بازدید 3157

تعیین سقف اجاره بها در دستور کار نیست

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه قصد تعیین سقف برای اجاره بها در دستور کار این وزارتخانه نیست گفت:پیشنهاد اصلاح قانون مالیات های مستقیم به دولت ارائه شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۱ 06 June 2019

عباس فرهادیه در گفت و گو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که وزبر راه و شهرسازی با تعیین سقف برای اجاره بها مخالفت کرده است آیا کمیته 9 نفره تعیین افزایش نرخ اجاره بها باز هم بر روی تعیین سقف اصرار دارد، گفت:به هیچ وجه قرار نیست برای اجاره بها سقف تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه نمی توان برای خانه های مردم سقف قیمتی تعیین کرد اظهار داشت:10 میلیون واحد مسکونی داریم پس نمی توان برای آنها سقف و کف تعیین کرد.

فرهادیه در پاسخ به این سوال که در پیشنهاد ارایه شده به معاون اول رییس جمهور در خصوص اجاره بها چه مواردی پیش بینی شده است گفت:اصلاح تبصره 11 قانون مالیاتهای مستقیم جز پیشنهادات کمیته 9 نفره تعیین افزایش نرخ اجاره بها بوده که این موضوع به کمیسیون اقتصادی دولت رفته است و حالا باید دید تصمیم دولت چیست.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا یکی از پیشنهادات افزایش تعیین اجاره بها بر اساس شاخص افزایش دستمزد است گفت:ما معتقدیم که آن اتفاقاتی که برای تعیین شاخص دستمزد رخ می دهد می تواند برای اجاره بها نیز این موضوع شبیه سازی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار