بازدید 4276

مدیرعامل پرسپولیس:طلب برانکو با ارز15هزارتومانی چندبرابرشده!

کد خبر: ۹۰۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 06 June 2019

ایرج عرب در واکنش به حواشی بوجود آمده در خصوص جدایی برانکو از این تیم مصاحبه ای انجام داده که در بخش هایی از آن به صراحت هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عرب که اعتراض های زیادی به عملکرد ضعیفش در مباحث مالی مطرح است و گفته می شود بهیچ عنوان در حدواندازه مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نبوده است، امروز بار دیگر حرف های قبلی اش را تکرار کرد و استدلالش برای رد جدایی برانکو ؛ هواداران این تیم را نگران تر کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: قبل از سفر برانکو به کرواسی جلسه‌ای در خصوص فهرست نقل و انتقالات باشگاه با برانکو برگزار کردیم و لیست خود را به ما داد. روز قبلش هم با مراجعه به باشگاه با مسئول امور مالی صحبت کرد و عدد قطعی مطالبات به وی اعلام شد و آن را پذیرفت. برانکو مطالباتی دارد که تلاش می‌کنیم ظرف چند روز آینده پرداخت کنیم. اگر امکان داشته باشد به صورت حضوری و در غیر این صورت به حساب وی واریز خواهد شد. بعد از ترک ایران نامه‌ای از سوی وکیل برانکو به باشگاه آمد که عنوان کرده بودند دو هفته برای پرداخت مطالباتش فرصت داریم. نمی‌توان به شایعات و این مسائل توجه کرد. وقتی وکیل برانکو می‌گوید دو هفته مهلت است و از طرفی اعلام می‌شود ۱۰ روز دیگر قراردادش با الاهلی امضا می‌شود چنین چیزی غیرممکن است. براساس ههمان دو هفته‌ای که از سوی وکیل برانکو انجام شده و صحبتی که داشته‌ایم تلاش می‌کنیم بتوانیم بخش عمده‌ای از مطالبات او را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: طبیعتاً مسائل مالی را نمی‌توان کتمان کرد و باید شفاف گفت. قراردادی که روزی با بازیکنان و مربیان خارجی بسته شده است قراردادی با ارز ۴ هزار تومانی بوده و امروز به ۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. حالا فرض کنید اگر برانکو طلبی ۸۰۰ هزار یورویی دارد زمانی این طلب با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تأمین می‌شد، اما حالا چند برابر شده است. 

در این قسمت هم مدیرعامل پرسپولیس گویا دچار توهم است و تلاش می کند بی جهت نرخ دلار را بیش از آنچه هست نشان دهد. نرخ دلار طی دو هفته اخیر در کانال 13هزارتومان است و مشخص نیست ایرج عرب به چه دلیل اصرار دارد نرخ دلار را دو هزار تومان بیشتر اعلام کند؟!

عرب که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در ادامه عنوان کرد: تعهدات‌مان را باید انجام دهیم، اما اینکه در انجام تعهدات خلل ایجاد می‌شود دلایلی دارد. در همین تعطیلات هم تلاش کردیم مشکل را پیگیری و حل کنیم. عدم پرداخت‌ها ناشی از سهل‌انگاری نیست شاید بخشی از آن سهل‌انگاری شود، اما عمده مشکلات اصلی به خاطر مشکلات اقتصادی است. در حالی که درآمد ما ثابت است هزینه‌های مان به صورت وحشتناکی در حال افزایش است.

وی در پاسخ به این سؤال که برانکو خواستار پرداخت طلب ۶۲۰ هزار دلاری‌اش به صورت کامل و یکجا شده است، عنوان کرد: طبق آن چیزی که در نامه وکیل برانکو آمده است آن مقدار را پرداخت خواهیم کرد. مدیرعامل پرسپولیس درباره خبر استعفایش گفت: بحث استعفا به این معنا نبود. مسائل مالی و حواشی فشار زیادی به باشگاه وارد می‌کرد با آقای وزیر در این خصوص صحبت کردیم و اعلام کردند ادامه بدهم. بیشتر حاشیه‌سازی بود تا موضوعی واقعی.

عرب درباره برنامه باشگاه برای کانون هواداران پرسپولیس گفت: کانون هواداران و مشوقین ما نباید در این حد مانور داده شود. وظیفه این‌ها باید جزء باشد. یعنی یکسری اصول در ورزشگاه‌ها از جمله شماره‌گذاری صندلی‌ها و بلیت الکترونیکی نهادینه شود و تنها بخش کوچکی به کانون هواداران اختصاص داده شود، چون زیرساخت لازم را نداریم نقش بسیار بالاتری را به کانون می‌دهیم که باعث چنین مشکلاتی می‌شود. افرادی هم که به عنوان مشوق حضور دارند باید از قبل مشخص شده باشند تا بتوانند تماشاگران را مدیریت کنند. وقتی اختیار امنیت را به یک فرد می‌دهید و آن فرد فکر می‌کند می‌تواند این امنیت را ایجاد کند و اگر دلش نخواست امنیت را به هم بزند کار از دست ما خارج می‌شود. اعتقاد من این است که این نقش باید کمتر باشد در حالی که بسیار زیاد است و این نقش را به هر کس که بدهیم طبیعتاً مشکل پیدا می‌کند.

وی افزود: البته کانون ما به نسبت هماهنگی خوبی با ما دارند. البته دوستان فکر می‌کنند کانال‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد در دست کانون هواداران باشگاه است، اما اینطور نیست که کانون ما نظارتی هم روی آن ندارد البته با اعلام کمیته اخلاق کانون مشوقین موقتاً منحل شده، اما تلاش می‌کنیم برای فصل آینده با برنامه‌ریزی شرایط بهتری را در نظر بگیریم تا نقش کانون هواداران نقشی مشوقی باشد نه تعیین کننده امنیت و کنترل جمعیت. این نقش در هر کانونی باشد با مشکل مواجه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی