بازدید 4978
۱

طولانی ترین معطلی تماشاگران در فوتبال دنیا دراهواز

کد خبر: ۹۰۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷ 03 June 2019

هواداران تیم‌های پرسپولیس و داماش در بازی بامداد امروز (دوشنبه) معطلی بی سابقه‌ای را تجربه کردند که نزدیک به دوساعت و نیم طول کشید و درنهایت این تماشاگران به تماشای بازی نشستند.

به گزارش تابناک ورزشی، از صبح امروز شهر اهواز فضای فوتبالی شدیدی به خود گرفته بود. از ساعات ابتدایی صبح، هواداران پرسپولیس که از شهر‌های مختلف خود را به مرکز استان خوزستان رسانده بودند، از ترمینال و فرودگاه راهی ورزشگاه فولاد آرنا شدند و کم کم دیگر هواداران نیز خود را به این ورزشگاه زیبا رساندند تا این که در ورزشگاه به روی آن‌ها باز شد و وارد استادیوم شدند.

در فاصله ۲ ساعت تا شروع بازی تمام سکو‌ها پر شد و سپس داستان‌های عجیب و غریب لغو، تعویق و در نهایت برگزاری رقم خوردند تا فوتبال ایران یکی از عجیب‌ترین شب‌های خود را سپری کند. حالا در بامداد روز دوشنبه تماشاگرانی که یک بار پس از انتشار خبر عدم برگزاری مسابقه به بیرون از ورزشگاه رفتند، دوباره به استادیوم آمده اند و نیمه اول بازی را تماشا می‌کنند.

اگرچه که پیش‌تر نیز فوتبال ایران سابقه معطلی‌های عجیب برای هواداران را داشت، اما اتفاقات فینال جام حذفی ۹۷-۹۸ حیرت انگیزترین اتفاقی بوده که سبب سردرگمی تماشاگران مشتاق برای تماشای بازی فینال و جشن قهرمانی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا تجسم کنید این مسابقه در خرمشهر قهرمان برگزار میشد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها