بازدید 6151
۹

مردم، قند و شکر گران نخرند

کد خبر: ۹۰۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 08 June 2019
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه تداوم توزیع گسترده قند و شکر با نرخ مصوب همزمان با کشور در سطح استان زنجان موجب اشباع تدریجی بازار و کاهش قیمت‌ها شده است، تاکید کرد: مردم قند و شکر گران نخرند.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالله جعفری، امروز با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر حداکثر قیمت قند فله در استان زنجان ۵ هزار تومان و شکر فله ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این قیمت مصداق گران فروشی بوده و توسط سازمان‌های نظارتی و تعزیرات برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های مجاز عرضه در سراسر استان زنجان می‌توانند از طریق اتحادیه‌های صنفی خود نسبت به تهیه قند و شکر و عرضه به نرخ مصوب اقدام کنند، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را به سامانه "۱۲۴" بازرسی گزارش کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۹
چشم نمي خريم . حالا بگو شكر كجا پيدا ميشه تا بخريم .
همه جا به هشت هزار تومان فروخته می شود
سلام لطفا بنویسید مردم قند و شکر نخورند
وقتی قند و شکر ارزان نیست نباید خورد نه اینکه نباید خرید
منم تو اتاقم هرچی به این لامپ وامونده میگم خاموش شو نمیشه اصلا به حرف من گوش نمیده نمی دونم چرا... آخه میدونی حال ندارم برم کلید رو بزنم...
این بنده خدا تازه از خارج از کشور اومده

..خبر نداره چه خبره.....عشق مصاحبه هم داره
لطفا ادرس بدهید ما بریم از اونجا شکر ارزون بخریم مثل یک روزی که رفتیم از دم در خانه یک بنده خدائی گوجه فرنگی ارزون خریدیم !!
مردم گران نخرند باشه . شما چه نقشی دارید ؟؟؟؟؟؟
این مطلب دروغه..من ساکن شهرستان ابهر هستم از توابع استان زنجان....شکر کیلویی 8500 توی فروشگاه ها عرضه میشه...خیلی هم موجودی شکر و قند کمه
ما میخواهیم گران نخریم ، اما گران به ما میفروشند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر