حق دارد که برای اینده بچه اش تصمیم بگیرد و خود را شهروند کانادا بدلند و از هزینه اقامت خود و خانواده را از ایران تامین کند و در کانادا حالی به حولی
کانادا بچه خیلی ها آنجا به دنیا می آید وخیلی ها هم تابعیت وگرین کارت انجا را دارند واکثر اختلاسها و رانتها هم کانادا خوب کانادا مستعره انگلیس پس کانادا همان انگلیس است یعنی ملت با شعار مرگ بر امریکا وانگلیس سر کارند و تحصیلات و تابعیت و گرین کارت هم تفریحات برای انان که پشت تحریم واین شعارها دربرابر مردم پنهان شده اند راستی همین قوانیین انها را درامر اقتصاد بیاریداینجا شاید برای کل جامعه خوب باشد
تزویر و دورویی در کشور ما رایج شده و تنها منحصر به جامعه بظاهر دیندار ومتدین هم نیست
ای بسا لعنت به این مردمان گندم نمای جو فروش
وضعیت همه مسولین نیز همین گونه است نمک می خورند و نمکدان میشکند وقتی پول میلیارد ی برای یه برنامه حرام میشه درحالیکه برای یه سبد کالا هزار بار وعد و وعید میدند در آخره فراموش میشه این انقلاب یکی از امالش حذف فاصله طبقاتی بود اما بیشتر شد و کمتر نشد و ...
آیا فقط رامبد جوان چنین کاری کرده یا دیوار ایشان از همه کوتاهتر بوده اسمش در رسانه ها بر زبان آمده؟ یعنی خودمون میدونیم با این کشور چه کردیم که هر که دستش برسد سعی بر این دارد که فرزند و یا نوه اش ایرانی نباشد!!وای بر ما.
برمیگرده ایران با یه خندوانه و یه روبیکا خرجش رو در میاره .
مهم نیست بچه آدم کجا اونور آب به دنیا بیاد..مهم اینه که چی از آب در میاد
به نظر من این طبیعی هسته که هر کسی بهترینا رو برای بچه اش بخواد . ولی نه نسبت به کسی که اینقدر شعار ایران ایران بده بعد خودش حتی راضی نباشه بچه اش تو ایران به دنیا بیاد . هر چند احتمال صدق یا کذب اون هنوز درست مشخص نشده.
از کسی که در زندگی شخصیش هم معلوم الحال هست دیگه توقع چی دارید بابا! زیاد به رامبد سخت نگیرید...
من بنظرم این کار رامبد هیچ منافاتی با این حرفاش نداره که هیچ تازه بیشتر هم تایید میکنه
اونچه مشخص هست این بابا به مسئولین و خواب هایی که این مسئولین برا ملت شریف ایران دیدن اعتماد نداشته و دست ب همچین کاری زده
عاقلانه ترين تصميم رو گرفتن
حداقل بچه اشون تو رفاهه
خدا از چشم بد دورشون كنه
به نظر من آقای جوان اصلا خلاف اعتقادش حرفی نزده واقعا ایران رو دوست داره چون هیچ جای دنیا مثل ایران براش درآمد نخواهد داشت. ایران درمیاره و کانادا خرج می کنه به همین سادگی.....
اگر دست این مجریان زبان دراز از صداوسیما کوتاه شود برای نان شب هم محتاج می شوند اخر اینها که توانایی کار ندارند
بعضی ها همچین میگن پول خودشه , رامبد جوان این پول رو از کجا در میاره , از صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران , از دولت ایران , اونوقت بعد این پول رو خرج خونه تو کانادا و تابعیت بچه اش تو کانادا می کنه , نمک خوردن و نمکدون شکستن
مشکل اصلی خودتونید
مثل..... وقت میذارید برنامه های چرت اینو میبینین
وقتی یه برنامه کم بیننده باشه مجبورند جمعش کنن
اونوقت اینقدر درآمد طرف نداره که زن سوم برداره ببره اونور بچه به دنیا بیاره
باو هم سن و سالای این دارن دخترشون شوهر میدن
میگم آدمی که شانس داشته باشه باید از همون دوران نوزادی باشه میگن نه!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی