بازدید 7503

با مقاومت از تهدید و تحریم عبور می‌کنیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با مقاومت می‌توان از تهدید و تحریم عبور کرد؛ آن هم در شرایطی که بدترین انتخاب برای ایران مذاکره است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 06 June 2019

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با مقاومت می‌توان از تهدید و تحریم عبور کرد؛ آن هم در شرایطی که بدترین انتخاب برای ایران مذاکره است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم انتخاب مسیر مقاومت به دلیل داشتن پشتوانه عقلانی و منطقی، اظهار کرد: در شرایط فعلی داشتن درک واقعی و تحلیل درست از وضعیت موجود و اقداماتی که دشمنان ما به سرکردگی آمریکا انجام می‌دهد، می‌تواند به ایجاد روحیه مقاومت در بین مردم و مسئولان کمک کند.

وی ادامه‌ داد: البته باید در این شرایط ارکان نظام و مسئولان در خدمتگذاری به مردم و رفع مشکلاتشان همه همت و تلاش‌شان را به کار گرفته و در ‌عین ‌حال درک درستی از شرایط داشته باشند. در چنین شرایطی می‌توان شاهد تقویت روحیه مقاومت بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود دو عامل رفع مشکلات مردم و درک درست از شرایط به عنوان عوامل تقویت روحیه مقاومت در بین مردم دانست و در این باره خاطر نشان کرد: در این بین جریاناتی در داخل کشور به تبع جنگ روانی آمریکا به دنبال تخریب یا تضعیف روحیه مردم بوده و تنها راه برون رفت از مشکلات را مذاکره می‌دانند. این جریان باید از گذشته درس گرفته باشند. همه بدانیم که در حال‌ حاضر بدترین اقدام و انتخاب برای جمهوری اسلامی ایران مذاکره است.

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مذاکرات در شرایط فعلی خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت، بیان‌ کرد: باید شرایط را به خوبی برای مردم تحلیل کرد و مسئولان هم درک درستی داشته باشند پس ما با مقاومت می‌توانیم از تحریم و تهدید عبور کنیم، چون در شرایط تحریمی و تهدید مذاکره به معنای ذلت و خواری است. ما می‌توانیم با مقاومت در شرایط بسیار خوبی قرار گیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر