بازدید 4531

پاری سن‌ژرمن درپی جذب مدافع ۱۰۰ میلیون یورویی

کد خبر: ۹۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 06 June 2019

پاریسن‌ژرمن به شدت به دنبال جذب کالیدو کولیبالی است.

به گزارش تابناک ورزشی، گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که پاریسن‌ژرمن تلاش حداکثری خود را برای جذب کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی انجام خواهد داد، هرچند شاید در این راه مجبور به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو به باشگاه ایتالیایی شود.

به گزارش لوپاریسین، پاریسن‌ژرمن دو هفته قبل تماس‌های اولیه را با پارتنوپی برقرار کرده و شرایط این انتقال را جویا شده است. این روزنامه در ادامه خبر داده که کولیبالی خود حضور در پاریس را به دلیل مسائل شخصی، به حضور در تیم‌های لیگ برتری ترجیح می‌دهد. با این حال، توتو ناپولی هشدار داده که آئورلیو دی‌لورنتیس، مالک این باشگاه مدافع ۲۷ ساله خود را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو واگذار نخواهد کرد.

این مدافع ملی پوش سنگالی یک بند آزادسازی ۱۵۰ میلیون یورویی نیز در قرارداد خود دارد که البته تا تابستان ۲۰۲۰ فعال نخواهد شد. روز گذشته رسانه‌های انگلیسی از آمادگی منچستریونایتد برای ارائه پیشنهادی ۹۵ میلیون یورویی برای جذب کولیبالی خبر داده بودند.

کولیبالی در سال ۲۰۱۴ از خنک بلژیک به ناپولی پیوست و از آن زمان تاکنون بیش از ۲۰۰ بار برای این تیم به میدان رفته است. او در فصل ۱۹-۲۰۱۸ عنوان برترین مدافع سری آ. را از آن خود کرد. کولیبالی در جام جهانی ۲۰۱۸ هم عضوی ثابت از تیم ملی سنگال بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد