بازدید 5960
۵

سرقت از قمارباز‌ها توسط شرور سابقه‌دار

کد خبر: ۹۰۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 07 June 2019
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شروری خبر داد که در حین مرخصی از زندان، مجدداً مرتکب اعمال مجرمانه شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ روز دوشنبه هفته جاری (۱۳ خرداد ۹۸) خبری به مأموران عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر مبنی بر عربده‌کشی فردی سابقه‌دار خیابان زمزم واصل شد.

فرد سابقه‌دار از چند روز قبل تحت تعقیب پلیس قرار داشت و مأموران از ماجرای حمل و نگهداری موادمخدر و همچنین اسلحه گرم توسط این فرد باخبر شده بودند تااینکه با گزارش این رویداد به قید فوریت برای دستگیری وی در محل حضور یافتند.

متهم با مشاهده خودروی گشت پلیس، به همراه فرد دیگری سوار بر خودروی پراید شده و از محل متواری شدند که مأموران بعد از تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای او را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

تحقیقات نشان داد متهم حدوداً ۱۰ روز پیش از زندان مرخصی گرفته و در این مدت با توجه به سابقه خود و شناختی که از پاتوق‌های خرده‌فروشان موادمخدر و قماربازان داشت به سراغ آن‌ها رفته و با تهدید و کشیدن اسلحه به روی آنها، اموال و موادمخدرشان را به سرقت می‌برد.

در ادامه سوابق این فرد مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد وی سال ۹۲ به اتهام نگهداری موادمخدر روانگردان از نوع شیشه به زندان افتاده و با تحمل حبس در سال ۹۶ از زندان آزاد شده، اما مجدداً در همان سال به اتهام زورگیری بازداشت شده و به حبس رفته است.

بررسی‌ها نشان داد قرار بوده متهم به زودی آزاد شود که پیش از آزادی از زندان، ۱۵ روز مرخصی گرفتخ و در این مدت دوباره به اعمال مجرمانه‌اش ادامه داده بود که در روز یازدهم توسط مأموران کلانتری ۱۶۱ فلاح شناسایی و قبل از آخرین اقدام مجرمانه دستگیر شد.

سرهنگ محمد کالوسی؛ سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی برای اتهامات جدیدش دوباره روانه زندان شده و حین دستگیری از وی یک اسلحه کمری نیز کشف شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
خوب اگر فقط از خلافکارا زورگیری میکرده چیکارش داشتید؟ میذاشتید کارشو بکنه بنده خدا.
وقتی کسی به هیچ صراطی نمیاد ، چرا اینها را از کشور اخراج نمی کنند؟
متا سفانه بخاطر ضعف قانون ورفعت اسلامی این همه جنایت انجام می شود جالبه که اگثر این جانیها که به مال وناموس مردم تجاوز می کنند رفعت اسلامی و عف شامل حاشان میشه
خوب وقتی حکم صادره ازسوی قاضی بازدارنده نیست ووقتی زندان نمیتواند برروزی اخلاق رندانی موثرباشد بهترین راهکار دریکی از کویرهای کشور تحت الحفظ اینگونه افراد را برای بیگاری واباد کردن کویرونگهداری ازانها استفاده شود ویا بریزند تو دریا اینگونه افراد بجز استنشاق هوا وهزینه درمان وامکانات بیت المال مثمرثتمر نخواهند بود وجود اینگونه افراد بجزاینکه خانواده های دیگری این کشوررا یاعزادارکنند ویا سرقت چیزی دیگری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
نه عزیز جان این افراد رو هم خدا برای یک کاری افریده و مطمئنا به درد میخورن برای مثال اگر جنگی بشه مطمئنا این دسته از افراد دل و جرات بیشتری از امثال من و شما دارن
و وقتی ما مخفی شدیم که سربازی نریم یا بچه هامون سربازی نرن امثال ایشون میرن
فرصت ابراز روحیه سرکشی این افراد اگه به راه درست هدایت می شد به عنوان شرور نمی
شناختیمشون
فرصت شکوفایی استعداد پیدا نکردن وگرنه ایشون هم یک نوزاد یک روزه به دنیا اومدن خالی از هرگونه گناه و
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل