بازدید 2538

ماموریت نظامیان آلمان در عراق ادامه می یابد

وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با رئیس جمهور عراق از ادامه ماموریت نظامی کشورش در چارچوب ائتلاف ضدداعش در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 09 June 2019

وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با رئیس جمهور عراق از ادامه ماموریت نظامی کشورش در چارچوب ائتلاف ضدداعش در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اشپیگل، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان که به بغداد رفته به مقامات عراق اطمینان داد که ماموریت نظامی کشورش برای پشتیبانی از این کشور در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد یافت.

وی پس از دیدار با «برهم صالح» رئیس جمهور عراق حضور نظامیان آلمانی در عراق را ضروری خواند و گفت: هر چند داعش دیگر منطقه تحت کنترلی در عراق ندارد، اما پیروزی بر این گروه تروریستی هنوز کاملاً میسر نشده است.

وزیر خارجه آلمان با اشاره به حملات تروریستی که روزانه در مناطق مختلف عراق رخ می دهد هشدار داد که باید هر اقدامی انجام گیرد تا از قدرت گیری مجدد تروریست ها در این کشور جلوگیری شود.

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان روز شنبه پس از ورود به بغداد در سخنانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر امنیت خاورمیانه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: باید به این نکته توجه داشت که هرگونه محاسبات و برآوردهای اشتباه، سوء تفاهم و ایجاد فضای متشنج در منطقه می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر